17 Tuuman karkeimmat nappularenkaat ?
Valvoja: Moderaattorit
17 Tuuman karkeimmat nappularenkaat ?
huomenta.
mietin tuossa että laitan Husaan 17 tuuman vanteille karkeimmat mahdollistet nappulat (ei tarvi olla maantiehyväksytyt).
Olen löytänyt MT 21 mutta jos löytyis vinkkejä vielä endurotyylisimmistä renkaista. Voisin vaikka nastoittaa myöhemmin.
FinMoto
mietin tuossa että laitan Husaan 17 tuuman vanteille karkeimmat mahdollistet nappulat (ei tarvi olla maantiehyväksytyt).
Olen löytänyt MT 21 mutta jos löytyis vinkkejä vielä endurotyylisimmistä renkaista. Voisin vaikka nastoittaa myöhemmin.
FinMoto
-
Jarno
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Viesti:
Re: 17 Tuuman karkeimmat nappularenkaat ?
Kenda?FinMoto kirjoitti:huomenta.
FinMoto
-
kymppivalve
- Pyörä: fillari
-
Jarno
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Viesti:
Nastoitettuna ei ole kokemusta noista, mutta ilman nastoja on muutamakin pari XL hondan alla ollut.FinMoto kirjoitti:Kendan 760 nastoitetusta mallista onko kellään kokemusta,
Stormin luettelossa oli 150€ ...
Jos laittaisi eteen ja taakse tuommoset niin pääsis Husabergilläkin luontoon...
Toimi ok pikitiellä työmatka ajossa, ja pikiteiden ulkopuolella ei mun taidoilla päässyt renkaista valittamaan...
Suunnilleen 5000km parilla ja vaihtoon.
Kenda
Mulla oli viime kesänä Kendan 760 takana TA:ssa.Pitää hyvin soralla kun on pehmeä seos, asvaltilla suht normaali.Oli halpa 59e MUTTA pitää karmeaa ääntä varsinkin asvaltilla, johtuu ehkä siitä että nappulat ovat yhdessä rivissä sivulta katsottuna.Jos ostat osta myös hyvät korvatulpat.
- SamO'vaari
- Viesti:
Jotaki halpaa rupulia olis http://www.moposport.fi tossa firmassa, merkistä en tiiä. Ainakin aikaisemmin oli tuota ping pongiakin.. katso tuolta Mp puolelta
-John. 3:16-