Moi,
Erilaisia pesu- ja käsittely aineita löytyy, mutta itse olen pärjännyt seuraavilla perusohjeilla:
Pesu valmistajan suosittelemassa lämpätilassa.
Pesu ehdottomasti ilman huuhteluainetta.
Pesu ehdottomasti pesuaineella, jossa ei ole valkaisuainetta.
Extra huuhtelu, jotta kaikki pesuaine lähtee pois.
Kuivaus lämpimässä, esim. kuivausrummussa tai kun ei ole kuivausrumpua, niin sauna lämpiämään jonne asu henkarissa roikkumaan. (lämpö aktivoi kalvon).
Muutama linkki aiheesta:
http://www.pcuf.fi/~aapeli/XVI/xvi.havaintoja.html#GT
http://www.rukka.com/lfashion/rukka/ruk ... pand=1.6.5
http://www.gore-tex.co.uk/published/gfe ... i.gtx.html
Terveisin
Ajovarusteet ja kerrospukeutuminen
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Mika TA-91
- Viestit: 1465
- Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:22 pm
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
- Paikkakunta: Kirkkonummi