Kokemusta digimittareista

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

mikaj

Viesti Kirjoittaja mikaj »

No joo, varmaan kokeneemmat hyötyy siitä valosta. Mulla taitaa tuo vaihtaminenkin olla niin hidasta että valon syttymisen jälkeen reaktioaika plus vaihto kestää hyvinkin niin kauan että rajoittimeen ehtii ;)

Kunnon digikamaa tarttis, sellainen oppiva joka laittas sopivasti ennakkoa...

Mika
Pasi
Pyörä: KTM690R/SM

Viesti Kirjoittaja Pasi »

hamis53 kirjoitti:Ymmärtääkseni Pasi oli laittanut Kotariin samanlaisen vähän aikaisemmin ..
Eikun mulla oli Vapor dertsissä, myin sen myöhemmin karmolikselle joka ilmeisesti vielä ei ole ottanut ostosta käyttöön.
hamis53
Pyörä: DR650R -92

Viesti Kirjoittaja hamis53 »

mikaj kirjoitti:No joo, varmaan kokeneemmat hyötyy siitä valosta. Mulla taitaa tuo vaihtaminenkin olla niin hidasta että valon syttymisen ;)
Mika
Tiedä nyt kummemmin kokemuksesta tmv. En mä nyt varsinaista todella hyödyllistä käyttöä niille kierroslukuvaloille keksinyt. Sen verran tiheästi välitetty tuo Yammu oli, ettei siinä oikein ehtinyt valoja seuraamaan, kun isompia numeroita sai heittää peliin oikeastaan niin kauan kuin vaihteita riitti, varsinkin isommalla tiellä.
Pienemmällä polulla enemmänkin saattoi jotakin hyötyä olla, kun 1-, 2- tai 3-vaihde olivat käyttökelpoisia ja 12000 rpm tuli yllättävän nopeasti eteen...
Kesällä tuli olosuhteiden pakosta harjoiteltua vaihtamista ilman kytkintä, mutta ei siinäkään nyt varsinaisesti valoista hyötyä ollut. Lämpenemisen valoista sen sijaan hitaammalla polulla kylläkin. Lämpimällä ilmalla kone kuumeni helposti päälle 90 asteen, joskus sataankin, kun ajoviimaa ei ollut.
-Hämis-
Piedro
Pyörä: Ei ole

Viesti Kirjoittaja Piedro »

Onkos kenelläkään kokemuksia tosta DET-80? siinä ois ainakin hinta ihan kohtuullinen,
mutta mitäköhän kaikkea siihen hintaan kuuluu kun ei tuo Saksa oikein taivu kunnolla meikäläisen korvienvälissä :)
Ois varmaan kohtuu hyvä perusmittari missä ei ole ylimääräisiä toimintoja.
Veikkaisin että tossa DET-100 on tuo näyttö vähän turhan pieni
ja itse en ajatellut kuitenkaan vaihtovaloa laittaa, tosin oishan se siisti lisävaruste mutta käyttöä sille ei varmaankaan ole.
Niin tuo 80 vois olla kanssa suht järkevä vaihtoehto jos ei tarvitse ostaa repullista antureita että sen saa toimimaan kunnolla.
AriK
Pyörä: KTM 950 adv. S
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AriK »

Petri.Uutela kirjoitti: Veikkaisin että tossa DET-100 on tuo näyttö vähän turhan pieni
Ei oo, hyvin näkyy numerot. (Mittari asennettuna Teneren visiiriin lähes kiinni, eli niin kauaksi eteen kun on järjellä mahdollista)

T: Ari
Vastaa Viestiin