Ja niinku foorumilla näkyy, niin kaikki paukkuu, oli sitte tehty missä ja kuinka tahansaATC kirjoitti:Paitti että se kytkinpaketti ympärillä olevine metallikuorineen ja osineen on ihan muualta kuin Italiaanosta...
-aapo
Valvoja: Moderaattorit
Ja niinku foorumilla näkyy, niin kaikki paukkuu, oli sitte tehty missä ja kuinka tahansaATC kirjoitti:Paitti että se kytkinpaketti ympärillä olevine metallikuorineen ja osineen on ihan muualta kuin Italiaanosta...
ATC kirjoitti:Paitukei paljonko on ajettu tuo laitteesi, niin tietää milloin alkaa itseltä tunnustella kytkimen toimintaa.
Maikki_S kirjoitti:Osat ovat saapuivat ja pyörä on jälleen ajokunnossa. Italiassa elokuun aikana pidettävä kesäloma viivästytti kovasti osien saantia Suomeen.
Osat maksoivat kokonaisuudessaan noin 380 €. Hintava remontti mielestäni, sillä kyseessä oli vain osien hinta vesipumppu ja kytkinremonttiin. Osat siis nimenomaan alkuperäisiä Aprilia-osia kaikki.
- Kytkinlevyt ja välilevyt, kytkinjouset, kytkimen painelaakeri
- vesipumpun akseli, lukitustappi, pumpun siipiratas, vesipumpun kannen tiiviste.
- kaikki kopan stefat
Oli muuten viimeinen kerta kun tilaan Helsingin pyörästä ja moposta jotain. Ei edes tingattu älyttömistä hinnoista mitään.
Olisiko KTM:n omistajana päässyt edullisemmin?
Babelbabek kirjoitti:moi !
mulla on vastaava kapistus -99 mallinen, ja tuota tiedustelen eli siis onko jotenkin mahdollista huomata tuo vesipumpun periksi antaminen (tai lähes periksi antaminen) jotenkin avaamatta konetta? ja onko termostaatti ookoo jos se kytkee flektin joskus 80-90 celsiusta tienoilla?
sitten toinen kyssäri eli oletko löytänyt jonkin käypäsen aftermarket korkean etuloksun joka siis kävisi kiinni ilman massiivista dremelöintiä, esim. joku krossipyörän loksu varmaan olisi ookoo...
sitten tuosta takaiskarista vielä tiedustelen, eli omassa tuntuu aika onneton olevan, onko sulla kokemusta saako säätämällä mitään iloa aikaan, eli käsittääkseni tuolla iskarin alapäässä on menovaimennuksen säätö (comp?) ja sitten esijännitys niillä jousen yläpään nutikoilla...
tuntuis että paluuvaimennusta oma takaiskari kaipais eniten, mutta sille ei varmaan voi mitään...
kiitos jo etukätteen!
Vesipumpun stefat päästävät ohitse valuvan nesteen tai öljyn tippareikään joka on niiden välissä. Sijaitsee siinä vasemmassa poskessa. Tuntuu tuo sinun flektin anturi olevan ok.Babelbabek kirjoitti:moi !
mulla on vastaava kapistus -99 mallinen, ja tuota tiedustelen eli siis onko jotenkin mahdollista huomata tuo vesipumpun periksi antaminen (tai lähes periksi antaminen) jotenkin avaamatta konetta? ja onko termostaatti ookoo jos se kytkee flektin joskus 80-90 celsiusta tienoilla?
sitten toinen kyssäri eli oletko löytänyt jonkin käypäsen aftermarket korkean etuloksun joka siis kävisi kiinni ilman massiivista dremelöintiä, esim. joku krossipyörän loksu varmaan olisi ookoo...
sitten tuosta takaiskarista vielä tiedustelen, eli omassa tuntuu aika onneton olevan, onko sulla kokemusta saako säätämällä mitään iloa aikaan, eli käsittääkseni tuolla iskarin alapäässä on menovaimennuksen säätö (comp?) ja sitten esijännitys niillä jousen yläpään nutikoilla...
tuntuis että paluuvaimennusta oma takaiskari kaipais eniten, mutta sille ei varmaan voi mitään...
kiitos jo etukätteen!
Maikki_S kirjoitti:Vesipumpun stefat päästävät ohitse valuvan nesteen tai öljyn tippareikään joka on niiden välissä. Sijaitsee siinä vasemmassa poskessa. Tuntuu tuo sinun flektin anturi olevan ok.Babelbabek kirjoitti:moi !
mulla on vastaava kapistus -99 mallinen, ja tuota tiedustelen eli siis onko jotenkin mahdollista huomata tuo vesipumpun periksi antaminen (tai lähes periksi antaminen) jotenkin avaamatta konetta? ja onko termostaatti ookoo jos se kytkee flektin joskus 80-90 celsiusta tienoilla?
sitten toinen kyssäri eli oletko löytänyt jonkin käypäsen aftermarket korkean etuloksun joka siis kävisi kiinni ilman massiivista dremelöintiä, esim. joku krossipyörän loksu varmaan olisi ookoo...
sitten tuosta takaiskarista vielä tiedustelen, eli omassa tuntuu aika onneton olevan, onko sulla kokemusta saako säätämällä mitään iloa aikaan, eli käsittääkseni tuolla iskarin alapäässä on menovaimennuksen säätö (comp?) ja sitten esijännitys niillä jousen yläpään nutikoilla...
tuntuis että paluuvaimennusta oma takaiskari kaipais eniten, mutta sille ei varmaan voi mitään...
kiitos jo etukätteen!
Muista lokasuojista mulla ei ole mitään tietoa. Englantilaisella foorumilla joku sellaisen oli asentanut, mutta merkkiä ei ollut tiedossa. http://www.apriliaforum.com/forums/foru ... y.php?f=18
Mulla on tuo täyssäädettävä iskari, joten ei ole kokemuksia normi-iskarista.