Paleltaako?
Valvoja: Moderaattorit
-
tikale
- Pyörä: Triumph Tiger 800
Paleltaako?
http://www.kevytilmailu.com/index.php?i ... cAod628A6A
Kesäinen lämpö keskellä talvea.
Kesäinen lämpö keskellä talvea.
,,,,,,,,,.........::::::???????!!!!----( ) ota täältä puuttuva välimerkki jos se on väärässä paikassa siirrä se tänne.
Re: Paleltaako?
Bemaristeilla tuttu juttu. Kerholehdessä ollut pitkät tarinat käyttökokemuksineen noista.
Klan on toinen valmistaja. Halvempia, muttei ehkä ihan yhtä laadukkaita tuotteita. Sitten on uudenlainen ratkaisu, Newercold-akkukäyttöiset liivit, hanskat ja pohjalliset, parhaillaan minulla testikäytössä.
Jos näppejä paleltaa, niin minulta löytyy vielä muutamia Klanin lämmitettäviä hanskoja, uusia. Hinnat n. 80€ johtosarjoineen.
Klan on toinen valmistaja. Halvempia, muttei ehkä ihan yhtä laadukkaita tuotteita. Sitten on uudenlainen ratkaisu, Newercold-akkukäyttöiset liivit, hanskat ja pohjalliset, parhaillaan minulla testikäytössä.
Jos näppejä paleltaa, niin minulta löytyy vielä muutamia Klanin lämmitettäviä hanskoja, uusia. Hinnat n. 80€ johtosarjoineen.
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
-
Generig
- Pyörä: Iso gessu -08
Advriderin puolella hehkuttavat Warm'n Safea. Ruotsissa taitaa olla euroopan konttori.
http://www.warmnsafe.com/
http://www.warmnsafe.com/
Mulla on infraheatin "liivi", Suomalainen valmiste ja tuntuu toimivan asiallisesti. Motonetista kohtuu hintaan sai noita, reilun satasen verran akkuineen. On siis eräänlainen verkkopaita vain mutta ihan hyvä.
antti
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Mut entäs jos ei oo akkua pyörässä, milläs nui sitten toimii
eli kerrospukeutumista lisää tansia pyörän päällä et pysyy lämpinä
Yksinäinen Susi
No just sen takia niissä on se oma akku, ettei tarvitse johtoja pyörään viritellä.jarno78 kirjoitti:Mut entäs jos ei oo akkua pyörässä, milläs nui sitten toimiieli kerrospukeutumista lisää tansia pyörän päällä et pysyy lämpinä
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Yksinäinen Susi
Onko se 140€ nyt niin paha hinta akulla lämpiävästä liivistä, jolle löytyy paljon muutakin käyttöä kuin moottoripyöräillessä? No, kaikki on suhteellista.
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Silloin kaivetaan kaapista puku joka kytketään liittimillä pyörän jäähdytysjärjestelmään, ja taas on mukavan lämminjarno78 kirjoitti:Mut entäs jos ei oo akkua pyörässä, milläs nui sitten toimii
Noista Bemarin sähköpuvuista, se oli jotain -80 luvun loppua kun Bemarilla oli talvitestit Saariselällä. Katteltiin että kovin ohkasissa kamppeissa Baijerin pojat viihtyy -35 asteen pakkasilla. Kun käytiin juttusilla niin kaveri oli sen näköinen että "ettekste tajuu, mulla on sähköpuku", siitä hemmo pisti tupsyt piuhan autoon ja taas oli vähän aikaa lämmin. Kertoi että 15 minuutin piuhassa ololla pärjää seuraavan tunnin mainiosti. Oli muuten siihen aikaan aika hitekkiä tollaset puvut.
Kylätason kurapyöräilijä.
Nää on niitä värusteita mitä ei pois antais! Minä nautin, kun ei tarvi turjustella kauheita kerroksia. Riittää joku urheilu kerrasto ja siihen sähköpuku päälle ja muuta alus pukeutumista ei tarvi plus asteilla.
Minulla on oma säätö takille ja housuille, jolloin saa tosi hyvin lämmöt kohdalleen.
Minulla on oma säätö takille ja housuille, jolloin saa tosi hyvin lämmöt kohdalleen.
Sylinen
- Lerssi
- Pyörä: KTM 1290 Adventure
Piät suolivieterissä bingin luistin katossa, niin kyllä se sen verran tuottaa...jarno78 kirjoitti:Mut entäs jos ei oo akkua pyörässä, milläs nui sitten toimiieli kerrospukeutumista lisää tansia pyörän päällä et pysyy lämpinä
Eihän sitä kukhan jaksa!
EMC:ltä Klanin kalsarit 91€ kotiin lähetettynä, kunhan kerkiän hakeen sopivan plugin johdon päähän, niin sitten pääsee kertomaan kokemuksia.
Minä ainakin asensin mukana tulleen kiinteän syöttöjohdon suoraan pyörään. Paljon helpompi ja jää sitten pyörän muut tepselit muuhun käyttöön.kjhh kirjoitti:EMC:ltä Klanin kalsarit 91€ kotiin lähetettynä, kunhan kerkiän hakeen sopivan plugin johdon päähän, niin sitten pääsee kertomaan kokemuksia.
Jo vain, mutta kun on jo yksi ulosotto suoraan akulta ja sitten se vakio can-väyläpistoke, niin voip sitten käyttää jompaa kumpaa.yrmyli kirjoitti:Minä ainakin asensin mukana tulleen kiinteän syöttöjohdon suoraan pyörään. Paljon helpompi ja jää sitten pyörän muut tepselit muuhun käyttöön.kjhh kirjoitti:EMC:ltä Klanin kalsarit 91€ kotiin lähetettynä, kunhan kerkiän hakeen sopivan plugin johdon päähän, niin sitten pääsee kertomaan kokemuksia.
Muistathan toki että känniväylä antaa ulos max. 5A=~60W?kjhh kirjoitti: Jo vain, mutta kun on jo yksi ulosotto suoraan akulta ja sitten se vakio can-väyläpistoke, niin voip sitten käyttää jompaa kumpaa.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ