Varadero 1000 vm. 2021 nokkaketjun kiristimet

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

JarmoLi
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Touko 09, 2011 3:06 pm
Pyörä: varadero 1000
Paikkakunta: Oulu

Varadero 1000 vm. 2021 nokkaketjun kiristimet

Viesti Kirjoittaja JarmoLi »

Kahlasin netissä enkä löytänyt kiristimiä. Oisko apuja mistä saisin hankittua 2 kpl nokkaketjun kiristimiä. Löysin Ebaystä 1 kpl.

Sorry näppäinvirhe vm 2001 kyseessä. Kiitos vastauksista.
Viimeksi muokannut JarmoLi, Ma Tammi 13, 2025 7:57 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Naama kurassa kohti seuraavia haasteita.
Avatar
Ilmari
Viestit: 1099
Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
Pyörä: T7,CBR600, zxr6
Paikkakunta: Kokkola

Re: Varadero 1000 vm. 2021 nokkaketjun kiristimet

Viesti Kirjoittaja Ilmari »

Moro.

Varadero 2021? Onko niitä tosiaan noin uusia?
WPH
Viestit: 78
Liittynyt: Ma Maalis 18, 2024 3:11 pm
Pyörä: Tenere 700

Re: Varadero 1000 vm. 2021 nokkaketjun kiristimet

Viesti Kirjoittaja WPH »

2010 taitaa olla viimeinen mallivuosi
Perusmoottorihan on sama kuin VTR1000 / SC36, manuaalinen vai automaattikiristin haussa ?
Kiristimet ovat erilaiset riippuen pyörän iästä, vanhemmissa moottoreissa molemmat samalaisia
ja uudemmissa ruiskupyörissä sylinterien kesken erilaiset.

"From 2003 onwards = injection, different tensioners front and rear, two part numbers

From 1999 to 2001 inclusive = same tensioners front and rear

For 2002, same tensioners front and rear (as before), but from engine model number 2300541 onwards the tensioners are different/better quality"

https://www.motorcyclespareparts.eu/en
https://www.cmsnl.com/

Tuolta voisi katsoa runkonumerolla osia

Ebay- haku manuaalikiristin:

https://www.ebay.ie/sch/i.html?_from=R4 ... &_osacat=0
Avatar
Ilmari
Viestit: 1099
Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
Pyörä: T7,CBR600, zxr6
Paikkakunta: Kokkola

Re: Varadero 1000 vm. 2021 nokkaketjun kiristimet

Viesti Kirjoittaja Ilmari »

Tätä vähä ajattelinki.

No anygay, Viime talvena, kun vanhan CBR Hondan kone laitettiin tikkiin, tilasin osat CMSNL:ltä Hollannista, siellä näyttäs olevan noita kiristimiä Varaderoon. Ja mitä tuolta CMSNL:tä ei saatu, kuten runkolaakerit niin ne tilasin IMPEX nimisestä firmasta Japanista.

Tuo Impex on veikeä firma. Tilauksen maksaminen on hiukka haasteellista mutta tulleista ja rahdeista huolimatta hinnat on kohtuullisia ja toimitus nopeaa.
Vastaa Viestiin