Säkylän kuntoendurotapahtuman valmistelut????
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Säkylän kuntoendurotapahtuman valmistelut????
No niin aika on tullut aloittaa säkylän kuntoendurotapahtuman suunnittelu ja lupien haku(mikään ei siis ole varmaa vielä). Eli antakaa ajatuksienne virrata ja lähettäkää parannusehdotuksia yms. toiveita tai ihan mitä vaan. Alla pari kysymystä avuksi joihin mm. haluaisin vastauksia.
1. Radan vaikeustaso, halutaanko vaikeampi?
2. Onko tarvetta järjestää illalla ajojen jälkeen nk. after-ajo
T: Mausesku
1. Radan vaikeustaso, halutaanko vaikeampi?
- Kalpa
- Pyörä: Husaberg FE 390
Re: Säkylän kuntoendurotapahtuman valmistelut????
Rata oli mielestäni just hyvä, pääsi sopivasti ajamaan eikä vaan hinaamaan ykkösellä.
"ajaa niin ettei satu mitään"
Rata ei kaipaa muutoksia,joitakin ehdotuksiahan oli kehitys-topikissa.After-ajo oli kuntotalon saunassa myöskin OK.
Jyrki
Jyrki
- Kipa
- Pyörä: SE ja kolmipökö
1. Rata oli huippu! Pari-kolme ajouraa mielellään metsäpätkille ainakin paikoitellen, että kiiruisemmat pääsee ohi.mausesku kirjoitti:1. Radan vaikeustaso, halutaanko vaikeampi?
2. Sauna + sotku ajon jälkeen oli parempi kuin sata jänistä, yllättävän harva käytti tilaisuuden hyväkseen?!
Ja mä ilmoittaudun jo nyt! (taas)
Kipa
- taas kahden mopon taktiikalla -
Milloin suurinpyörtein?
Olen itse Säkylästä, joten kiinnostaa kovasti ko. tapahtuma. Voisin kenties avittaakin. Enduro päristelyssä olen kuitenkin noviisi
Olen itse Säkylästä, joten kiinnostaa kovasti ko. tapahtuma. Voisin kenties avittaakin. Enduro päristelyssä olen kuitenkin noviisi
näillä näkymin jos saadaan luvat ja alue on vapaa niin elokuussa.
- Kipa
- Pyörä: SE ja kolmipökö
Pliis ei sitten 15.-16.8 eikä 29.-30.8. viikonloppuina, muut käy.......mausesku kirjoitti:näillä näkymin jos saadaan luvat ja alue on vapaa niin elokuussa.
- taas kahden mopon taktiikalla -
Samat sanat!Kipa kirjoitti: Pliis ei sitten 15.-16.8 eikä 29.-30.8. viikonloppuina, muut käy.......
-
oraniyan
- Pyörä: 1200 GSA, 300 EXC
...ja 23.8. on Vantaalla motocrossin MM-osakilpailu...kunhan ei sen kanssa osu päällekkäin.
Tosin, aina ei voi voittaa ja kaikkea ei voi saada
Tosin, aina ei voi voittaa ja kaikkea ei voi saada
Reittihän oli viimeksi mitä mahtavin. Vesikään ei haitannut. Ennemmin sitä kuin pölyämausesku kirjoitti:1. Radan vaikeustaso, halutaanko vaikeampi?
Pienen vähemmistöryhmämme ääntä ei ole pakko kuunnella, mutta silti; viimevuotisella reitillä pyörän koolla ei ollut juurikaan merkitystä. Vakio suomienskasta positiivisesti poiketen se oli vauhdikas ja helposti läpiajettavissa myös isolla kakspyttyisellä. Siks se omalla kurafiilistely topten 08 -listallani sijoittuu kirkkaasti kärkeen
Ja jos päiväjärjestys määrää after-ajon, on siihen kaikkien osallistuttava. Poisjättäytyminen on verrattavissa seuraamuksineen sotilaskarkuruuteen. Vai mitä ?
-
Jani M
- Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
7-9.8 on Himos Cross Country. Jos sielä PM arvosta huolimatta tulee olemaan harrasteluokka, niin nämä tapahtumat kilpailevat keskenään omalla kohdallani. Eli kiva olisi, jos eivät osuisi päällekkäin ja ideaalititanteessa eivät edes peräkkäisille viikonlopuille niin jää epäurheilijalle aikaa palautua.mausesku kirjoitti:näillä näkymin jos saadaan luvat ja alue on vapaa niin elokuussa.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
- Kalpa
- Pyörä: Husaberg FE 390
Eiköhän tonne kuskeja löydy vaikka olisi jotkut kisat päällä, tuohan on kuntoenduro eikä mikään kisa.
Viime kerralla kovasti huvitti ne hahmot joista jo lämmittelykierroksella näki että nyt halutaan olla kuntoenduron nopein.
Viime kerralla kovasti huvitti ne hahmot joista jo lämmittelykierroksella näki että nyt halutaan olla kuntoenduron nopein.
"ajaa niin ettei satu mitään"
Kalpa kirjoitti:Eiköhän tonne kuskeja löydy vaikka olisi jotkut kisat päällä, tuohan on kuntoenduro eikä mikään kisa.
Tuolla periaatteella myös liikkeellä. Toivottavasti tänä vuonna saa aikataulut sovitettua ja pääsee mukaan.
-
Syke
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Olin varmasti hitain, aikaa meni n.1,5h.Kalpa kirjoitti:Eiköhän tonne kuskeja löydy vaikka olisi jotkut kisat päällä, tuohan on kuntoenduro eikä mikään kisa.
Braa-aab!
-
Jani M
- Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
Joo, näin on. Onneksi niitä kisojakin voi ajaa kuntoilumielessä. Viimekesältä kuvantun videon perusteella tämä Säkylän tapahtuma taitaa mennä mulla edelle, jos osuvat päällekkäin. Varsinkin jos on yhtä sateista kun viime kesänä, niin Himoksen mutavellin huokutus laskee kovasti.Kalpa kirjoitti:Eiköhän tonne kuskeja löydy vaikka olisi jotkut kisat päällä, tuohan on kuntoenduro eikä mikään kisa.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.