Dunlop D952
Valvoja: Moderaattorit
Dunlop D952
Dunlop D952, http://www.24mx.fi/motocross/p/dunlop-d952/16561/
Tuollaiset tuli laitettua alle eteen ja taakse.
Käyttökokemusta ei vielä ole, mutta laitetaan infoa myöhemmin. Vaikutti kohtuuhintaiselta paketilta.
Tuollaiset tuli laitettua alle eteen ja taakse.
Käyttökokemusta ei vielä ole, mutta laitetaan infoa myöhemmin. Vaikutti kohtuuhintaiselta paketilta.
- Kanttura
- Viestit: 393
- Liittynyt: Ma Touko 09, 2011 7:35 pm
- Pyörä: Husky 701 Enduro & KTM 400 EXC
- Paikkakunta: Muurame
Re: Dunlop D952
Otin tänä kesänä D952:n koekäyttöön etuseksi 8-gessuun sekalaiseen ajoon ja oon ollu erittäin tyytyväinen. Renkaan pito ei ole pettänyt vielä kertaakaan millään alustalla, tosin mutaisemmat ajelut ovat vasta edessä. Toimii yllättävän hyvin myös assulla, mutta painetta kannattaa silloin pitää lähemmäs 3 baria, muuten kuluu nopeammin hypyille. Eli sopii ainakin allekirjoittaneen ajotyyliin ja kevytkeulaiseen isoonkin pyörään (märkäpaino: 207kg).
Rider on the storm
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
- Hannu^
- Viestit: 376
- Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 11:45 am
- Pyörä: CRF450X
- Paikkakunta: Ljusdal/Rovaniemi
Re: Dunlop D952
Ok, kuulostaa hyvältä ihan suomeksikkin ja mitä lueskelin googlen tuloksia niin kylläpä porukka on tuntunut tykkäävän. Siksipä ensiviikolla itsellekkin moiset alle.
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Kuolleet eivät
-
- Viestit: 396
- Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 11:14 am
- Pyörä: KTM 950 adv. S
- Paikkakunta: Petäjäinen (ROI)
- Viesti:
Re: Dunlop D952
Muutaman olen noita eessä loppuun ajellut. Positiivinen kokemus.HarriI kirjoitti:Dunlop D952, http://www.24mx.fi/motocross/p/dunlop-d952/16561/
Tuollaiset tuli laitettua alle eteen ja taakse.
Käyttökokemusta ei vielä ole, mutta laitetaan infoa myöhemmin. Vaikutti kohtuuhintaiselta paketilta.
Akseli Kitka
http://www.anvianet.fi/karvari/
http://www.anvianet.fi/karvari/
Re: Dunlop D952
Jos olen oikein ymmärtänyt niin noissa ei ole e-, tai dot-merkintää. (eivät ole virallisesti katulailliset tai periaatteessa käy edessä endrokisoihin) Siis jos se nyt jollekulle on jotain merkitsee.
antti
Re: Dunlop D952
Moro
Dunlopeilla ajattu 24h josta yksi enskakisa Ruotsissa ja pari CC-harjoituskisaa. Ajoista 75% kivistä/sorasta enskapolkua ja 25% rossirataa. Mielestäni ja ehkä aika tarkka ilmanpaineista, mutta mun mielipide. Kivikossa ja kallioilla kohtuullinen pito ja samoin rossiradalla. Takarenkaan kiertosuunnan vaihdolla saa tuoreet nappulan reunat käyttöön. Molemmissa siis etu- ja takarenkaassa nappulakorkeus vielä hyvä. Kumiseos ei kovin pehmeä.
hinta-laatu ok!
Dunlopeilla ajattu 24h josta yksi enskakisa Ruotsissa ja pari CC-harjoituskisaa. Ajoista 75% kivistä/sorasta enskapolkua ja 25% rossirataa. Mielestäni ja ehkä aika tarkka ilmanpaineista, mutta mun mielipide. Kivikossa ja kallioilla kohtuullinen pito ja samoin rossiradalla. Takarenkaan kiertosuunnan vaihdolla saa tuoreet nappulan reunat käyttöön. Molemmissa siis etu- ja takarenkaassa nappulakorkeus vielä hyvä. Kumiseos ei kovin pehmeä.
hinta-laatu ok!
Hannu^ kirjoitti:Mitkäs ovat kokemukset näistä?
Re: Dunlop D952
Oho, eturenkaasta miltei joka toinen reunanappula murtunut tai murtumassa. Piti laittaa syrjään eturengas. Edelleen sama ajomaastotahti eli noin 75% enskapolkua..
- Hannu^
- Viestit: 376
- Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 11:45 am
- Pyörä: CRF450X
- Paikkakunta: Ljusdal/Rovaniemi
Re: Dunlop D952
Minkälaisia paineita olette pidelleet minkäkinlaisessa käytössä? Itsellä alustavasti ollut noin 2bar ja ajo koostunut asvaltti, sora/savitiestä ja pikkupätkiä metsäpolkuja.
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Kuolleet eivät
Re: Dunlop D952
Endurokäytössä on ollut 0,8-1,0 bar välillä. Kivikossa eturenkaassa hiukan enemmän, ettei niin helposti vanteelle iske. Tosin mun mittarit eivät ole niin tarkat.
Hannu^ kirjoitti:Minkälaisia paineita olette pidelleet minkäkinlaisessa käytössä? Itsellä alustavasti ollut noin 2bar ja ajo koostunut asvaltti, sora/savitiestä ja pikkupätkiä metsäpolkuja.
-
- Viestit: 2109
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Dunlop D952
Onko kokemusta tästä D952:sta takarenkaana sekalaisessa ajossa? 690:iin ajattelin laittaa. Kuvio on melkein sama kuin Kenda K760:ssä, jota on kehuttu Kenda-ketjussa, mutta tämä on aikalailla halvempi. Jotenkin laatuvaikutelma Dunlopista merkkinä on myös vakuuttavampi kuin aasialaisesta Kendasta. On tiheähkö kovan radan crossirengas, joten siltä voisi odottaa kohtuullista kestoa, vaikka ajo sisältäisi asfalttiakin.
690:ssä on tullut todettua liian katumaiseksi (=huono pito soralla) alkuperäinen Sahara ja liian harvakuvioisiksi FIMit ja pehmeän radan crossirenkaat (=surkea kulutuskesto). Hyviä ovat olleet T63, MT21 ja Unicross ja seuraavaksi on tarkoitus koittaa Anakee Wildilla, voiko tästä laajentaa valikoimaa katumaisempaan suuntaan ja tämä D952, K760, Dunlop MX71 tai joku vastaava voisi olla sen jälkeinen testi karkeampaan suuntaan.
690:ssä on tullut todettua liian katumaiseksi (=huono pito soralla) alkuperäinen Sahara ja liian harvakuvioisiksi FIMit ja pehmeän radan crossirenkaat (=surkea kulutuskesto). Hyviä ovat olleet T63, MT21 ja Unicross ja seuraavaksi on tarkoitus koittaa Anakee Wildilla, voiko tästä laajentaa valikoimaa katumaisempaan suuntaan ja tämä D952, K760, Dunlop MX71 tai joku vastaava voisi olla sen jälkeinen testi karkeampaan suuntaan.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Dunlop D952
D952 ei ole kokemusta mutta MX71 toimii hienosti 690 alla niin kadulla kuin soralla ja kestää kulutusta melko hyvin, jos nyt voi puhua renkaan kestoista 690 alla Viikon kokemuksella kannattaa kokeilla myös Wild, tykkään.
Kylätason kurapyöräilijä.
-
- Viestit: 85
- Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 6:21 pm
- Pyörä: Honda Transalp 600 -97
- Paikkakunta: Seinäjoki/Kauhajoki
Re: Dunlop D952
Dunlopin D952F eturengas pyöri 600 Transalpissa kaikkiastaan 4250km. Muuta vertaalupohojaa ei ole kun tkc80. Erittäin kaukainen muisto on Mitaksen C17:sta, jossa oli punainen raita. Motskarikin oli eri. Dunloppi on uraherkempi pikipaikkauksille, kuin tkc80. Tosi pitävä rengas asfalttikanttailluissa. Miellyttävän hilijaanen, mutta viimeisellä tuhannella kilsalla alakaa ulista. Nevalla kuvio pysyy puhtaana, kun tck80 tukkeutuu. Irtosoralla ei aiheuta yllätyksiä. Lähinnä kuskilta loppuu kantti, ennenkuin renkaasta pito. Vaikkakin rengas oli viime syksynä tarijouksessa 45e Motonetissä. Silti tkc80 pysyy hyvänä hinta/laatusuhure renkaana käytössä. Dunloppi on toki torellinen offroadrengas, mutta harmi kun ei kestä.
Tomi Isomäki
- Tohtori_650
- Viestit: 960
- Liittynyt: Ma Joulu 20, 2004 9:46 pm
- Pyörä: Ktm Adventure 950
- Paikkakunta: Muurame
Re: Dunlop D952
Meidän talouden mopojen (400,701,950) luottorengas edessä jo pitkään. Kokemusten mukaan paras pito/hinta/kesto.
Tuomas
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
-
- Viestit: 63
- Liittynyt: Ti Huhti 24, 2012 9:56 pm
- Pyörä: HondaCRF1100ATAS, F650GS Dakar, CRF250R
Re: Dunlop D952
Oli sen verran hyvän näköinen gummi eikä pahan hintanenkaan joten kokeilin sitä nastoitettuna. Ei herkkä urille ja mukava ajella. Mut yhden reissun (2,5tkm) jälkeen kaikki reunanappulat revenny. Jotenka ainakaan nastarenkaaksi siitä ei ole.