Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Jeki
Pyörä: XL600V

Viesti Kirjoittaja Jeki »

Eilen ennen puoltapäivää jossain päin Laukaata tuli vastaan aika varustellun näköinen GS Adventure.
Ja puolenpäivän jälkeen Jyväskylän Bilteman liepeillä liikennevaloissa keltainen Ducati Desmo(?), olin se jolla pää pyöri kuin pöllöllä kun ihailin pyörää.
gabbernaut
Viesti:

Viesti Kirjoittaja gabbernaut »

Jeki kirjoitti:Eilen ennen puoltapäivää jossain päin Laukaata tuli vastaan aika varustellun näköinen GS Adventure.
Jos se oli hopeinen,vanhempi "korimalli" takaboxilla niin se olin minä.
Kurvailin 11 aikoihin Jyväskylään kieroa etuvannetta takuuseen kirnuamaan. Kohtapuoliin pääsee varmaan hakemaan sen uuden vanteen sitten takaisin.

Kuopioon BMW-liike, kiitos!!!

-mika-
Tomi
Pyörä: R1200GS

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Kuva

Ensimmäiset motoristit sitte sotien jälkeen jotka ylitti rajan Kuusamon kohalta! Turun suunnilta olivat... AT kuski ainaki tunnusti tässä foorumissa käyneesä!
Laska
Viesti:

Re: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Laska »

pate56 kirjoitti:Mikäli näin oikein niin Gessu-omistaja seisoi Varubodenin pihalla Inkoossa vetämässä hanskoja käteen. Vaalea peli, oliskohan ollut jotain sinistä myös? :)
Dådiin, nyt oli sitten meikäpoika bongattu. Kyllä huomasin Paten iloisesta ilmeestä että kurapyöräiliähän siinä! Moikataan taas kun tavataan.
Hetki tuon jälkeen Inkoon keskustan ja tie 25 risteyksessä tuli Bemu 80 GS ja Kotari peräkanaa, sulassa sovussa! Olisikohan voorumilasia?
Rampe
Pyörä: Tervatien kulkijoita

Viesti Kirjoittaja Rampe »

No nih, tänään taisin toista kertaa tavata soratiellä toisen matkaenskan, niin että itsekin olin pyörällä liikkeellä. Edellisen kerran näin pääsi käymään vuonna 2005 alkukesästä :shock:

Olikohan tämän voorumin lukijoita??

Niin ja paikkahan oli Kuninkaanlähteeltä Säviin vievä tie ja kello oli siinä 18.30 paikkeilla. Itse olin ollut ajelemassa metsäautoteitä ja siirtymässä Kankaanpäähän "pikataivalta".
Ollutta: XTZ660 -94, XTZ850 -92, Shine mx230, XTZ750 -89

Kuva
Agitheosis
Pyörä: Husqvarna CT6FS / Can-Am Outlander 800
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Agitheosis »

Kasitiellä Rauman pohjospuolella susivuoren/isometsän risteyksessä vaalensini-valkonen kuuspuo-
likas DR. Joku täältä?
Creature
Pyörä: Suzuki DR 800

Viesti Kirjoittaja Creature »

Kasitiellä Rauman pohjospuolella susivuoren/isometsän risteyksessä vaalensini-valkonen kuuspuo-
likas DR. Joku täältä?
Tarkotat varmaan meikäläistä. Eikös sulla ole sellanen itse tehty etulampun maski. Jossain kuvassa olen joskus nähnyt ja siitä olin tunnistavinani. Oletko muuten muotoillut maskia jälkikäteen. Muistan joskus nähneeni Kortelan ABC:llä samanlaisen pyörän, mut maski oli korkeampi ja kulmikas.

Niin, viikottainen Kämpän Kaffetupakokoontuminen oli kohteena. On muodostunut jonkinlaiseksi perinteeksi. Aika vähän muuten kurapyöriä paikalla. Yleensä saavun iteki paikalle viiden kuuden välillä, mut nyt sai jostain syystä sahata Tohtoria käyntiin kauan.
mky
Pyörä: Cagiva Elefant

Viesti Kirjoittaja mky »

Jeki kirjoitti:Eilen ennen puoltapäivää jossain päin Laukaata tuli vastaan aika varustellun näköinen GS Adventure.
Ja puolenpäivän jälkeen Jyväskylän Bilteman liepeillä liikennevaloissa keltainen Ducati Desmo(?), olin se jolla pää pyöri kuin pöllöllä kun ihailin pyörää.
Terve! Mopo on omaa sukua Cagiva Elefant 750 -87, värjätty ja nimetty ameriikanmalliin Ducatiksi, kun molemmilla nimillä silloin aikoinaan samasta fabriikista ulos ovat rullanneet.
Rampe

Tänään kävin opettamassa Tenerelle tietä Kauhajoelle ja paluumatkalla morjestelin Sotkan risteyksessä yhtä matkaenska kuljettajaa. Löytyykö täältä kyseinen nimimerkki?
tomppeli
Pyörä: Honda Transalp 600 -97

Viesti Kirjoittaja tomppeli »

Näytti tosiaan olevan sinikeltaraitainen jammu mikä tuli vastaan siinä Sotkankankaan paikkeilla. Ite ajelin tuplavaloilla varustetulla valkoisella Hondalla. Mulla oli punaanen kypärä ja takki. Käännyin takaasin mutta kerkesit karkuun :P
Tomi Isomäki
Rampe

tomppeli kirjoitti:Näytti tosiaan olevan sinikeltaraitainen jammu mikä tuli vastaan siinä Sotkankankaan paikkeilla. Ite ajelin tuplavaloilla varustetulla valkoisella Hondalla. Mulla oli punaanen kypärä ja takki. Käännyin takaasin mutta kerkesit karkuun :P
Oliko siä enemmänkin meitä liikenteessä :shock: :shock: :shock:
Vaikka kuinka tarkkaan yritin katsella niin en nähnyt muita (kun en tienny mistä etsiä) kuin mainitsemani pyöräilijän klo 20.30 aikoihin. Ite olin silloin risteyksessä pysähtyneenä. Tulin laskettelurinteen suunnasta ja käännyin Nummijärven suuntaan. Minun pyöräni on perusvärityksellä, eli sininen ja hopeiset kylkiposket ja lähes kaikki tarrat poistettuna. Emme siis tainneet kohdata, ainakaan niin että olisin huomannut :(
T€€MU
Pyörä: XT660Z Tenere -09

Viesti Kirjoittaja T€€MU »

Mulle tosiaan kävi toissapäivänä niin että tuli ekaa kertaa soralla enska vastaan, valkonen iso tankki korkeella jäi mieleen, ja kuskilla punasta ?
Lapasia nosteltiin sahankylä-nummijärvi välisellä sorapätkällä.
On tullu ennenki vastaa jossain tokerotien suunnilla ?

Sitten rahikalla tuli joku tuplalamppuinen musta alkuviikosta vastaan.
Mutta sotkan risteyksessä en muista....

Eli pitää vissiin luvata että enskerralla kun soralla joku vastaan tulee, niin se on juttutuokio ;)

Joo ja pyörä on -86 sini/keltainen tenere. varmaan usein näkee mun kaikilla mahd. ei-päällysteteillä välillä Luopa-ISOlusikka :)
aniMalin
Pyörä: XT660R

missä te oootte???

Viesti Kirjoittaja aniMalin »

Olen nyt viikon kolunnut sorapolut ja muut polut linjalla Porvoo-Turku- Vaasa-Jyväskylä-Lappeeranta eikä ketään oo näkyny... :cry:
Nyt lepuuttelen pyllyä,luen puolentoista viikon sähköposteja ja sammutaan janoa Partakosken kuppilassa, Savitaipaleen suunnalla...
Saas nähdä onko täällä idässä kurapyöräilijöitä..
Matka jatkuu... :D
Nähdään!!
We do not stop playing because we grow old;
we grow old because we stop playing!

www.dustyways.com
tomppeli
Pyörä: Honda Transalp 600 -97

Viesti Kirjoittaja tomppeli »

T€€MU se oli joka tuli vastaan :D Rampellekin terveisiä ja näette mut Nummijärviajos jo tänään. Lauantaina sitten isoenska-ajelulle, eikös?
Tomi Isomäki
Pallokala
Pyörä: NX650, 450MT

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

Sinivalkoinen Dominaattori Pitkälahden ABC:llä lauantai-iltana puolen kymmenen aikoihin, liekö paikallisia ja tämän foorumin lukijoita?
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
Vastaa Viestiin