Jos ja saatoin olla minä liikenteessä tuolloin, Advella sutasin... sininen Dagari ja uus pagari.Tee__Vee kirjoitti:Tätäpä minäkin arvuuttelin.jussimh kirjoitti:Salemanteri?Juunass kirjoitti:
Rukan musta/harmaa takki ja valkoinen kypärä.
Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Salemanteri
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Ei kyllä ollut Adve mun silmään, jotenkin vaikutti Super Endurolta. Ja kuski kyllä morjesteli takaisin, että luulisi henkilön tunnistavan itsensäSalemanteri kirjoitti:Jos ja saatoin olla minä liikenteessä tuolloin, Advella sutasin... sininen Dagari ja uus pagari.
Tuo 27. pvä on tähän tietoon mun osalta NO GO.
-
Tee__Vee
- Pyörä: Honda CRF 1100D
26.4 ehtisin heittää parin tunnin lenkin klo 13-17.
On se perkule, kun kelloa pitää vahdata viikonloppunakin...
On se perkule, kun kelloa pitää vahdata viikonloppunakin...
-
Tee__Vee
Maanantaiksi olisi luvassa aika mukavaa ajokeliä.
Lähteekö joku myös?
Lähteekö joku myös?
Joo minä olin turruuttelemassa sillon kottaraisella. Kävin pyörähtämässä siilissä rossiradalla kattomassa kun kaveri oli ajamassa ja pitihän se itekkin käydä rinki kiertämässä tuolla se:llä! Toki onhan tuo vähän raskas ajaa rossia 350sx:sän jälkeenJuunass kirjoitti:Ei kyllä ollut Adve mun silmään, jotenkin vaikutti Super Endurolta. Ja kuski kyllä morjesteli takaisin, että luulisi henkilön tunnistavan itsensäSalemanteri kirjoitti:Jos ja saatoin olla minä liikenteessä tuolloin, Advella sutasin... sininen Dagari ja uus pagari.
Tuo 27. pvä on tähän tietoon mun osalta NO GO.
Pitääpä taas muistutella, käykää joku hakemassa http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 6&start=75, kun kerta pääsette ajelemaan stna 
Määkin kun pääsen tästä älyttömästä muutto- ja remonttirumbasta eroon niin alkaa tulla kilsaa eikä tartte kuittailla, että vehkeet pölyyntyy nurkissa.
Määkin kun pääsen tästä älyttömästä muutto- ja remonttirumbasta eroon niin alkaa tulla kilsaa eikä tartte kuittailla, että vehkeet pölyyntyy nurkissa.
Miltä tuleva viikonloppu näyttää, kävikö teeveelle kumpikaan päivä? Ja oliko muita lähtijöitä?
-
Tee__Vee
Lauantaina tosiaan sopii klo 13-17 ja sunnuntaina sitten hieman paremmin.
Jos sunnuntai sopii paremmin, niin lukitaanko se?
Oliko jo ajatusta ilmansuunnasta. Voisin liittyä jonon jatkoksi....-Epe- kirjoitti:Jos sunnuntai sopii paremmin, niin lukitaanko se?
"Kun asfaltti loppuu niin elämä alkaa"
(Suzuki 750 gsx-r, KTM 640, KTM 950, Honda 1100xx, Suzuki GSX-R 1300, KTM 690)
(Suzuki 750 gsx-r, KTM 640, KTM 950, Honda 1100xx, Suzuki GSX-R 1300, KTM 690)
-
Tee__Vee
Sunnuntai sopii kyllä. Aamusta voidaan lähteä, jos otetaan nakit mukaan. Muuten sitten mieluiten puolen päivän jälkeen.jippo kirjoitti:Oliko jo ajatusta ilmansuunnasta. Voisin liittyä jonon jatkoksi....-Epe- kirjoitti:Jos sunnuntai sopii paremmin, niin lukitaanko se?
Olisi mukava olla myös jonon jatkona, mutta voin myös olla vetohommissa. Tällöin mulle tutuimmat reitit suuntautuvat Kuopion lounaispuolelle.
Minä voisin myös änkäytyvä matkaan jos vuan passovaa.Tee__Vee kirjoitti:Sunnuntai sopii kyllä. Aamusta voidaan lähteä, jos otetaan nakit mukaan. Muuten sitten mieluiten puolen päivän jälkeen.jippo kirjoitti:Oliko jo ajatusta ilmansuunnasta. Voisin liittyä jonon jatkoksi....-Epe- kirjoitti:Jos sunnuntai sopii paremmin, niin lukitaanko se?
Olisi mukava olla myös jonon jatkona, mutta voin myös olla vetohommissa. Tällöin mulle tutuimmat reitit suuntautuvat Kuopion lounaispuolelle.
Olisiko startti pitkälahden abc:n pihasta kello 12 vai 13? Voisi olla järkevin paikka jos lähdetään Kuopion lounaispuolelle.
Jos lähtijät huutaa hep, niin osataan odottaa kaikki mukaan ennen starttia.
HEP
Jos lähtijät huutaa hep, niin osataan odottaa kaikki mukaan ennen starttia.
HEP
Viimeksi muokannut -Epe-, Pe Huhti 25, 2014 9:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Tee__Vee
Olisko sitten klo 13:00 Pitkälahden aabeeceen pihassa. Kaikki vaan mukaan!
Ai niin, HEP!
Ai niin, HEP!
Viimeksi muokannut Tee__Vee, Pe Huhti 25, 2014 8:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.