R1150GS:n virran ulosotto

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

vkoivu
Pyörä: pyörät myyty

R1150GS:n virran ulosotto

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

Teknisten tietojen mukaan kyseisestä mopossa virran ulosotto löytyy ja nyt tarvisi tietää onko se jossain käyttökelpoisessa paikassa vaiko siinä startin suojakannessa jalkatapin ja vaihdepolkin lähettyvillä kuten 1100GS:ssä?

Entäs onko se pistoke sellainen 'pikkuinen' vai ihan normis tupakansytkäpystoke?

Mun ois tarkotus lähtä perjantaina ajamaan sellanen mopotin Stuttgartista Suomeen ja nyt ihmettelen täytyykö mun ottaa meridianiin miljoona akkupatteria vai saanko moposta virrat.
puskajussi
Pyörä: BMW R1150 GS

Viesti Kirjoittaja puskajussi »

Se on just samanlailla ja samanlainen, kuin tonnisatasessa!!! Itse ostin Biltemasta tavalliseen tupakinsytyttimeen jatkojohdon ja siihen vaihdoin sen urospään vaan pienemmäks. Ja hyvin pelittää! Siitä sitten saa virtaa gepsiin ja tarvittaessa ladattua kännykän!!!
Kurahousu
Pyörä: BMW G 450X, BMW F900GS, BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

Sellainen pikkuinenhan siinäkin on, jos ei sitten teutoni ole pistäny omaa viritelmää... Itse olen hankkinu siihen sopivan "tupakansytytinvälikappaleen" joka makso jokusen euron netistä tilattuna, en nyt muista mistä sen tilasin.
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Kyllähän tommonen välijohto pitäisi löytyä kaikista autovaraosakaupoista.

Sen pienemmän "töpselin" halkaisija on jotain 11.5 mm.
Mulla on semmonen välijohto, jossa on molemmat töpselit porrastettuna.

Itsellekö hommaat uuden ajopelin vai kaverille?

Pekka
:shock: :shock: :shock:
vkoivu
Pyörä: pyörät myyty

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

Mul on omassa mopossa kaksi sytkäliitäntää sarviin kiinnitetyssä semmosessaa 'hienossa' telineessä. Otan joskus kuvan kun jaksan mennä pihalle.

Jos siinä günterin mopossa on se pistoke siellä jaloissa niin siinä tapauksessa mä käytän gepsissä pattereita. Sinne jalkoihin en välitä rakennella mitään piuhaviritelmiä.

Sen 1150 tulee kaverin kaverille. Vai pitäiskö jo sanoa vain, että kaverille kun kyseisen hepun kanssa on saanut tässä viimoset päivät säätää niin paljon tota hakukuviota. Eli se löysi mieleisensä mopon mobilesta, sopi kaupat ja mä lennän paikalle tekemään kauppakirjat ja maksamaan mopon. Sen jälkeen köröttelen sillä Tukholman kautta Suomeen.

Tällä hetkellä sääennusteet näyttää koko matkaksi sadetta, joten mikäpä sen mukavampaa kun jyrryttää menemään 1600km motareita vesisateessa. :roll:
Vastaa Viestiin