1. Mopo papattaa tyhjäkäynnillä, väännän hanat kaakkoon niin kone hyytyy hetkeksi johonkin kolmen tonnin kierroksen hujakoille hetkeksi, vähän samalla tapaa kuin silloin kun kone kiertää rajoittimelle asti. eli tulee semmonen boooom...BOOOOOO
2. Toinen etuiskarin stefa vuotaa, eli kunnon rynkytyksessä valuttaa öljyä ulos, onko hankala vaihtaa kotikonstein ja miten tuota etupäätä saisi hieman jämäkämäksi samalla?
3. Pleksi, aluperäinen heittää pyörteet just soppelisti kypärään, ikävää kun matkaakin on tarkoitus ajaa hieman. Mitä virityksiä olette tehneet plekseille?
Tuossa samalainen vakio kuin minulla. Kokeilin ilmankin mutta eipä se auttanut

Tämmöistä viritystä ajattelin kokeilla, onko kokemuksia?
http://www.xs4all.nl/~gnieveld/motorbik ... etech6.htm
4. Moottori vuotaa kylmänä muutaman tipan öljyä suoraan pakoputkeen siihen anturin viereen, sitä koteloa ei tohdi enempää kiristää ettei jengat mene. Annako vuotaa, vuoto loppuu hetkessä, tietenkin se öljy käryää ensimmäiset minuutit?
5. Minkälaisia käsisuojia olette ruuvanneet mopoihinne? BMW alkuperäiset ämpärimuovi vehkeet ei kiinnosta kovan hinta/suojaavuus suhteen takia
Ja pyörä on tosiaan BMW F 650GS vm.2000 ja 17000km ajettu. Luulen että tuossa ei ole esim. softaa päivitetty koskaan. Öljyt, suotimen, ilmansuotimen, jäähdytysnesteet ja jarrunesteet olen jo vaihtanut, mitä vielä kannattaisi tehdä?
Edit: Näyttä siltä että tuo kone vuotaakin öljyä vasta ajon jälkeen sen muutaman tipan, pitänee kokeilla kiristää vielä aavistus kun kone on lämmin