Hsippe kirjoitti:-09:stä eteenpäin on "pikkumittari" jossa on vain napilla nollatava tuntinäyttö. Eli tietääkseni kokonais tuntimäärää ei saa selville varmasti ilman kaapelia...
Vanhemmissa joissa iso mittaristo ei tuntinäyttöä voi nollata.
Meinaatko sitä lap timeria nollattava tuntinäyttönä? Mulla on trip, kokonais kilometrit, kierrosluku, kello ja lap timer
Piti oikeen käydä katsomassa, eli mulla -12 mallin TE:ssä on: kello, trippi, laptimer, tunnit (nollantuu napista), odo (=kokonaiskilometrit) ja kierrokset.
Ja muistaakseni vielä tuossa järjestyksessä.
Mikä hassuinta niin ohjekirjassakaan ei ole mainintaa tuntinäytöstä.
Ja pieni varaosakirjojen selailu paljastaa että -12 malleissa on eri numeroinen vaikkakin aivan saman näköinen mittari kuin 09-10 malleissa.
Sinällään ihmetyttää vaan tuon tuntinäytön nollausmahdollisuus jollain tapaa olisin ainakin itse arvostanut enemmän ei nollattavaa kokonaistuntinäyttöä.
jkk_69 kirjoitti:onko muuten sattumoisin oulun seudulla 450te (08-)09-10 ruiskumallia ajossa?
kokemuksia pyörästä kehiin..
löytyiskö vielä iBeat:a lainaan/vuokralle?
vois lukea iteltäkin oikeat tunnit.
Mulla on -10 mallista 9tunnin kokemus. Hyvin on pelannu. Vakio tankki näissä on surkeen pieni (7l) se menee heti vaihtoon, jos meinaat yhtään pitempiä lenkkejä heittää (+70km) Muuten ei mitään pahaa sanottavaa tähän mennessä. Viisaammat voi kertoo lisää.. Muakin kiinnostas ibeat lainaan, jos joltain löytyy
Minkälaista ääntä porukalla husset pitää? Ite huomannut pienen tikityksen koneessa. Ei oikeeataan kuule koneen vierestä, mutta ajaessa joskus kuulee. Mietin että kaikuuko vaan jostain, kun pyörän päällä vaan kuulee, esim. bensapumppu?? Pyörällä ajettu vasta 2400km. Kyllähän nuo venavälykset vois tarkistaa.. Lähti muuten IMS 13l tankki tulemaan jenkeistä
Mistahän tuota bensasuodattimen ja pa-pumpun väliin tulevaa letkua saa? Ei sopinu tuohon motonetin suodattimeen. Ei arvaa normi bensaletkua tankin sisään laittaa..
Mä hain ihan autotarvike liikkeestä ja ilmeisesti oli ihan normi bensaletkua, siis sellaista jossa ulkopintakin kumia eikä rättiä. Tosin muistaakseni pyysinkin että sellaista joka kestää tankissa bensaan upotettuna.