Minulle on tarjottu -91 mallista 900 ie Elephantia jolla on ajettu n. 58000 km.
Onko kokemusta tämmösestä pelistä,ainakin oli hauska ajaa ja tehokkaan tuntuinen.
Pyörä on tosi siisti ja hoidetun oloinen. Mitä mieltä olette pyörästä, onko enempi murheita vai hubaa.
Pyörän merkki on muuten Castiglioni Giovanni Varese eli Cagiva. Itse olen ajanut 750 -86 Elefantilla tuommoset 100000 kilometriä enkä parempaa motoa omaan käyttööni voi kuvitella.
Pyörät on yksilöitä niinkuin kuskitkin, joten enpä osaa sanoa tulisitko sinä ko. Elefantin kanssa toimeen.
Jos peukalo on keskellä kämmentä, saattaa ongelmia tai rahan menoa olla tiedossa.
Normaalien kulutusosien lisäksi mulla on särkynyt joskus v.-93 vetoakselin laakeri kuivilla ketjuilla ajetun lapinreissun vuoksi, sekä tänä kesänä pimahtanut sytytyksen pickup. Venttiileitä olen tarkastellut muutaman vuoden välein ja remmejä ja öljyjä vaihdellut sillointällöin. Huolettomia ja edullisia kilometrejä ainakin minulla on ollut. Bensaa palaa noin 5 litraa sataselle ja oljyä on kulunut uudesta lähtien litra kymppitonnille.
Jakopään remmien vaihto muuten vie aikaa noin puoli tuntia ja remmit maksaa tarvikkeena pari-kolmekymppiä kipale.
Tässä pikkuisen kokemuksia pikkukoneisesta norsusta, enkä usko että ysisatanen sen huonompi on.
Kiitos rohkaisevasta mielipiteestäsi. Nykyisenä Moto Guzzi miehenä tunnen kyllä italialaisten pyörien sielunelämää jonkin verran,
päiviä on parempia ja huonompia. Yleensä ei kun nautiskellaan!
Lähinnä minua kiinnostaa varaosien saatavuus,entä onko polttoaineen ruiskujärjestelmä sama kuin Ducatissa? Missä Ducatissa
tällaista konetta on käytetty.