Tervehdys!
Eli haluaisin hieman painoa pois peräpäästä ja tottakai muhkeampaa soundia(laillista tottakai). Popottimessa nyt paikallaan tupla orkkisputket. Minkälaisia slipareita olette omiin pyöriin asentaneet? Kannattaako pistää edelleen tuplat vai ainoastaan yksi? Mites"jakobodyn" kanssa? Oletteko yhdistäneet suoraan pakokäyrältä?Mitä merkkiä ja mistä(halvalla)? Kiitos!
Suzuki DR 800 Big -92 vaimennin asiaa
Valvoja: Moderaattorit
-
garbonaare
- Pyörä: 1100gs
Re: Suzuki DR 800 Big -92 vaimennin asiaa
Omaani olen laittanut mitä pönttöä millonkin,ihan mielialan mukaan
Se kiitollinen puoli on ton ikäisessä pyörässä,ettei ole määräykset turhan tiukat.
Se jako-osa kannattaa jättää pois.
Kun irroitat,tulet hämmästymään sen painoa.
Se kiitollinen puoli on ton ikäisessä pyörässä,ettei ole määräykset turhan tiukat.
Se jako-osa kannattaa jättää pois.
Kun irroitat,tulet hämmästymään sen painoa.
-
Eino Epatto
- Pyörä: XRV 750, Tunturi Automat
Laser Produroja näissä näyttää googlailun tuloksena monesti olevan, niin myös omassani edellisen omistajan asentamana. Äänet ovat vähintäänkin riittävät. Missä kohtaa putkea pitäisi muuten lukea onko kyseessä kisa- vaiko katumalli?
Edellisessä 800 -91 oli Laserin ProDuro vakio käyrällä.
Tässä -98 darrassa G.P.R:n vaimennin ja rosterinen alkukäyrä (papereihinkin kirjattu). Nyt kiinni ilman noise killeriä, laitan takaisin jos on pakko
Hessler myy kaikkea kivaa mutta hintaakin löytyy.
Minulla on orkkisvaimentimet tallin nurkassa, voisin halvalla luopua niistä. Itse en tule ikinä laittamaan ne omaan pyörään takaisin kiinni
Kuten sanottu jako-osan voit jättää pois.
Tässä -98 darrassa G.P.R:n vaimennin ja rosterinen alkukäyrä (papereihinkin kirjattu). Nyt kiinni ilman noise killeriä, laitan takaisin jos on pakko
Hessler myy kaikkea kivaa mutta hintaakin löytyy.
Minulla on orkkisvaimentimet tallin nurkassa, voisin halvalla luopua niistä. Itse en tule ikinä laittamaan ne omaan pyörään takaisin kiinni
Kuten sanottu jako-osan voit jättää pois.
- sauvis
- Pyörä: Africa Twin RD04
Pitääkö välikappale sliparin ja käyrän välille teettää vai saako niitä jostain valmiina? Laser produroa näkyy olevan stormilla ainakin. En ajatellut koskea kaasareiden säätöihin...ei varmaan tarvikkaan jos vastapaine pysyy suht samana?
-tiet ovat ajamista varten-