Suzuki DR 750 startin merkki? + Vian kysely (vika löytyi :)
Valvoja: Moderaattorit
Suzuki DR 750 startin merkki? + Vian kysely (vika löytyi :)
Mitä on Suzuki DR 750 startin merkki / malli. Mitä startin tarrassa lukee omassa on kulunut teksti pois. Olen tilaamassa käytettyä, niin ne kuulema tarvii tietoo enemmän kuin pyörä ja malli??? 
Viimeksi muokannut viller, Ti Syys 25, 2007 1:48 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
mti kirjoitti:Miten meni rikki? Itelläkin meni startti oikariin mutta sain itse korjattua ja säästin ison loven lompakossa.
Se pyörii huonosti, kuumenee ja ottaa 300A virtaa (mitattu irrallisena). Vaihdettu hiilet, sorvattu ankkuri, mitattu oikosulut käämistä. Ei oo käämissä mitään palamisen jälkiä. Pyörii hyvin käsillä, eli ei oo laakeritkaan sökönä. hiilet kuumenee ja savuaa, maa hiilen johto oli palanut poikki alun alkaen.
vkoivu kirjoitti:Omituiselta kuulostaa jos niille ei muka riitä pyörän vuosimalli ja merkki. Ainakin niillä tiedoin sieltä merkkiliikkeestä se uusi startti tilataan. Jos se startti olisi useamman kerran vuoden aikana vaihtunut niin eiköhän ne siellä merkkiliikkeessäkin kyselisi muitakin tietoja.
Olen tilaamassa saksan purkaamolta sitä. Ne ei varmaan tiedä, että se on saman lainen monessa vuosimallissa. Pitää käydä kyselee suzukin liikkeeltä niitä tietoja.
Käämi on ehjä kaikki mittaukset tehtiin ja vähän enemmän. mutta yksi magneetti rungossa on vaihdettu ja se tuntuu heikommilta kuin muut, tajusin tehon vasta kootessa. Voiko se vaikuttaa asiaan millään tavalla? Magneetti on asiallisesti laitettu kiinni, ei edes ammattimies nähnyt kuin suurennus lasilla