Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

paskli
Pyörä: KTM 690ER

Viesti Kirjoittaja paskli »

Jarkko kirjoitti:
paskli kirjoitti: Tiikeri vaihtui lauantaina 100kg kevyempään versioon,
Onnea uuden kaluston johdosta. Toivotaan "lastentauditonta" kesää 8)
Kiitoksia Jarkko. Ensimmäisen aallon GS1200 omistajien tarinoita kuulleena, samaa toivon minäkin.

Onneksi moottorin perusrakenne taitaa kuitenkin olla kohtuullisen koeteltua tekniikkaa (F650GS). Tuo continentalin ilmapallotakaiskari kyllä hieman arveluttaa, mutta taitaa niitäkin olla jo pari vuotta HP2:n kyydissä koeponnistettu.
-pasi
Kemppa
Pyörä: -

Viesti Kirjoittaja Kemppa »

Oliko kukaan tältä palstalta tänään suomussalmella.K-marketin edessä oli parkissa bemarin 650 dakari? Prkleen komea peli oli.Piti monesti ajaa siitä ohi ja ihastella :lol:
VAK
Pyörä: pyöräkuume on kova

Viesti Kirjoittaja VAK »

Vihreä möhköbemari kyykytti kyykkyjä täänään(5.6) Ahvenistolla klo 13-16. Kurapyöräilijät- tarra lampun päällä. Kävin ihmettelemässä katoksessa pyörääsi pari kertaa, mutta kuskia ei näkynyt.

AnttiL
Pyörä: exc

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Olikos se Raimo tänään gs.llä muonion suunnalla :?:
antti
tonik

Viesti Kirjoittaja tonik »

Olikos joku foorumilaisista tänään hp2:lla sumorenkain(jos oikeen näin sinipukusten välistä) tiksin lähellä bussipysäkillä puhuttelussa? toivottavasti ei tullu kalliiksi:D
Roiske
Pyörä: DR800, DR-Z400

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Käytiin tänä iltana Joensuun jokiasemalla kahvilla(kaljalla) ja oli sillä aikaa ilmestyny AT meidän katumopojen viereen joskus seitsemän maissa, lienekö tältä foorumilta?
niemikko

Viesti Kirjoittaja niemikko »

oltiin tammikoskella ajelees serkun kans 750cc pun dr ja vihree kle 500
risteykseen tuli samaan aikaan se ja morjestuksen jälkeen pakeni paikalta lujaa koitin perässä ajella vähän aikaa mutta tuli aukee ja hiekkapilvi ei auttanu ku topata näkyvyys oli metrin luokkaa.
runtua kyllä pysty seuraileen. mutu tietoa kuskistakin vois olla. :lol:
mikko.o.nieminen(at)luukku.com
0400624303

KuvaSUPER ENDUROKuva
VAK

Viesti Kirjoittaja VAK »

VAK kirjoitti:Vihreä möhköbemari kyykytti kyykkyjä täänään(5.6) Ahvenistolla klo 13-16. Kurapyöräilijät- tarra lampun päällä. Kävin ihmettelemässä katoksessa pyörääsi pari kertaa, mutta kuskia ei näkynyt.

Avattaresta päätellen olisi voinut olla Pekkavee?

Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

VAK kirjoitti:
VAK kirjoitti:Vihreä möhköbemari kyykytti kyykkyjä täänään(5.6) Ahvenistolla klo 13-16. Kurapyöräilijät- tarra lampun päällä. Kävin ihmettelemässä katoksessa pyörääsi pari kertaa, mutta kuskia ei näkynyt.

Avattaresta päätellen olisi voinut olla Pekkavee?

Mun Bemari on kyllä Kalahari keltainen.
No olin mä siellä Ahvenistolla tiistaina.

Makeinta oli vetää siitä Kawasaki 1400 GTR:stä ohi siinä pääsuoran mutkassa sen tornin vierellä. Ei sitä sen jälkeen näkynyt.

Pekka
:shock: :shock: :shock:

PS. Olin muuten Kemorassa viime viikonloppuna. Siellä jäi yksi Hayabusa jalkoihin siinä varikkosuoralla. Pyörä kiihtyi niin pirusti sieltä kahvilan mutkasta, mutta kaverille tuli pupu pöksyyn seuraavassa kurvissa katsomosuoralle. Ei sitäkään enää näkynyt sen jälkeen, kun olin sen ohittanut jarrutuksessa ( tai mä en kyllä jarruta siihen mutkaan )
Creature
Pyörä: Suzuki DR 800

Viesti Kirjoittaja Creature »

Olikos Piikkiön kurapyörä-Jarno Paraisilla, Kalkholmenin vierasvenesatamassa lauantai-iltana. Paikalla asiallinen KTM 640 Adventure. Piti oikein hetki ihailla. Oli Allroad Tour- ja kurapyöräilijätarraa. Ja kypärässä luki Jarno.
VAK

Viesti Kirjoittaja VAK »

Pekkavee kirjoitti: Joku täällä on ehkä värisokea.
Mun Bemari on kyllä Kalahari keltainen.
No olin mä siellä Ahvenistolla tiistaina.

Makeinta oli vetää siitä Kawasaki 1400 GTR:stä ohi siinä pääsuoran mutkassa sen tornin vierellä. Ei sitä sen jälkeen näkynyt.

Pekka

PS. Olin muuten Kemorassa viime viikonloppuna. Siellä jäi yksi Hayabusa jalkoihin siinä varikkosuoralla. Pyörä kiihtyi niin pirusti sieltä kahvilan mutkasta, mutta kaverille tuli pupu pöksyyn seuraavassa kurvissa katsomosuoralle. Ei sitäkään enää näkynyt sen jälkeen, kun olin sen ohittanut jarrutuksessa ( tai mä en kyllä jarruta siihen mutkaan )
Sittenhän siellä oli oikein kurapyöräkokoontuminen. Meidän lisäksi siellä oli Jaketti FMX:llä.

Pyörä: KTM 640 Adv R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Creature kirjoitti:Olikos Piikkiön kurapyörä-Jarno Paraisilla, Kalkholmenin vierasvenesatamassa lauantai-iltana. Paikalla asiallinen KTM 640 Adventure. Piti oikein hetki ihailla. Oli Allroad Tour- ja kurapyöräilijätarraa. Ja kypärässä luki Jarno.
Juu, tunnustan olleeni paikalla...
VAK

Viesti Kirjoittaja VAK »

Pekkavee kirjoitti:Makeinta oli vetää siitä Kawasaki 1400 GTR:stä ohi siinä pääsuoran mutkassa sen tornin vierellä. Ei sitä sen jälkeen näkynyt.

Pekka
Olisko mennyt varikolle? Ohittikos Bemaria kukaan? ;-)

Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

VAK kirjoitti:
Pekkavee kirjoitti:Makeinta oli vetää siitä Kawasaki 1400 GTR:stä ohi siinä pääsuoran mutkassa sen tornin vierellä. Ei sitä sen jälkeen näkynyt.

Pekka
Olisko mennyt varikolle? Ohittikos Bemaria kukaan? ;-)

No yks semmoinen super moto meni ohi. Siinä varikon mutkan jälkeen siellä mäen päällä. Olisko ollut Husaberg tai jotain.

Kaveri oli kyllä vaikeuksissa siinä seuraavassa vasemmassa sillan jälkeen siellä suolenkillä. Jarrut lukossa, takarengas savutti oikein kunnolla, ja melkein ajautui hiekalle. Olin päästä ohi, mutta kaveri selvitti tilanteen hienosti ja meni menojaan.

Pekka
VAK

Viesti Kirjoittaja VAK »

Pekkavee kirjoitti: No yks semmoinen super moto meni ohi. Siinä varikon mutkan jälkeen siellä mäen päällä. Olisko ollut Husaberg tai jotain.

Kaveri oli kyllä vaikeuksissa siinä seuraavassa vasemmassa sillan jälkeen siellä suolenkillä. Jarrut lukossa, takarengas savutti oikein kunnolla, ja melkein ajautui hiekalle. Olin päästä ohi, mutta kaveri selvitti tilanteen hienosti ja meni menojaan.

Pekka
Juu se oli Husaberg yhtä paljon kuin saharan ketainen = vihreä. Se alamutka(tarun mutka) oli ainoo sladiharjoituspaikka. Vähän ON/OFF tyyppinen pito tuossa diablossa, tai sitten mun jarrujalka on ON/OFF-tyyppinen...

Vaikeuksissa en tunnusta olleeni ;-)