Päivitin Basecampin ja nyt ei navigaattoria löydy BC:stä.
Mikä asetus pielessä???
Ja sitten kinkun kimppuun.
STN
BC ei löydä zumo390
Valvoja: Moderaattorit
Re: BC ei löydä zumo390
Piti laittaa tuonne Basecamp ketjuun, mutta tyrin, olkoon.
STN
STN
Koneessa muita ohjelmia päällä? BC on aika muistirohmu, riippuen kartoista tietenkin? Tekee kaikkee kivaa jos ei muisti riitä, yleensä vaan itse BC sammuu omia aikojaan... Kannattaa sammuttaa muut ohjelmat, varsinkin jos pidempää reissua suunnittelee!
Löytyykö BC:n siirrä-valikko ja siirrä laitteesta, valitse laite?
Löytääkö Express edes? Jos ei niin pysyykö zumo käynnissä vai sammuuko. Jos sammuu tarkista usb-portti, näppis hubi näyttö jne on huonoja virranrajoituksineen. Johto kiinni suoraan koneeseen!
Jos pysyy käynnissä mut edes Express ei löydä ni voi kokeilla uutta usb-johtoa, sitten usb-ajureiden uudelleen asennusta.
Itse laitteessa ei taida olla mitään säätöjä, eikä tuossa BC:ssä...
Itse tapellut 590lm:n ja Macin kanssa, ongelmat olleet vähäinen 8G(?) muisti ja usb-portin virranrajoitus näppäimistöstä
Löytyykö BC:n siirrä-valikko ja siirrä laitteesta, valitse laite?
Löytääkö Express edes? Jos ei niin pysyykö zumo käynnissä vai sammuuko. Jos sammuu tarkista usb-portti, näppis hubi näyttö jne on huonoja virranrajoituksineen. Johto kiinni suoraan koneeseen!
Jos pysyy käynnissä mut edes Express ei löydä ni voi kokeilla uutta usb-johtoa, sitten usb-ajureiden uudelleen asennusta.
Itse laitteessa ei taida olla mitään säätöjä, eikä tuossa BC:ssä...
Itse tapellut 590lm:n ja Macin kanssa, ongelmat olleet vähäinen 8G(?) muisti ja usb-portin virranrajoitus näppäimistöstä
Viisautta ja rikkautta ei minulle riittänyt, onneksi sentään hulluutta!
Noniin vaihdoin vain toiseen USB porttiin niin löytyi. Laite löytyi kyllä Garmin Expressillä toisesta portista mutta ei BC:llä, no täytyy vaan muistaa liittää tuohon toiseen porttiin. Ei näköjään ole USB portit samoja yhdessä koneessa.
STN
STN
Haiskahtaa ajuriongelmalta. Windows käyttöjärjestelmällä ainakin joka portille on oma ajuri. Eli nyt kun laitoit "uuteen" porttiin navin kiinni, asensi Windows siihen porttiin ajurin automaattisesti? Jos ilmoitukset käytössä, niin oikeassa alakulmassa (oletuksena) tulisi(?) ilmoitus: Asennetaan ohjelmistoa laitteistolle, ohjelmisto/ajurit asennettu, tähän tyyliin... Se onkin sit temppu ja sen tekijä, selvittää mikä portti (com1-> jne) tökkii ja ajaa siihen pelkästään ajuri uusiksi... Oi windows, miksi, miksi!? 
Viisautta ja rikkautta ei minulle riittänyt, onneksi sentään hulluutta!
-
Jarno
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Viesti:
Usb device tree viewer ohjelmalla joskus tullut noita portteja setvittyä...
Ja nuo virtarajoityksethan kuuluu ihan usb standardiin...
Ja nuo virtarajoityksethan kuuluu ihan usb standardiin...