Pistin aiheesta jo suoraan Puurusen Jukalle mailia. Pistetään sama asia kuitenkin vielä kertaalleen tähän palauteketjuun, että on muidenkin käyttäjien luettavissa:
Minulla on ollut jonkin aikaa Nettimotossa myynti-ilmoitus AT:stä (
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=366370). Ja foorumille pistin myös linkin ilmoitukseen:
viewtopic.php?t=3276
Olen päivitellyt Nettimotoon lisäinfoa ja samalla myös tuohon foorumin ilmoitukseen. Eilen aamusella foorumin ilmoitukseen alkoi tulla muilta käyttäjiltä vastauksia, jotka ei omasta mielestäni siihen kuuluneet. Tein asian myös harvinaisen selväksi kahteen kertaan. Se ei kuitenkaan auttanut asiaa, vaan homma jatkui. Lopulta pistin sekä itse ilmoitukseen että sen otsikkoon lisäyksen "-ILMOITUKSEN SAA POISTAA" eli sivuraiteille menneen ilmoituksen saa admin ottaa kokonaan veke.
Kuitenkin tänään iltasella joku sankari käyttänimellä "Pasi" oli pistänyt ilmoituksen ns. "lukkoon", selityksenä "Lukitsen yleisön pyynnöstä.".
Kysymys kuuluu, minkä vuoksi ilmoitus on "lukittu"? Ja mikä on se "yleisö", jonka pyynnöstä päätös on tehty? Lukitaanko ilmoituksia huutoäänestyksellä tai pärstäkertoimen perusteella? Missä vaiheessa ilmoittaja itse ei enää pysty pyytämään ilmoituksen poistoa tai tekemään päätöksiä omasta ilmoituksestaan? Eikö avoimella foorumilla saa sanoa vastaan kenellekään? Vai onko kyseessä jokin kastijako, jonka perusteella joidenkin varpaille saa hyppiä ja joidenkin ei?