R 1100 GS Kytkin
Valvoja: Moderaattorit
R 1100 GS Kytkin
R 1100 gs -94 kytkin sanomassa varmaan työsopimustaan irti...rupeaa kahvaa kääntäessä nopeasti kytkin luistaan, kierrokset nousevat..vauhti ei..kaasua käännettäessä hitaasti ei mitään ongelmia..Oisko kytkin sököna vai mikä.Oisko jollain kokemuksia ??
Re: R 1100 GS Kytkin
Niin arvelinkin...
Voiko joku valottaa mitä sinne kannattas uusia, samalla kun sen aukasee??
Mistähän kannattais osia kysellä, oisko jollain tietoo mitä kyseinen remppa kustantais??
Kannattaiskohan osat tilata saksan maalta, tulisko halvemmaks ???
Kesäksi pitäis mopo kuntoon saaha, että semmosta......
Mistähän kannattais osia kysellä, oisko jollain tietoo mitä kyseinen remppa kustantais??
Kannattaiskohan osat tilata saksan maalta, tulisko halvemmaks ???
Kesäksi pitäis mopo kuntoon saaha, että semmosta......
Meikäläisen listalla on levy, kampiakselin stefa ja vauhtipyörän pultit. Hintoja en ole kysellyt.
Todennäköisesti haen osat paikalliselta bemu-kauppiaalta. Kampiakselin stefa pikkasen vuotaa, mutta ei vaikuta vielä kytkimen toimintaan. Levy alkaa olla vaihtomitassa. Mittarissa 130tkm.
Vuodenvaihteen jälkeen poikkaisen tuon "traktorin" ja siinä selviää tarvitaanko muuta.
Todennäköisesti haen osat paikalliselta bemu-kauppiaalta. Kampiakselin stefa pikkasen vuotaa, mutta ei vaikuta vielä kytkimen toimintaan. Levy alkaa olla vaihtomitassa. Mittarissa 130tkm.
Vuodenvaihteen jälkeen poikkaisen tuon "traktorin" ja siinä selviää tarvitaanko muuta.
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
Sama homma minulla edessä nyt talvella.
Levy on jo melkein vaihtorajalla, joka on 4.5 mm. Ei kuitenkaan luista vielä.
Levy on jo hommattu ( tämän palstan kautta ), pultit ja mahdolliset stefat vielä hommataan.
ja sitten ne ohjuripultit vaihdelaatikko/perähässäkän irroitukseen.
Ajattelin tehdä homman itse.
Tuolla jotain tarinaa asiasta.
http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=153714
Steptoe on Guru
Missä asut Miki? Apua voisi löytyä pääkaupunkiseudulla.
Soita 050 5768 480
Osia ei saa Saksasta sen halvemmalla, tai ehkä saakin. Katso alempi viesti.
Pekka

Levy on jo melkein vaihtorajalla, joka on 4.5 mm. Ei kuitenkaan luista vielä.
Levy on jo hommattu ( tämän palstan kautta ), pultit ja mahdolliset stefat vielä hommataan.
ja sitten ne ohjuripultit vaihdelaatikko/perähässäkän irroitukseen.
Ajattelin tehdä homman itse.
Tuolla jotain tarinaa asiasta.
http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=153714
Steptoe on Guru
Missä asut Miki? Apua voisi löytyä pääkaupunkiseudulla.
Soita 050 5768 480
Osia ei saa Saksasta sen halvemmalla, tai ehkä saakin. Katso alempi viesti.
Pekka
Viimeksi muokannut Pekkavee, Ti Joulu 23, 2008 11:06 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jep!!Kysäsin tosta paikalliselta Bemu kauppiaalta vähän hintoja niin heitti että arviolta 500 - 600 epee tulis ainaskii maksaan, repullinen pitäis vaihtaa osia ???? 
Mun täytyy varmaaskiin viiä se jonnekin pajalle laitettavaks, ei oo oikein paikkaa missä vois rassata
, täytyy nyt kattoo..
Joo mä asustelen tässä Jyväskylässä.Joo täytyy soitella tossa pyhien jälkeen kun saadaan nää joulu / uusvuoshulinat alta pois.
Miki
Mun täytyy varmaaskiin viiä se jonnekin pajalle laitettavaks, ei oo oikein paikkaa missä vois rassata
Joo mä asustelen tässä Jyväskylässä.Joo täytyy soitella tossa pyhien jälkeen kun saadaan nää joulu / uusvuoshulinat alta pois.
Miki
Motorworksilla on suht edullisia osia, vaikka onkin puntina.
Clutch kit complete (R850/1100 with cable operation) | CLA25876 £161.49 (INC VAT)
Tuosta tulee sellanen 179,12€, plus postikuluja suomeen tulee 35€.
Itsellä tuolta tilaus bemun huoltoosista. Ei ole vielä tullut kotiin asti, joten en voi vielä enempää kommentoida nopeudesta ym.
Muokkaus:
Linkki korjattu
Clutch kit complete (R850/1100 with cable operation) | CLA25876 £161.49 (INC VAT)
Tuosta tulee sellanen 179,12€, plus postikuluja suomeen tulee 35€.
Itsellä tuolta tilaus bemun huoltoosista. Ei ole vielä tullut kotiin asti, joten en voi vielä enempää kommentoida nopeudesta ym.
Muokkaus:
Linkki korjattu
Viimeksi muokannut antti-a, Ti Joulu 23, 2008 8:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jaa, tuolta KS-Partsilta näyttääkin saavan jotain.
http://tinyurl.com/8ozln2
Esim. kytkinlevy 61.50 euroa + toimituskulut 15.- euroa.
En kyllä tiedä mitä se Suomessa maksaa.
Pekka

http://tinyurl.com/8ozln2
Esim. kytkinlevy 61.50 euroa + toimituskulut 15.- euroa.
En kyllä tiedä mitä se Suomessa maksaa.
Pekka
- Ilmari
- Pyörä: TDM900,CBR600
Motobinsiltä tuli eilen kirje jossa toivotettiin hyvää uuttavuotta ja muistutettiin "oilheadin" omistajia laajentuneesta varaosa valikoimasta. Tilasin sieltä viime kesänä osia ja toimitus oli nopeaa. Myös Myllymaan Repa toimittaa nopeasti ja tietää mitä osia mihinkin remonttiin tarvitaan.
www.motobins.co.uk
Hyvää joulua!
T.Ile
www.motobins.co.uk
Hyvää joulua!
T.Ile
Mä tein omaani ( vaikkei 1100 olekaan ) kytkimen putsauksen, koska kytkin luisti kuumetessaan rata-ajossa, eli startti irti.
Kytkikopasta lähti paineilmalla hiekkaa sun muuta jäämää, puoltoista pulloa meni bräkliiniä ennen kuin tuli kirkasta nestettä ulos, levy ei ollut hylkyrajalla.
Tuliko siitä parempi tai huonompi, siitä ei ole tietoa, koska nastiksilla kone ei kuormitu, eli arkiajossa eroa ei huomaa.
Sintteriä ja luistokytkintä näihin saa vakion ohella, muttei jäykempää asetelmaa.
Kytkikopasta lähti paineilmalla hiekkaa sun muuta jäämää, puoltoista pulloa meni bräkliiniä ennen kuin tuli kirkasta nestettä ulos, levy ei ollut hylkyrajalla.
Tuliko siitä parempi tai huonompi, siitä ei ole tietoa, koska nastiksilla kone ei kuormitu, eli arkiajossa eroa ei huomaa.
Sintteriä ja luistokytkintä näihin saa vakion ohella, muttei jäykempää asetelmaa.
When do I get to sing "my way" ?
-
oraniyan
- Pyörä: 1200 GSA, 300 EXC
Tossa on vähän Saksan eBayn tarjontaa:
http://search.ebay.de/search/search.dll ... category0=
Tuolta on kyllä näppärä tilailla kaikenlaista. Vähän oon Pekan kanssa eri mieltä. Ei aina, mutta usein tulee postikulujen kanssakin osat Saksasta hankkien huomattavasti halvemmaksi, olipa kyseessä fillari tai moottoripyörä. Esim. Louisilta tilasin kesällä gessuun jarru- ja kytkinkahvat, ihan vain varalle. Hinta oli n. 13 euroa per kipale. Suomessa 55 euroa. Viralliset osat, eli BMW-liikkeestä ostetut, on Suomessa himpun kalliimpia, mutta hintaero ei kai yleensä ole niin suuri, että maksaisi vaivaa.
...tärkeintä on tietysti, että pyörä tulee kuntoon, maksoi mitä maksoi. Se on sitten itestä kiinni, millä tavalla homman hoitaa
Tommi
http://search.ebay.de/search/search.dll ... category0=
Tuolta on kyllä näppärä tilailla kaikenlaista. Vähän oon Pekan kanssa eri mieltä. Ei aina, mutta usein tulee postikulujen kanssakin osat Saksasta hankkien huomattavasti halvemmaksi, olipa kyseessä fillari tai moottoripyörä. Esim. Louisilta tilasin kesällä gessuun jarru- ja kytkinkahvat, ihan vain varalle. Hinta oli n. 13 euroa per kipale. Suomessa 55 euroa. Viralliset osat, eli BMW-liikkeestä ostetut, on Suomessa himpun kalliimpia, mutta hintaero ei kai yleensä ole niin suuri, että maksaisi vaivaa.
...tärkeintä on tietysti, että pyörä tulee kuntoon, maksoi mitä maksoi. Se on sitten itestä kiinni, millä tavalla homman hoitaa
Tommi
Joo, tietenkin voisi suositella molempia Motoworks ja Motobins, molemmista olen tilannut. Ensin mainitulla rasvasemmat kinkut...ei kun postikulut ja myös on hieman hitaampi kuin viimeksi mainittu. Muistaakseni Siebenrock.de on myös jouluale -10%. Ei siis mitään suomalaisten rättikauppojen alelukuja, ainakaan tällä vuosituhannella 
"Kahviautomaatti valuttaa moottoriöljyä kuppiin ja päivä on muutenkin saranoiltaan"
Tarkoititko ehkä kytkimen pultteja? Ne pitää uusia aina vaihdossa.AM kirjoitti:Meikäläisen listalla on levy, kampiakselin stefa ja vauhtipyörän pultit. Hintoja en ole kysellyt.
Hain juuri Heinolta 6 kpl, osanumero 212 11454417, hinta 1,50€/kpl.
Se stefa maksaa 25.50 €
Levy on 139.-. Kannattaa mellkein tilata vaikka Saksasta.
Itselläni on jo levy ostettuna tämän palstan kautta.
Pekka
Viimeksi muokannut Pekkavee, Ke Tammi 07, 2009 9:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Molemmat pulttisatsit, elikkä kytkimen ja vauhtipyörän pultit.
Melko hintava tuo alkuperäinen levy.
Melko hintava tuo alkuperäinen levy.
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI