Laitetaampas tännekkin pari kuvaa juuri valmistuneesta projektista. Ei oikein ole Streetfighter, eikä liioin Scrambler... Olisiko sitten Streeler?
No, jokatapauksessa ostettiin edullisesti viimesyksynä fzr600, joka oli kaadettu pienestä vauhdista vasemmalle kyljelle. Poskissa hiukan naarmuja ja katteet vasemmalta rikki.
Pyörä on A2 papereilla, joten siitä pojalle seuraava pyörä kevarin jälkeen ensi kesäksi.
Kiirettä ei pitänyt olla ja koko kesä aikaa...
Kävi kuitenkin niin että kesällä oli vähän muitakin projekteja ja tämä sitten kuitenkin jäi loppukesäksi/syksyksi. Mutta kutakuinkin valmiiksi saatiin, ja kohtalaisesti/hyvin tuntuisi toimivan. Oli jo vähän viileätä tänään ajella ilman kahvanlämmittimiä.
Jotakin pikkuhommia jää vielä ensi kevääksi/kesäksi. Mutta ihan tuolla kovapintaista soratietä painelee menemään. Eturatas pitää hammasta pienemmäksi laittaa ainakin.
Yamaha fzr600 Streetler
Valvoja: Moderaattorit
Re: Yamaha fzr600 Streetler
Ja sitten pari kuvaa valmiista.
Koko projektin ideanahan oli ns "budjetti" tuunaus. Takakate xjr Jampusta, samoin takavalo ja kahva. Mukana tullut kiinan slipari oli aivan liian äänekäs ja tilalle meni hyllyssä ollut tonnisen >150 hp Kawasakin vaimennin. Ulkonäössä hävittiin, mutta äänissä voitettiin. Uutta osaa oli renkaat, koson mittari, peilit, kytkinvaijeri, ohjaustanko ja kiinnikkeet. Loput on haalittu torista ja ebaysta. Takakate, vanteet ja runko sai uuden maalin, muut vain kiillotettu.
Tekniikkaan ei paljoa tarvinnut koskea. Venttiilien säätö, kaasareiden puhdistus ja säätö (niitä täytyy vielä vähän hiplata).
Koko projektin ideanahan oli ns "budjetti" tuunaus. Takakate xjr Jampusta, samoin takavalo ja kahva. Mukana tullut kiinan slipari oli aivan liian äänekäs ja tilalle meni hyllyssä ollut tonnisen >150 hp Kawasakin vaimennin. Ulkonäössä hävittiin, mutta äänissä voitettiin. Uutta osaa oli renkaat, koson mittari, peilit, kytkinvaijeri, ohjaustanko ja kiinnikkeet. Loput on haalittu torista ja ebaysta. Takakate, vanteet ja runko sai uuden maalin, muut vain kiillotettu.
Tekniikkaan ei paljoa tarvinnut koskea. Venttiilien säätö, kaasareiden puhdistus ja säätö (niitä täytyy vielä vähän hiplata).