kawasaki klr 600 startin laitto jälkikäteen ?
Valvoja: Moderaattorit
- kurapyörä
- Pyörä: Africa twin 750
kawasaki klr 600 startin laitto jälkikäteen ?
olisi sellainen kysymys että onko kovin iso homma laittaa jälkikäteen starttia kawasaki klr 600 ( 86 ) kun omassa ei ole sitä olisi se kiva painaa vaan nappia ja pyörä kävisi 
mikäs se sellainen klr on missä nappia ei ole?
olen elänyt illuusiossa että klr:n erikoisuus on nimenomaan nappi ja nestejäähdytys...
ehkä omastasi on vain otettu startti pois painonsäästösyistä? jos tilanne on tämä, niin ei ole vaikea asentaa takaisin. myynti-osastolla myydään klr-600 osia ainakin, kyseleppä myyjältä joso löytyisi ylimääräistä...
Ekat KLR:t olivat vain kiksillä. Sitten tehtiin rinnakkain KLR600 ja KLR600E:tä, joista jäljemmässä sähköstartti.
Ensimmäisissä E-malleissa oli juuri startin kanssa ongelmia. En tiedä tarkemmin. Kaverilla oli kiksiversio joskus -89-90 (siis omistusajankohta... mopon vuosimallia en muista) ja tuolloin asiaa tutkailtiin.
Tuossa yksilössä oli jotain ilmavuotoja, ja se oli välillä tosi tuskainen käynnistää. Silloin sähköstartti tuli puheeksi.
No, joku tässä ryhmässä varmaan vetää kehiin vielä sarjanumerot tai jotain muita mallimerkintöjä, missä startti on tai missä ei.
Eli alkuperäiselle kysyjälle ei mitään lisäinfoa. Lähinnä tarkensin ylläolevaa, että startittomia KLRiä on tullut ihan tehtaalta ja itsekin kahta sellaista yksilöä olen ajanut.
-Tero-
Ensimmäisissä E-malleissa oli juuri startin kanssa ongelmia. En tiedä tarkemmin. Kaverilla oli kiksiversio joskus -89-90 (siis omistusajankohta... mopon vuosimallia en muista) ja tuolloin asiaa tutkailtiin.
Tuossa yksilössä oli jotain ilmavuotoja, ja se oli välillä tosi tuskainen käynnistää. Silloin sähköstartti tuli puheeksi.
No, joku tässä ryhmässä varmaan vetää kehiin vielä sarjanumerot tai jotain muita mallimerkintöjä, missä startti on tai missä ei.
Eli alkuperäiselle kysyjälle ei mitään lisäinfoa. Lähinnä tarkensin ylläolevaa, että startittomia KLRiä on tullut ihan tehtaalta ja itsekin kahta sellaista yksilöä olen ajanut.
-Tero-
Jep, mutta mun pyörä on ihan vakio KLR600 vm 85 ja startti kyllä löytyy...
Yritän saada laitettua huomenna kuvia mun pyörästä, jos niistä jotain jelppiä olisi!
Mitä mieltä muuten olet pyörästäsi? Itse olen omaani ollut hyvin tyytyväinen, PAITSI takaiskari on kyllä hanurista ja kohtuu syvältäkin vielä.
Yritän saada laitettua huomenna kuvia mun pyörästä, jos niistä jotain jelppiä olisi!
http://community.webshots.com/user/perttupertti
toivottavasti kuvista jotain apua/virikettä! On se nappi kuitenkin hieno asia...
toivottavasti kuvista jotain apua/virikettä! On se nappi kuitenkin hieno asia...
- kurapyörä
- Pyörä: Africa twin 750
perttu kirjoitti:Jep, mutta mun pyörä on ihan vakio KLR600 vm 85 ja startti kyllä löytyy...![]()
Yritän saada laitettua huomenna kuvia mun pyörästä, jos niistä jotain jelppiä olisi!Mitä mieltä muuten olet pyörästäsi? Itse olen omaani ollut hyvin tyytyväinen, PAITSI takaiskari on kyllä hanurista ja kohtuu syvältäkin vielä.
olen kans itse ollu ihan tyytyväinen pyörään mitä se nyt itsellä on ollut noin 1kk mitä siltä ajalta nyt voi sanoa ainoa miinus on se että ei ole sitä starttia
niin ja tässä olisi kuvat tuosta mun pyörän lohkosta http://i12.photobucket.com/albums/a211/ ... kawa07.jpg
http://i12.photobucket.com/albums/a211/ ... kawa11.jpg kuvat on lainattu mutta itsellä on aivan samanlainen kun tämä on tullu ilmi että ei varmaan saa starttia jos ei vaihda koko lohkoo olisi kyllä aika kova homma mielestäni yhden startin takia ruveta aukoon koko konetta
Suomessa pyörii tiettävästi ainakin yksi KLR, jossa on Öhlins takana. Yksi kaveri kypsyi takakorkeita tekevään mopoonsa yhden ojanylityslipan jälkeen ja lähetti iskarinsa malliksi Öhlarin tehtaalle, jossa sitten tehtiin mittatilausiskari. Öhlarin iskareissa on normaalisti kiinnitykseen sellainen'silmä' molemmissa päissä. KLR:ssä on haarukka jommassakummassa päässä. Tällaisen haarukan sitten hitsailivat yhteen iskarin männänvarteen ja voilá mopeti oli uudestisyntynyt. Ko. iskari makasi kaverin vintillä useamman vuoden kaverin myytyä KLR:nsä. Sen osti yksi toinen tuttu, joka taisi myydä oman KLR:nsä iskareineen...perttu kirjoitti:Jep, mutta mun pyörä on ihan vakio KLR600 vm 85 ja startti kyllä löytyy...![]()
Yritän saada laitettua huomenna kuvia mun pyörästä, jos niistä jotain jelppiä olisi!Mitä mieltä muuten olet pyörästäsi? Itse olen omaani ollut hyvin tyytyväinen, PAITSI takaiskari on kyllä hanurista ja kohtuu syvältäkin vielä.
Eikä se mittatilausiskari ollut edes merkittävästi kalliimpi kuin kataloogituote. Mutta mikä on 'merkittävä', sen päätelköön kukin itse. Tuo iskari tehtiin vuonna -90, eli siitä on jo tovi... En muista hintoja enkä prosentteja.
-Tero-
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Tuolta löytyy Wilbersin jousia, joka voi halunsa mukaan ottaa peruspakettina, jolloin jousi tulee oman painosi ja ajotapasi mukaan (vakiossa paluuvaimennuksen säätö) , lisäksi voit valita mukaan hydrulisen esijännityksen säädön ja/tai korkeuden säädön ja/tai nopean/hitaanvaimennuksen säädön (säiliö joko suoraan vaimentajan kyljessä tai letkun päässä). http://www.oitracon.fi/mposa/wilbers/wilbers.htmlperttu kirjoitti:Perskules, toihan kuulostais hyvältä!olen yrittänyt katella iskaria taakse, mutta ainut minkä olen löytänyt on Stormin katalogista Bitubon versio, 605e... Ei mitään tietoa onko pätevä... Mun perässä on enemmänkin ongelmana se että pohjaa älyttömän helposti...
Itse ostin aikoinaan moisen saksasta TA:han ja on ollut todela hyvä, ainoana ongelmana on ollut hydraulisen sijännityksen säädän stefan kestävyys, mutta sen korjaus on mennyt takuuseen.
Terveisin
Mika TA-91
Re: kawasaki klr 600 startin laitto jälkikäteen ?
tästä numerosta saat koko koko koneen, edullisesti: 0400921122 , Jaskaaleksi kirjoitti:olisi sellainen kysymys että onko kovin iso homma laittaa jälkikäteen starttia kawasaki klr 600 ( 86 ) kun omassa ei ole sitä olisi se kiva painaa vaan nappia ja pyörä kävisi