Selkäni joskus temppuilee. Aikaisemmin käytin vanhaa painonnostajan tukivyötä, vaan jäipä se lyhyeksi. Viime vuonna löysin Motonetistä metsurin joustavan tukivyön. On mielestäni kohtuullisen hyvä eikä oo ihan pahan hintainenkaan. En tiedä mitä ilmoituksessa tarkoittaa tuo "55-80 cm", tuohan on lapsen vyötärömitta! Mulla on vyötärö 106cm ja käytössä koko L, hyvin riittää.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/393340/O ... le-55-80cm
Selän tukivyö
Valvoja: Moderaattorit
-
Timo57
- Viestit: 63
- Liittynyt: Ti Huhti 24, 2012 9:56 pm
- Pyörä: HondaCRF1100ATAS, F650GS Dakar, CRF250R
Re: Selän tukivyö
Kertoilehan kokemuksia kun niitä kertyy. Onko apua ja onko paha hikoilemaan?
- kimmokekki
- Viestit: 1435
- Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
- Pyörä: KTM 530 exc-R
- Paikkakunta: tervakoski
Re: Selän tukivyö
Eikös tämmönen mopomiehelle tarkoitettu lienee kannata http://www.24mx.fi/munuaisvyo-fly-mx-1