Ajellaan varovasti

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

MrB
Viestit: 288
Liittynyt: To Syys 30, 2004 8:52 am
Pyörä: CB
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Ajellaan varovasti

Viesti Kirjoittaja MrB »

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=521743 näitä ikäviä uutisia on niin kovin ikävä lukea.
-- Backman
kuvagalleria