enska kirjoitti:Suolahdessa kaupan pihassa näin saman. Rekkarin alapuolella luki jotain ...huurrepylly..tms...
Melekosella varmuuvella tämä tai taaempana toinen juurikin samalla värityksellä oleva TA...
kaverukset siinä lähdössä Talwiralliin2012...
Tarkennettua vastausta tähän SavoSusi:n "Tulitko vastaan" viestiin: Transalpisti oli kuvassa taaempana oleva tummempikypäräinen ja sanoi olleensa "harjoittelemassa" omalta osaltaan (32!!! )Talwiralliin...
(ei ole foorumilainen)
RiiMi kirjoitti:Tänään siinä klo 16 maissa Somerolla myllykulmantiellä ajeli joku jollain thumpperilla vastaan. Ite olin harmaalla kotilolla liikenteessä.Kukahan?
En ollut siellä päinkään. Talvisilta-Rekijoki-Lautela-Uusikaskisto-alueella enimmäkseen Ketään ei tullut vastaan, mutta naapuri ajeli perässä.
Edit: Uudessakaskistossa peltoradalla joku vilahti kaksipyöräisellä ladon kulman taa. Merkkiä ja mallia ei tohdi edes arvata, mutta tiellä sen näköistä, että mopoa enemmän lienee voimaa.
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Mua hurautti vastaan eilen 11.4 about klo19 leppävirran ja sorsakosken välillä africa twin jossa tais olla oranssit kahvasuojat, kun kaukaa kattelin, että adventure s olis.
Itte ajelin nikottelevalla SE:llä. Oisko kaasarissa roska.
Eilen kasitiellä Himangan ja Lohtajan rajalla..... krhm...ööö... nykyjään Kalajoen ja Kokkolan rajalla, tuli joku vastaan mustahkolla BMW enduuromoottoripyörällä.
Salsa kirjoitti:Eilen kasitiellä Himangan ja Lohtajan rajalla..... krhm...ööö... nykyjään Kalajoen ja Kokkolan rajalla, tuli joku vastaan mustahkolla BMW enduuromoottoripyörällä.
Kukapa näistä nykypäivän kunnista on perillä
Mulle ne on aina Himanka ja Lohtaja...
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
pari uudempaa Transalppia tuli Kannuksessa vastaan...kääntyivät vapaa-aikakeskukseen päin....ite fillaroin reisiveivillä vastaan ja kaiholla kattelin et voi ku pääsis itekki jo ajeleen...noon kohtapuolin vappuna...EHKÄ