MP-messut 2007, ohjelmavinkkejä
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Timo Kalkkila
- Pyörä: KTM 1390 SAS Evo
MP-messut 2007, ohjelmavinkkejä
Tähän threadiin voisi kerätä tuleviin messuhin liittyviä vinkkejä. Malliksi pari:
TFMK:n osastolla 3c31 (3-halli, MX-radan vieressä) joka päivä ohjelmaa ja asiantuntijat vastaavat kysymyksiin:
- klo 11.30 Vakuutukset ulkomailla
- klo 13.30 Vinkkejä kansainväliseen mp-matkailuun
- klo 15.30 Moottoripyörällä Venäjälle
- esillä Raatikaisen Pasin AT optimissa matkavarustuksessa + Pasi kertoo mitä ei pidä ottaa mukaan.
- esillä muutamia navigaattoreita ja asiantuntijat (?) vastaavat kysymyksiin gepsien käytöstä (nojaa, minäkin olen tuolla vastailemassa).
BMW:n osastolla voi perinteiseen tapaan liittyä BMW-moottoripyöräkerhon jäseneksi ja kerholaiset vastaavat kysymyksiin.
Timo
TFMK:n osastolla 3c31 (3-halli, MX-radan vieressä) joka päivä ohjelmaa ja asiantuntijat vastaavat kysymyksiin:
- klo 11.30 Vakuutukset ulkomailla
- klo 13.30 Vinkkejä kansainväliseen mp-matkailuun
- klo 15.30 Moottoripyörällä Venäjälle
- esillä Raatikaisen Pasin AT optimissa matkavarustuksessa + Pasi kertoo mitä ei pidä ottaa mukaan.
- esillä muutamia navigaattoreita ja asiantuntijat (?) vastaavat kysymyksiin gepsien käytöstä (nojaa, minäkin olen tuolla vastailemassa).
BMW:n osastolla voi perinteiseen tapaan liittyä BMW-moottoripyöräkerhon jäseneksi ja kerholaiset vastaavat kysymyksiin.
Timo
- Seppo Honkanen
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
- Kipa
- Pyörä: SE ja kolmipökö
Kerpele. Nähdään perjantaina missä vaan näyttelyn olutjakamossa. Jos otat et aja.... Oranssilla osastolla kaikki kuitenkin tuolla ontimo kirjoitti: Just kaverin kanssa päätettiin: Pe. Toijalan ABC:llä klo.10.30 Lähtö siitä, kunhan sormet sulavat.
Mites timo lauantaina reenilenkki Talvirallia ajatellen, haastepätkilläkin nyt lunta riittämiin? Kotiudun tuolta kivikylästä la puolenpäivän jälkeen.
Kipa
- Seppo Honkanen
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Kuulin itse tuon lähetyksen ja ei pojat oikein itsekkään tienneet miten asia on, joten kyselin tuota suoraan MP-messu organisaatiolta ja vastaus on:Seppo Honkanen kirjoitti:MUISTUTUS!!!
Moottoripyörällä messuille tulleet pääsevät ilmaiseksi sisään! (näin kerrottiin aamulla radiossa)
T. Sepi
"Hei!
Oikea tieto on, etä moottoripyörillä saapuvat saavat ilmaisen pysäköinnin (Pohjoisen sisäänkäynnin edessä).
Valitan ,että väärä tieto on mennyt Radioon. korjaan sen tiedon heille.
Tervetuloa!"
Eli EI OLE ILMAISTA SISÄÄNPÄÄSYÄ, vaikka tulisit pyörällä (itse kuitenkin ajattelin pyörällä paikalle vääntäytyä).
Terveisin
Mika TA-91
- PilcQ
- Pyörä: Honda XRV 750 -96
- Viesti:
...huhujen perusteella tämän arvasinkin.Mika TA-91 kirjoitti:...vaikka tulisit pyörällä (itse kuitenkin ajattelin pyörällä paikalle vääntäytyä).
-Jukka-
-
Jukka Talja & XRV750
Jukka Talja & XRV750
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Menee sunnuntaille oma messu vierailu, lauantaiksi olen Heinolan suuntaan kaverille lupautunut talkoo hommiin.PilcQ kirjoitti: ...huhujen perusteella tämän arvasinkin....mutta siis Lauantaina? ...Sunnuntaina? ...itseni tuolta messuilta löytää Lauantaina varmaan aika lailla koko päivän ajan. Tosin ihan junakyydillä...
-Jukka-
Terveisin
Mika TA-91