Taivalkoskelle 5...7.9.2008
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Taivalkoskelle 5...7.9.2008
Perinteinen syysretki on taas tekeillä Taivalkosken maisemiin. Itte olen ehdotellut 5...7. syyskuuta, sopivasti ennenkuin linnunpyynti alkaa, mutta ei ole kiveen hakattua.
Nyt on ollut ajatuksena, että ajettais eka sessio pe/la yönä pimeäajona. Kiinnostuneet laitelkoot viestiä että osaan varata riittävän ison majoituksen.
Nyt on ollut ajatuksena, että ajettais eka sessio pe/la yönä pimeäajona. Kiinnostuneet laitelkoot viestiä että osaan varata riittävän ison majoituksen.
Viimeksi muokannut Pasi, Pe Elo 08, 2008 9:52 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
jussimh
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Viesti:
Joutuupa tämänkin nyt perumaan.. Vaimo olikin keksinyt parempaa tekemistä tälle viikonlopulle. 
Viimeksi muokannut jussimh, Ma Elo 11, 2008 7:15 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Majoitus varattu 9:lle Jokijärveltä, hinta on 17€/hlö, vrk.
http://www.jokijarvenlomat.net/
Jälki-ilmoittautuneillekin löytynee tilaa.
http://www.jokijarvenlomat.net/
Jälki-ilmoittautuneillekin löytynee tilaa.
Ajo-ohje:
Taivalkoskelta Jokijärvelle päin ja Romppasensalmen jälkeen oikealle kohti Kallioniemeä. Sen ja Saijankin ohi ja ollaan perillä. Jos lähestyy Metsäkylästä päin niin Tyräjoen sillan jälkeen vasempaan ja ollaan miltei perillä.
Makuupussit ja pyyhkeet mukaan. Sähköt ym mukavuudet on. Mökissä on tilaa 12:lle joten vielä mahtuu.
Reitiksi olen kaavaillut Kylmäluoma -Iiviö - Juurivaara - Latvajärvi - Metsäkylä -Raatelampi - Romevaara - Repovaara - Taivalkoski - Pitkälampi - Salmisenkangas - Kumpu - Taljalehto - Päävaara
Taivalkoskelta Jokijärvelle päin ja Romppasensalmen jälkeen oikealle kohti Kallioniemeä. Sen ja Saijankin ohi ja ollaan perillä. Jos lähestyy Metsäkylästä päin niin Tyräjoen sillan jälkeen vasempaan ja ollaan miltei perillä.
Makuupussit ja pyyhkeet mukaan. Sähköt ym mukavuudet on. Mökissä on tilaa 12:lle joten vielä mahtuu.
Reitiksi olen kaavaillut Kylmäluoma -Iiviö - Juurivaara - Latvajärvi - Metsäkylä -Raatelampi - Romevaara - Repovaara - Taivalkoski - Pitkälampi - Salmisenkangas - Kumpu - Taljalehto - Päävaara
- Liitteet
-
- ajo-ohje.jpg
- (179.66 KiB) Tiedosto ladattu 93 kertaa
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Oulusta on taas lähtijöitä Taevalkoseken suuntaan, joten passaako mennä porukassa? Starttaus perinteisesti Haapalehdon Shelliltä vaikka 3:lta tai sitten miten vaan halutaan.
Vieläkö tuo yöajo on suunnitelmissa? Mulle kyllä riittää päiväajotkin, niin saa iltasella keskittyä olennaiseen!
Vieläkö tuo yöajo on suunnitelmissa? Mulle kyllä riittää päiväajotkin, niin saa iltasella keskittyä olennaiseen!
Kura lentää...