Löytyisköhän Jämsän alueelta surauttelijoita?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Löytyisköhän Jämsän alueelta surauttelijoita?
Mulla on vanha DR 800 ja siinä alla sellaiset renkaat, ettei viitsi pehmosiin paikkoihin sitä tarjota, mutta sora/metsäautotiet ja kovat polut kyllä kiinnostaa.
Jos täältä sais pienen porukan kasaan, niin sitähän vois joku ilta lähteä koluamaan ympäristön sorateitä.
Valmista reittiä paikallisilla teillä ja poluilla alkaa gepsissä olemaan jo yli 300 km!
Jos täältä sais pienen porukan kasaan, niin sitähän vois joku ilta lähteä koluamaan ympäristön sorateitä.
Valmista reittiä paikallisilla teillä ja poluilla alkaa gepsissä olemaan jo yli 300 km!
Re: Löytyisköhän Jämsän alueelta surauttelijoita?
Aika vähissä tuntuu tällä palstalla olevan jämsäläiset surauttelijat.
Vosihan sitä jonain iltana lenkin heittää.
Vosihan sitä jonain iltana lenkin heittää.
Kyllä meitsi ainaki surauttelee Jämsän seuduilla ja tietty kauempanakin. Rupee olemaan lähiseudun tiet pikkuhiljaa kaikki läpi koluttuja niin vois porukassa löytää uusiakin uria. Mullakin on mopossa kesän motosetti alla eli kovin pehmoselle en sillä viihti mennä, mut kyllä tolla vielä pieniä kärrypolkuja vetää. Ajokavereita ei juuri ole niin olis kyllä ihan hauska käyä jollain porukalla vähän mopoilemassa. =)
Morjens
Itse asustelen tuolla Petäjävedellä, mutta noita Petäjäveden ja Jämsän välisiä hiekkateitä on tullut höylättyä. Ja tietysti pikkuteitä Pettuvedeltä n. 50 - 100 km säteellä. Joten minullekkin kävisi varmaan ajastaan Jämsänäijien retket.
Itse asustelen tuolla Petäjävedellä, mutta noita Petäjäveden ja Jämsän välisiä hiekkateitä on tullut höylättyä. Ja tietysti pikkuteitä Pettuvedeltä n. 50 - 100 km säteellä. Joten minullekkin kävisi varmaan ajastaan Jämsänäijien retket.
Löytyihän niitä Jämpsänäijiä!
Tuleva vk.loppu menee tyttären ylioppilasjuhlia vietellessä ja ens viikolle on töitä rästissä niin paljon ettei taida tienpäälle ehtiä. Mulle kävis tämä ilta tai sitten se menee tuonne 17 päivän tienoille.
Tänä iltana olis tarkoitus lähteä kiertään Jämsänniemen sora/metsäautoteitä. Reittipisteet on valmiina (~120km) ja nyt pitäis vaan ajella se läpi!
Tuleva vk.loppu menee tyttären ylioppilasjuhlia vietellessä ja ens viikolle on töitä rästissä niin paljon ettei taida tienpäälle ehtiä. Mulle kävis tämä ilta tai sitten se menee tuonne 17 päivän tienoille.
Tänä iltana olis tarkoitus lähteä kiertään Jämsänniemen sora/metsäautoteitä. Reittipisteet on valmiina (~120km) ja nyt pitäis vaan ajella se läpi!
Joo tulihan siellä Jämsänniemellä käytyä! Tuli vaan eteen muutama senverran kosteen näkönen ura etten viitsinyt lähteä kokeileen yksin, pääseekö läpi vai jääkö yöksi metsään.. kellokin oli jo reilusti yli puolenyön!
Muuten oli kyllä ihan kelpo reittejä isolle tohtorille ja noi läpi ajamattomat pätkät täytyy vielä käydä kokeilemassa, mutta vähän aikaisemmin päivällä tai illalla ja mieluummin jonkun kaverin kanssa.
T.jarski
Muuten oli kyllä ihan kelpo reittejä isolle tohtorille ja noi läpi ajamattomat pätkät täytyy vielä käydä kokeilemassa, mutta vähän aikaisemmin päivällä tai illalla ja mieluummin jonkun kaverin kanssa.
T.jarski
-
GAZ
- Pyörä: gs 1100, dnepr 1300 ja 650
lähetään vaan ajeleen vaikka tulevalla viikolla joku ilta, mites jos tiistaina ajelis lylyyn viestivarikon myymälään ja jatkais siitä sorateitä johonkin?
Voi harmi.. mielelläni lähtisin, mutta iltavuoroa pukkaa tiistaina!
Koko viikko menee töitä tehdessä ja vaimon kanssa työvuorot menee pahasti ristiin pitkän aikaa, eikä 2- ja 5-vuotiaita uskalla vielä "muutamaan" kesään jättää yksin kotiin. Vasta 17pv. mulla on seuraavan kerran mahdollisuus lähteä sorarännejä koluamaan.
Toivottavasti jollain muulla surauttelijalla olis paremmin aikaa, mutta palataan asiaan vähän myöhemmin!!
Koko viikko menee töitä tehdessä ja vaimon kanssa työvuorot menee pahasti ristiin pitkän aikaa, eikä 2- ja 5-vuotiaita uskalla vielä "muutamaan" kesään jättää yksin kotiin. Vasta 17pv. mulla on seuraavan kerran mahdollisuus lähteä sorarännejä koluamaan.
Toivottavasti jollain muulla surauttelijalla olis paremmin aikaa, mutta palataan asiaan vähän myöhemmin!!
Petäjäveden ohi tulee kyllä päästeltyä lähes viikottain. Varsinkin Urrian pätkään oon ihan rakkaudessa.KSoa1 kirjoitti:Morjens
Ja myös oikeestaan kaikkiin teihin Koskenpää-Petäjävesi-Korpilahti-Jämsä välillä. Paljon kivempaa pätkää löytyy noilta suunnilta, ku Jämsän länsipuolelta. Jaaaaahas, pitäisköhän sitä lähtee täräyttämään pikku lenkki taas vaihteeks...
Joo, viime yönä iltavuoron jälkeen innostuin minäkin vielä lähtemään tienpäällle kokeilemaan "hienoa" tee-se-itse navigaattoritelinettä ja hyvin se pelitti.. siihen nähden että hintaa sille tuli reilusti alle 10 euroa!
Rantapirtiltä koillisen suuntaan lähdin ajeleen ja Saakoskelta takasin Jämsään, Matkaa hiekkateitä pitkin tuli ~100 kilsaa ja ihan hyvää jälkeä isolle enskalle jäi gepsin muistiin.
Nurinkin tuli mentyä kerran, kun tulin ihan yllättäen talon pihaan. Kaatuminen tapahtui onneks vasta siinä vaiheessa kun olin jo pysähtynyt, mutta tuli taas kerran huomattua miten painava tommonen iso enska on nostaa pystyyn, etenkin kun sen joutuu tekeen kaltossa paikassa ylämäen suuntaan! (Tämä muuten tapahtui gepsin mukaan Lontoontiellä
)
Noita samoja teitä oli jäljistä päätellen kolunnut joku muukin surautteilija, harmi kun ei osuttu tienpäälle samaan aikaan.
Pistäkäähän ehdotuksia, milloin voitais surautella porukalla
Rantapirtiltä koillisen suuntaan lähdin ajeleen ja Saakoskelta takasin Jämsään, Matkaa hiekkateitä pitkin tuli ~100 kilsaa ja ihan hyvää jälkeä isolle enskalle jäi gepsin muistiin.
Nurinkin tuli mentyä kerran, kun tulin ihan yllättäen talon pihaan. Kaatuminen tapahtui onneks vasta siinä vaiheessa kun olin jo pysähtynyt, mutta tuli taas kerran huomattua miten painava tommonen iso enska on nostaa pystyyn, etenkin kun sen joutuu tekeen kaltossa paikassa ylämäen suuntaan! (Tämä muuten tapahtui gepsin mukaan Lontoontiellä
Noita samoja teitä oli jäljistä päätellen kolunnut joku muukin surautteilija, harmi kun ei osuttu tienpäälle samaan aikaan.
Pistäkäähän ehdotuksia, milloin voitais surautella porukalla
-
Ticci
- Pyörä: Africa Twin -00 / TT350 -88 / DR125 -86
Onhan sitä näitä Jämsän ympäristön teitä tullut koluttua. Porukallakin niitä voisi joskus kyllä ajella kun vaan aikataulut sopii.
-
Ticci
- Pyörä: Africa Twin -00 / TT350 -88 / DR125 -86
Oliskohan porukalla tänä suvena kiinnostusta lähteä koluamaan lähiseudun sorateitä?
Kunhan vaan aikataulut sattus sopimaan yhteen
Joo.. ei muuta kun sovitaan aika+ paikka ja katsotaan montako surauttelijaa saadaan kasaan?!
Viime kesänä täällä jo kavereita kyselin, mutta silloin ei vielä saatu porukkaa kasaan.
Hyviä sorateitä ja polkujahan täällä on "vaikka muille jakaa"!!!
Viime kesänä täällä jo kavereita kyselin, mutta silloin ei vielä saatu porukkaa kasaan.
Hyviä sorateitä ja polkujahan täällä on "vaikka muille jakaa"!!!
Jos tuo jämsäläisyys ei ole pakollinen niin lähtisin mieluusti tutustumaan jämsän reitteihin, aikataulut pitää tietty sopia.