Työntöohjaukset ja hätäjarrutukset oli aika selvää pässinlihaa, mutta sitten tuli uusi juttu:
Videolla sanottiin, että hyrrävoimat pitävät pyörän pystyssä.
Niinhän se tietty on, kun sitä miettii. Heurekassa Vantaalla on semmoinen laukku, jossa on joku hyrrä sisällä ja kun siihen laittaa kierroksia, niin eihän laukkua saa käännettyä millään.
No onkos tää nyt se syy miks mä lippasin pari kertaa lumisilla teillä, kun en ajanut tarpeeksi kovaa. Videossa sanottiin, että 40 km/h jälkeen hyrrävoimat pitää pyörän pystyssä. Mä ajoin varmaan kahtakymppiä, eturengas lähti alta lumella ja meikä turvalleen.
Kertokaas nyt kokeneemmat miten pitää toimia. Saman ongelman olen kokenut pehmeällä hiekalla, viimeksi Markon kanssa viime keskiviikkona, kun ajelin hiljaa niin pehmeä hiekka vei pyörää etupäästä ihan kummasti. En kuitenkaan lipannut.
Eli pitäiskö vaan pehmeällä hiekallakin laittaa hanaa.
Pekka