dr-z 400sm etujarrupalat
Valvoja: Moderaattorit
dr-z 400sm etujarrupalat
Terve mitkä on hyvät etujarrupalat,missä ois hyvä jarrutus teho
Nyt on kolmea eri paloja kokeiltu parhain pito stopeissa on EBC SINTTERISET JARRUPALAT.katsotaan miten kestää.alkuperäset kesti noin 20 tuntia niitä meni jo kaksisettiä.EBC punaset oli ihan löysät ja huono pito.EBC SINTTERISET Tuntu kahdentunnin ajon jäleen paremalta kuin alkuperäset kerron lisää kun tulee enemmän kokemusta
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Kuten Tomi jo tuossa aikaisemmin totesikin on Sinteri palojen kanssa syytä tarkkailla levyjyen kulumista, koska suurinta osaa vakio levyjä ei ole suunniteltu toimimaan kovien sinteripalojen kanssa ja olen myös kuullut tarinoita, joissa levyt hävivät yllättävänkin nopeasti.DR-Z 06 kirjoitti:Nyt on kolmea eri paloja kokeiltu parhain pito stopeissa on EBC SINTTERISET JARRUPALAT.katsotaan miten kestää.alkuperäset kesti noin 20 tuntia niitä meni jo kaksisettiä.EBC punaset oli ihan löysät ja huono pito.EBC SINTTERISET Tuntu kahdentunnin ajon jäleen paremalta kuin alkuperäset kerron lisää kun tulee enemmän kokemusta
Terveisin
Mika TA-91
Terve pitää tarkkailla kun nopeesti levy kuluu.onko tietoa minkä levy kestäis paremmin.mutta pääasia on että on kunnon jarruteho hyvä tehdä stoppejaMika TA-91 kirjoitti:Kuten Tomi jo tuossa aikaisemmin totesikin on Sinteri palojen kanssa syytä tarkkailla levyjyen kulumista, koska suurinta osaa vakio levyjä ei ole suunniteltu toimimaan kovien sinteripalojen kanssa ja olen myös kuullut tarinoita, joissa levyt hävivät yllättävänkin nopeasti.DR-Z 06 kirjoitti:Nyt on kolmea eri paloja kokeiltu parhain pito stopeissa on EBC SINTTERISET JARRUPALAT.katsotaan miten kestää.alkuperäset kesti noin 20 tuntia niitä meni jo kaksisettiä.EBC punaset oli ihan löysät ja huono pito.EBC SINTTERISET Tuntu kahdentunnin ajon jäleen paremalta kuin alkuperäset kerron lisää kun tulee enemmän kokemusta
Terveisin
Moi tiedätkö missä myydää rosterilevyjä.TomiKoo kirjoitti:Juu, sintteripalojen kanssa tulisi käyttää rosterilevyä. Se kestää paremmin kulutusta ja palat kuluu enemmän, kuten pitääkin.
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta Dertsin levy on "ei rosteria", eli jotain tavan ruostuvaa.
Laitan tähän keskuteluun huomenna hyvän linkin, johon törmäsin joskus netissä. On käyty aika kattavasti kaikki asiat läpi ja lisäksi opastetaan sisäänajossa, jota en itse enää väheksy kerran kokeiltuani.
On totta, että sintteripalojen kanssa levy kuluu nopeammin kuin normipalojen, mutta kun ajaa hienossa märässä hiekassa normipaloja menee rutkasti. Silloin kannattaa miettiä levyn hintaa verrattuna palojen hintoihin.
Tämähän liittyy tietysti rata-ajoon, jossa ei tehdä stoppeja, eikä jarrunesteet kiehu. Ainoa mikä kiehuu on pää kypärän sisässä.
Happi
Tämähän liittyy tietysti rata-ajoon, jossa ei tehdä stoppeja, eikä jarrunesteet kiehu. Ainoa mikä kiehuu on pää kypärän sisässä.
Happi