Ajovarusteet ja kerrospukeutuminen

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Mika TA-91
Viestit: 1465
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:22 pm
Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Mika TA-91 »

Moi,

Erilaisia pesu- ja käsittely aineita löytyy, mutta itse olen pärjännyt seuraavilla perusohjeilla:

Pesu valmistajan suosittelemassa lämpätilassa.
Pesu ehdottomasti ilman huuhteluainetta.
Pesu ehdottomasti pesuaineella, jossa ei ole valkaisuainetta.
Extra huuhtelu, jotta kaikki pesuaine lähtee pois.
Kuivaus lämpimässä, esim. kuivausrummussa tai kun ei ole kuivausrumpua, niin sauna lämpiämään jonne asu henkarissa roikkumaan. (lämpö aktivoi kalvon).

Muutama linkki aiheesta:
http://www.pcuf.fi/~aapeli/XVI/xvi.havaintoja.html#GT
http://www.rukka.com/lfashion/rukka/ruk ... pand=1.6.5
http://www.gore-tex.co.uk/published/gfe ... i.gtx.html

Terveisin
Mika TA-91
Vastaa Viestiin