Finnlinesin varauspalvelu

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Sulo
Pyörä: Honda Africa Twin crf 1000L

Re: Finnlinesin varauspalvelu

Viesti Kirjoittaja Sulo »

Onnistuin ostamaan matkamessujen aikaan Hki-Travemunde toukokuun loppupuolella 127e minä,mopo ja makuupaikka neljän hengen hytissä.
Paluumatkakin olis ollu helppo samalla tyylillä..mut yksi reissun etappipiste on Bremen(kartturi kotiin täältä lentämällä) joten yksi pitempi laivamatka sai riittää.
Paluu Kapellskär-Naantali, eli lauttoja tai siltoja Ruotsia tarjolla. 8)

Ai niin ei ongelmia sivuston tai varauksen kanssa.
Honda Africa Twin Crf 1000 L , Honda Africa Twin Xrv 750 RD04 , Honda Africa Twin RD07...Näillä mennään
RiiMi
Pyörä: Honda cbf 1000f

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

No toi 127€ on kyllä halvin mitä ikuna oon kuullut , onnittelut. Oliko kyseessä tosiaan oma hytti ? Nimittäin noita "mieshyttejä" saa varsin halvalla mutta Ite oon senverran perso oman hytin rauhalle , jolloin ei tartte muiden kuorsausta kuunnella, et en edes ole harkinnut mieshytti vaihtoehtoa. Ja sitten vielä , kun vedetään henk.koht skitsoilu uudelle levelille , oon aatellu , et mun tuurilla hyttikavereiks tulee Grigori ja Vasili , jolloin taas syvempien unien kiskomisen mahdollisuus pienenee oleellisesti.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Sulo
Pyörä: Honda Africa Twin crf 1000L

Viesti Kirjoittaja Sulo »

Makuupaikka 4 hengen hytissä. Ei kai tuossa paljon kavereita voi valita :mrgreen: .
Paluumatkalla taitaa olla oma hytti, jotain reilu 50e kustansi paluumatka. Mut siihen tais kuulua ruokakin..
Taitaa tulla 15 kpl eri yöpymispaikkaa retkelle...voi sit ainakin sanoo mitkä oli hyviä ja ne jotka ei ollu niin hyviä...voi olla et joutuu tutustumaan uusiin ihmisiinkin 8)
Honda Africa Twin Crf 1000 L , Honda Africa Twin Xrv 750 RD04 , Honda Africa Twin RD07...Näillä mennään
Harri Hemmilä
Pyörä: R1200GS

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

On kyllä halpa :o
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
desmo
Pyörä: ADV

Viesti Kirjoittaja desmo »

Onko kukaan kokeillut tätä https://www.stenaline.fi/latvia (Liepaja - Travemunde)? Muutaman satasen halvempi vaikka huomioi kustannukset Helsingistä Liepajaan.
"Kahviautomaatti valuttaa moottoriöljyä kuppiin ja päivä on muutenkin saranoiltaan"
JJ
Pyörä: BMW R1200 GSA

Viesti Kirjoittaja JJ »

Ei ihan tuosta, mutta melkein. Pari tuttua saksalaista meni viime kesänä kotiinpäin Klaipeda – Kiel –reittiä. Lähinnä siksi, että he kävivät Kuurinkynnäällä ja siitä oli kätevää lähteä merelle. Kyselin vähän tunnelmia: laivat (DFDS) oli vähän vanhempaa kalustoa ja lastaus/purku hidasta. Hyvänä puolena taas Finnlinesiin verrattuna oli sopivampi saapumisaika perille. Netistä katsottuna Stenan konsepti lienee aika samanlainen. Liepajan lauttamatka vain näkyy olevan reilusti pidempi kuin Klaipedasta (27 h vs. 19 h).

Itse olen ollut vähän sitä mieltä, että näissä Baltian laivareiteissä yhdistyy eri vaihtoehtojen huonot puolet; hidas, pitkä merimatka ja paljon ajamista, mutta tämä on tietty makuasia… Pelkkään siirtymiseen Suomesta Saksaan ei houkuta ellei sitten Baltian päässä ole satamien suunnalla jotain kohteita.
"Siistiä ja huoletonta on BMW:llä ajo, ei koskaan mitään likaisia ketjuhommia eikä kustannuksia, sillä kartiopyöräveto on ikuinen" (BMW mainosteksti 1931)
Vastaa Viestiin