KTM 690 Enduro (/R)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
eero1989
- Pyörä: Purettuna leikkimökin takana
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Kun powerbomb biin käy vaikka vakio vaimennin,, uskoisin niin että sopii akran vaimennin joka sopii orkkis alkuputkeen..
Juu kyllähän siihen käy samat vaimentimet kun vakio putkeenkin. Putki + vaimennin odottais paketissaan asennusta. Tälle iltaa ei kerenny/jaksanu alkaa asentelemaan. En ole vielä saanut edes pakettia auki
. Laiskuus huipussaan nyt, vaikka vettäkin satelee, eli ajamaankaan ei mieli just nyt tee.
Mulle taas lähti juuri tulemaan tämän näköinen kapistus:JMN kirjoitti:Minä tein noin.PirateDoctor kirjoitti:Onko 690 asennettu puhelimelle latauspistoketta? Vois olla vaivan väärti tämmönen asennusyritys...
Sent from my iPad using Tapatalk
http://690enduror.blogspot.fi/2014/03/k ... -plug.html
http://www.ebay.com/itm/Universal-Motor ... 87&vxp=mtr
Toivottavasti clamppi sopii tangon ympärille, muuten joutuu alkaa patentoimaan jotain...eli ei todennäköisesti sovi
- antti_p
- Pyörä: Hypermotard 1100,CRF300L, 701 Enduro
Onko kellään peräpään valot pimentyneet?
Itsellä palaa vain enään yksi lamppu näköjään ja jarruttaessa kolme. Lienee jotan kontaktivikaa. Ilmeisesti sielä on ledit ja kolvaus lienee ainoa vaihtoehto vaihtaa uusia jos haluaa tuon neljännekin toimii?
Ei raaski uuttakaan ostaa
Itsellä palaa vain enään yksi lamppu näköjään ja jarruttaessa kolme. Lienee jotan kontaktivikaa. Ilmeisesti sielä on ledit ja kolvaus lienee ainoa vaihtoehto vaihtaa uusia jos haluaa tuon neljännekin toimii?
- antti_p
- Pyörä: Hypermotard 1100,CRF300L, 701 Enduro
tuplat..
Viimeksi muokannut antti_p, Ti Touko 13, 2014 6:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kolmesatasessa 08-mallisessa EXC:ssä oli myös ledivalo joka minulta pimentyi. Tulihan se avattua ja jotenkin todettua mahdottomaksi vaihtaa ledejä. Eli ainakin henkisesti valmistuisin uuden hankintaan.antti_p kirjoitti:Onko kellään peräpään valot pimentyneet?
Itsellä palaa vain enään yksi lamppu näköjään ja jarruttaessa kolme. Lienee jotan kontaktivikaa. Ilmeisesti sielä on ledit ja kolvaus lienee ainoa vaihtoehto vaihtaa uusia jos haluaa tuon neljännekin toimii?![]()
Itse virittelin tuollaisen yleismallin takavalon kun alkuperäisen 75€ hinta tuntui hiukka kovalta...
http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat- ... 37592.html
http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat- ... 37592.html
- PirateDoctor
- Pyörä: Ktm 690 Enduro/SM

Vähän piristystä mustiin motovanteisiin... Idea lähti Superduke 1290 prototyypin vanteista. Saa nähä miten kauan pysyy siistinä
Hienot! Miten tehty? Teippi, maali, plastidip?
- PirateDoctor
- Pyörä: Ktm 690 Enduro/SM
Teippaamalla tehty. Löyty sopivan väristä teippiä joten ajattelin kokeilla. Maalaus varmaan olis paras vaihtoehto mutta tietenkin aika kallis. Teippauksessa tarvikekulut apaut 10 €...JMN kirjoitti:Hienot! Miten tehty? Teippi, maali, plastidip?
Eli myös pelkällä avarretulla putsarikannella (EVO1) ja sliparilla tuo +3% on suositeltava normaaliin Evo1-karttaan verrattuna?AMa kirjoitti:No mä oon työntäny 5000+ kilsaa +3% rikastetulla EVO1:llä eikä mopo oo ainakaan vielä hajonnut. Kuumana tuo käy kesällä kyllä ja siihen voi vaikuttaa seoksella.
- AMa
- Pyörä: Suzuki GSX-R 1000 K7, KTM 300 EXC
Ainakin 2012 -> mopoihin. Mulla on nykyään tehoalueella +10....20% ja muualla vähintään se +3%. Mulla nyt evo2 putsari. En oo evo1-kannella mitannut AFRriä, mutta kulkee ihan samalla tavalla evo1 ja evo2 putsareilla, mulla se on vaan siksi, että mahtuu makkaranpaistoenskan eväät penkin alleJassu kirjoitti:Eli myös pelkällä avarretulla putsarikannella (EVO1) ja sliparilla tuo +3% on suositeltava normaaliin Evo1-karttaan verrattuna?AMa kirjoitti:No mä oon työntäny 5000+ kilsaa +3% rikastetulla EVO1:llä eikä mopo oo ainakaan vielä hajonnut. Kuumana tuo käy kesällä kyllä ja siihen voi vaikuttaa seoksella.
Hieno on!PirateDoctor kirjoitti:
Vähän piristystä mustiin motovanteisiin... Idea lähti Superduke 1290 prototyypin vanteista. Saa nähä miten kauan pysyy siistinä
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
KTM 1090 Adventure R 17
Tänään sitten hakemaan mopo alle.
Sisään ajosta on monta mielipidettä. Lämpimäksi ennen lähtöä, ja jonnin aikaa jälkikäyntiäkin voisi harjoittaa. Eikä kahvakireellä ajelua, mut ei "tissutteluakaan" . Vaihtelevaa kaasun anniskelua, ja erivaihteilla. Näin mä taisin ajella aikoinaan suzukin sisään. Pitää vielä kysyä miten kotarit ajellaan, ku pääsee mopon ääreen.
Edit: Pitääki tehdää muistilista mukaan... Rengaspaineista, yms. Sitä on täpinöissään, niin puolet jää kysymättä...
Edit: Pitääki tehdää muistilista mukaan... Rengaspaineista, yms. Sitä on täpinöissään, niin puolet jää kysymättä...
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
KTM 1090 Adventure R 17
-
gff-3
- Pyörä: '15 250 EXC-F SixDays
Mitä teippiä, mistä, miten, häh? Mä haluun kans, vanhat vannereunateipit ei enää pysy paikoillaan. Reisink-tekstejä en välttis tarttis ja oranssina koko kiekon matkalta vois olla kans rok.PirateDoctor kirjoitti:...