Teknisten tietojen mukaan kyseisestä mopossa virran ulosotto löytyy ja nyt tarvisi tietää onko se jossain käyttökelpoisessa paikassa vaiko siinä startin suojakannessa jalkatapin ja vaihdepolkin lähettyvillä kuten 1100GS:ssä?
Entäs onko se pistoke sellainen 'pikkuinen' vai ihan normis tupakansytkäpystoke?
Mun ois tarkotus lähtä perjantaina ajamaan sellanen mopotin Stuttgartista Suomeen ja nyt ihmettelen täytyykö mun ottaa meridianiin miljoona akkupatteria vai saanko moposta virrat.
R1150GS:n virran ulosotto
Valvoja: Moderaattorit
-
puskajussi
- Pyörä: BMW R1150 GS
-
vkoivu
- Pyörä: pyörät myyty
Mul on omassa mopossa kaksi sytkäliitäntää sarviin kiinnitetyssä semmosessaa 'hienossa' telineessä. Otan joskus kuvan kun jaksan mennä pihalle.
Jos siinä günterin mopossa on se pistoke siellä jaloissa niin siinä tapauksessa mä käytän gepsissä pattereita. Sinne jalkoihin en välitä rakennella mitään piuhaviritelmiä.
Sen 1150 tulee kaverin kaverille. Vai pitäiskö jo sanoa vain, että kaverille kun kyseisen hepun kanssa on saanut tässä viimoset päivät säätää niin paljon tota hakukuviota. Eli se löysi mieleisensä mopon mobilesta, sopi kaupat ja mä lennän paikalle tekemään kauppakirjat ja maksamaan mopon. Sen jälkeen köröttelen sillä Tukholman kautta Suomeen.
Tällä hetkellä sääennusteet näyttää koko matkaksi sadetta, joten mikäpä sen mukavampaa kun jyrryttää menemään 1600km motareita vesisateessa.
Jos siinä günterin mopossa on se pistoke siellä jaloissa niin siinä tapauksessa mä käytän gepsissä pattereita. Sinne jalkoihin en välitä rakennella mitään piuhaviritelmiä.
Sen 1150 tulee kaverin kaverille. Vai pitäiskö jo sanoa vain, että kaverille kun kyseisen hepun kanssa on saanut tässä viimoset päivät säätää niin paljon tota hakukuviota. Eli se löysi mieleisensä mopon mobilesta, sopi kaupat ja mä lennän paikalle tekemään kauppakirjat ja maksamaan mopon. Sen jälkeen köröttelen sillä Tukholman kautta Suomeen.
Tällä hetkellä sääennusteet näyttää koko matkaksi sadetta, joten mikäpä sen mukavampaa kun jyrryttää menemään 1600km motareita vesisateessa.