Mistä '04 EXC:n perään uus elämän valo?
Valvoja: Moderaattorit
Mistä '04 EXC:n perään uus elämän valo?
Joo, perästä o loiste hävinny!
Ropleemahan on siis tämä. Kone käy. Mikään ei perässä pala. Kun painaa takajarrua, ei toimi, taasen kun painaa etujarrua ni syttyy jarruvalo. Eli maadotuksessa ei maha häikkää olla. Liittimiä oon käyny läpi, samalla vaihoin molemmat sulakkeet. Mahtaa olla takajarrun valokytkin sökönä... Mutta mistä löydettäs "ajovalo" taakse?
Mistä kannattas alakaa ettiin elämää sinne?
Mistähän löytys edukkaasti tuo takajarrun kytkin sekä ledilamppu peräloosteriin? Onko kellään faktaa heittää tuosta akajarrukytkimen marmoritiskihinnasta?
Ropleemahan on siis tämä. Kone käy. Mikään ei perässä pala. Kun painaa takajarrua, ei toimi, taasen kun painaa etujarrua ni syttyy jarruvalo. Eli maadotuksessa ei maha häikkää olla. Liittimiä oon käyny läpi, samalla vaihoin molemmat sulakkeet. Mahtaa olla takajarrun valokytkin sökönä... Mutta mistä löydettäs "ajovalo" taakse?
Mistä kannattas alakaa ettiin elämää sinne?
Mistähän löytys edukkaasti tuo takajarrun kytkin sekä ledilamppu peräloosteriin? Onko kellään faktaa heittää tuosta akajarrukytkimen marmoritiskihinnasta?
MunaPussiRacingTeam!
Troy Lee:n kypärät ja vermeet!
LifeOfHösö
Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
LifeOfHösö
Re: Mistä '04 EXC:n perään uus elämän valo?
brakelight switch 50311051100 15,00 euroa keitaan webshopin hinnastosta.
sopivuus -98 ylöspäin,ei varmaan kannata ruveta muita sovittelemaan..
sopivuus -98 ylöspäin,ei varmaan kannata ruveta muita sovittelemaan..
- hannuk
- Pyörä: 570 FE, 250 EXC-F
- Viesti:
Vaikka toi onkin kotari, niin voisko olla samaa vikaa kun susukissa, eli se kytkin on säätynyt itsekseen sellaseen asentoon, ettei se jousi vedä kytkintä päälle? Vai onko tuossa paineeseen perustuva kytkin? Se takavalohan voi olla pimeenä ihan kärähtäneen polttimenkin takia, mutta tuonhan sä tietty olet jo tarkastanutkin. Etitkö ihan ledipoltinta alkuperäiseen takavaloon, vai ihan kokonaan uutta takavaloa?
Oma vastuu! Artisti maksaa...
Joo siis ekanahan se poltin piti vilikassa. Ja se oli ehiä. Samoin oli uus minkä sinne laitoin. Ja kotarissa on joo kai joku semmonen joka perustuu paineeseen. Se kytkin oli kyllä aika hapoilla, joten varmaan sen joutuu uusimaan.
Mutta mistä jouhtuu se ettei pellaa "ajovalo" takana?
Ja joo, lediä pitäs saaha alakuperäseen kantaan kiinni...En oo koko systeemiä uusimassa...
Mutta mistä jouhtuu se ettei pellaa "ajovalo" takana?
Ja joo, lediä pitäs saaha alakuperäseen kantaan kiinni...En oo koko systeemiä uusimassa...
MunaPussiRacingTeam!
LifeOfHösö
LifeOfHösö
Oli samaa vikaa, silloin joskus kun oli vielä pyörä... Vaihdoin koko takavalolle menevän johdon, sisältää myös pesän mihin hehku kiinitetään, makso 20€ luokkaa.Loppu valo ongelmat siihen.Hösö kirjoitti:Mutta mistä jouhtuu se ettei pellaa "ajovalo" takana?...
Tosin ei mullakaan takajarrusta jarruvalo syttynyt, eipä ollut lopussa koko johtoa... Enpä sitä kyllä kaivannutkaan.
Mulla ongelmat selevis sillä että panin ehiän h4 keulalle...nyt pelaa valot...
Tilasin takajarruvalokytkimenki ni jos se alakas pellaan sen jäläkeen...sehä o muuten laiton peli!
Marmoritiskillä se kytkin oli abouttiarallaa 13e...
Tilasin takajarruvalokytkimenki ni jos se alakas pellaan sen jäläkeen...sehä o muuten laiton peli!
MunaPussiRacingTeam!
LifeOfHösö
LifeOfHösö
- hannuk
- Pyörä: 570 FE, 250 EXC-F
- Viesti:
On tuossa sekin, että se jarruvalokin on oikeesti tarpeellinen. Joskus sen huomas että sellanen nerokas ledipoltin normihehkulangan tilalle laitettuna on aika helvatan turha.. kaveri töräytti perään, tosin ihan kävelyvauhdista, mutta meinasi sen jälkeen ettei suostu ajaan mun perässä kun ei jarruvaloa erota. Onhan noita vastaavia tosin muillakin kai käyny... Se on kuitenkin ihan kiva tietää millon eessä ajava alkaa oikeesti jarrutteleen, niin paitsi jos ajaa yksin ja ei pelkää poliisejaHösö kirjoitti:Tilasin takajarruvalokytkimenki ni jos se alakas pellaan sen jäläkeen...sehä o muuten laiton peli!![]()
Oma vastuu! Artisti maksaa...
Meinaat että etuvalon hehkulla korjataan takavaloja? Kuulostaa oudolta. Ei ainakaan minulla auttanut.Hösö kirjoitti:Mulla ongelmat selevis sillä että panin ehiän h4 keulalle...nyt pelaa valot...
Sinun savarieditioni on kaikkine kirveineen ja liekinheittimineen niin mielenkiintoinen et ei siinä posliinisetä paljoa takajarrusta toimimatonta jarruvaloa huomaa.
No niihä se ouolta kuulostaaki, mutta sillä se korjaantu!
Miten ni polliiseja kinostaa meikän kirveet ja munapussit? Nehä o maksullisia lisävarusteita....
Oha nuista tarroistaki pitäny maksaa... 
Miten ni polliiseja kinostaa meikän kirveet ja munapussit? Nehä o maksullisia lisävarusteita....
MunaPussiRacingTeam!
LifeOfHösö
LifeOfHösö
Erilainen nuori...muut koittaa keventää ja parantaa kulkua, jäbä virittää jarruja ja s....tana vielä jarruvaloja!!
Sun safarimopolla pääsee aika varmasti Ewan MCgregor-kerhon wannabe jäseneksi..vai onko se Kirves jo jengitunnus
ja niiden hardcore-jarrujen vuoksi Hannu Karpo voi ojentaa poronpaistin.
Sun safarimopolla pääsee aika varmasti Ewan MCgregor-kerhon wannabe jäseneksi..vai onko se Kirves jo jengitunnus
voivittu! kyllä nyt apinaakojjataan!
ekaksi, mie haluan piettää harrastevälineet tiptop, tai ainakin luulen pitäväni... saatana! antakaa mun selitellä!
ja mitä tohon keventämiseen ja kulunparantamiseen tulee, ni mielummin mie pistän satakiloja työkaluja peräloosterin munapussiin ku kannnan niitä repussa! parantaa meikän ajo-ominaisuuksia...ja mopoki keulii helepommin ku on perässä painoa...

ekaksi, mie haluan piettää harrastevälineet tiptop, tai ainakin luulen pitäväni... saatana! antakaa mun selitellä!
ja mitä tohon keventämiseen ja kulunparantamiseen tulee, ni mielummin mie pistän satakiloja työkaluja peräloosterin munapussiin ku kannnan niitä repussa! parantaa meikän ajo-ominaisuuksia...ja mopoki keulii helepommin ku on perässä painoa...
MunaPussiRacingTeam!
LifeOfHösö
LifeOfHösö