Shark Evoline kypärä

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

casper

Shark Evoline kypärä

Viesti Kirjoittaja casper »

Terve Kurapyöräilijät!

Sattuuko kellään olemaan päässään tuollaista kypärää?

Olis aika mielenkiintonen pata mutta kun Hanxilta ei saa tuota koeajoon niin kiinnostaisi tietää lähinnä tuosta metelipuolesta millaisia kokemuksia porukoilla on... Vaikkakin kuskin pituus, katteet jne vaikuttaa, tiedän.

http://www.hanx.fi/kauppa_noframe/index ... oteid=1214

Cabergin J1:llä oon ajellu varmaan 10 vuotta joten kovin hääviin en ole tottunut ja mulla pyöränä Triumphin Tiikeri joten ajo aika tiepainotteista ;-)

-Janne
anahonda

Re: Shark Evoline kypärä

Viesti Kirjoittaja anahonda »

Kumma juttu, etteikö kypärää saisi koeajoon. Eihän kukaan halua ostaa sikaa säkissä. Olin kiinnostunut samasta kypärästä, ja kävin Mäntsälän Hanxilla, jossa sain sen koeajettavaksi.
Olen ajanut kauan Nolanin avopotalla, pyöränä Varadero, ja melu sen kanssa on ihan siedettävällä tasolla myös ilman korvatulppia.

Hiljaisessa, <50km/h vauhdissa kypärä oli hiljainen, mutta senjälkeen mitä kovempaa menin, sitä kovemmaksi kävi kaamea kohina ja suhina. Kaikkein hiljaisin se oli leukaosa+visiiri ylhäällä ja aurinkovisiiri alhaalla. Ja silloinkin meteliä enemmän kuin vanhan Nolanin kanssa.
Joten kauppoja ei tullut ja jatkan vanhan potan kanssa edelleen. Givin uusi, irrotettavalla leukaosalla varustettu kiinnostaisi, mutta mistäköhän sitä Suomessa saa, ja myös koeajaa?
Jussi
Pyörä: KTM 950 Adventure H-D FatBoy

Re: Shark Evoline kypärä

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Ei taida olla enää ajankohtainen asia, mutta sattui kysymys vasta nyt silmäilyn alle. Ite olen ajellut nyt vuoden verran Evoline päässä. Siis pääasiassa asfaltilla ja aika usein crossikypärän sijasta on ollut päässä sorallakin. Helpompaa nääs silmälasipäiselle ton avattavan kanssa kuin sohlata ajolasien ja crossipotan kanssa. Ja vähän on Evosta sellaset kokemukset, että korvatulppien käyttö on suotavaa. Aiemmin käytin Schuberttia, eikä sekään kovin hiljainen ollut, eikä sitä edellinen Cabergin avattava kypärä. Niihin verrattuna kyllä tykkään tosta Sharkista enemmän.
Vastaa Viestiin