Oon samaa mieltä tuntimopoaiheesta. XRR on aika herkkua kun on jerkkua, mutta ei tartte konetta availla juurikaan. Mulla kohta 50tkm ja konetta ei ole avattu, vetoja on. Jenkeissä ajettu jopa 200tkm lukemia konetta avaamatta, toki jokasen oma näkemys haluaako kokeilla kuinka pitkälle pääsee ennen posahdusta
Mulla on ollu avarampaa alkukäyrää, ja oon palannu vakioon takasin. Se on ollu kivasti alhaalta vääntävä ja ihan hyvä. Samoten vakiovaimennin on, mutta killerissä isompi ulostulo. Ei ole ylikovat äänet, mutta ei ahdistakaan liikaa. Tosi bueno
Nämähän sitten lämpiää todella reilusti, joten flektiä kannattaa miettiä. Just asensin uuden kiinaflektin paikalleen, kun edelliset hajosi
Ja kuraläpän oon hajottanu kahdesti Mitaksen C02:lla, ihan kesäkumilla. Perus enskanappulalla ei varmaan hajoa
XR 650 L ja R
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: XR 650 L ja R
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
-
SamiM
- Pyörä: Honda A/T '16, XR650R '01
- Viesti:
Flektiä olen miettinyt, että pitää laittaa, kun tulee hitaampaa ajoakin.
Näillä näkymin laitan renkaiksi Michelin Trackerit, joita tallikaverit suosittelee. Ovat soratierajoon hyviä, edullisia ja saa Motonetistä. Nastarenkaat lienee suurimmat ulkohalkaisijaltaan mitä mulla tulee alle. Pitää huomioida tuo kuraläppään osumisen riski sitten kun sen aika on.
Eilisellä ajelulla jäi lähtemättä käyntiin kun lämpimänä sammutin. Tänään tutkimaan lähteekö nyt kylmänä taas samalla taktiikalla millä tähän asti vai onko oikeasti jotain pielessä. Oli omituinen kun muutaman kerran lupasi mutta sen jälkeisellä seuraavalla polkaisulla ei sitten mitään, vaikka odottais että sitten lähtee kun on luvannut. Kaasutin on joka tapauksessa säädettävä kun ei ole tietoa onko säädetty vaihdon jälkeen. Lisäksi hyvin pienellä tasakaasulla nykii.
Näillä näkymin laitan renkaiksi Michelin Trackerit, joita tallikaverit suosittelee. Ovat soratierajoon hyviä, edullisia ja saa Motonetistä. Nastarenkaat lienee suurimmat ulkohalkaisijaltaan mitä mulla tulee alle. Pitää huomioida tuo kuraläppään osumisen riski sitten kun sen aika on.
Eilisellä ajelulla jäi lähtemättä käyntiin kun lämpimänä sammutin. Tänään tutkimaan lähteekö nyt kylmänä taas samalla taktiikalla millä tähän asti vai onko oikeasti jotain pielessä. Oli omituinen kun muutaman kerran lupasi mutta sen jälkeisellä seuraavalla polkaisulla ei sitten mitään, vaikka odottais että sitten lähtee kun on luvannut. Kaasutin on joka tapauksessa säädettävä kun ei ole tietoa onko säädetty vaihdon jälkeen. Lisäksi hyvin pienellä tasakaasulla nykii.
For I have mourned for so damn long
that I´ve forgotten what it was for
Home In Despair - Sentenced (1989-2005)
that I´ve forgotten what it was for
Home In Despair - Sentenced (1989-2005)
Miedoimmissa rupularengas Hondissa noin käy, kun automaattipuolipuristimen säätö on pielessä. Niissä säätö tapahtuu vaijerilla ja jo milli tai kaksi on ratkaisevaa kuumakäynnistyksen suhteen.SamiM kirjoitti: ↑Ma Kesä 15, 2026 8:16 am
Eilisellä ajelulla jäi lähtemättä käyntiin kun lämpimänä sammutin. Tänään tutkimaan lähteekö nyt kylmänä taas samalla taktiikalla millä tähän asti vai onko oikeasti jotain pielessä. Oli omituinen kun muutaman kerran lupasi mutta sen jälkeisellä seuraavalla polkaisulla ei sitten mitään, vaikka odottais että sitten lähtee kun on luvannut.