Vanteiden pinnausta pääkaupunkiseudulla

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
TomppaV
Viestit: 726
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Vanteiden pinnausta pääkaupunkiseudulla

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

Onkohan tuo pinnaus oikea termi? Pitäisi saada NX650 Hondan etunapa pinnattua 17/2.5 vannekehälle. Ajattelin, että en ala itse hommaa opettelemaan.
Asun Kirkkonummella, löytyisiköhän alle 100 km säteellä tekiää/ firmaa.
Taas lähti mopo käsistä
Koheltaja
Viestit: 8361
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Vanteiden pinnausta pääkaupunkiseudulla

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Ootko kysynyt Masalassa olevasta SMC:stä? Toinen mistä kannattaa kysyä on fillareiden huoltoliikkeet, Kesseli keskusta II:ssa, tai Espoossa Kamreerintiellä olevasta fillarikaupasta.

Jos et löydä tekijää niin voinhan mä niputtaa ne jos sulla on kaikki tarvittavat, ja yhteensopivat osat valmiina. YV:llä tavoittaa.
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
TomppaV
Viestit: 726
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Vanteiden pinnausta pääkaupunkiseudulla

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

Kiitti vinkistä Koheltaja!
Juu ainakin SMC pystyy tekemään työn, mutta pinnat ja vanne pitäisi hommata itse. Se kyllä kai onnistuu, mutta mitenkäs tuo pinnojen pituusmitta?
Pitääkö pinnat tilata tarkasti oikealla mitalla, vai voiko esimerkiksi hyväkuntoisia vanhoja pinnoja katkaista ja jengata sopivaan mittaan ? Ja milläs mä noi sitten mittaan ? Alkuperäinen vanne on 21" ja uusi olisi 17". Meneeköhän tää nyt niinkuin Strömssöössä :)
Taas lähti mopo käsistä
Koheltaja
Viestit: 8361
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Vanteiden pinnausta pääkaupunkiseudulla

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Jos sulta puuttuu pinnat ja kehä, eli sulta löytyy pelkästään napa niin... jos haluat että homma menee kuten stömssöössä niin lähetä napa Symotic:iin. Heillä on tarvittavat osat ja tieto/taito vanteen niputukseen eikä tarvii alkaa arpomaan osien kanssa. Vaihtoehtoisesti tilaat sieltä vannekehän/pinnat ja viet niputettavaksi SMC:hen.

EDIT: Luetun ymmärtäminen näköjään vaikeaa... Eli sulla on napa sekä vannekehä, ja tarviit uudet pinnat sekä vanteen kasauksen? Siinäkin Symotic osaa varmaan auttaa kaikista parhaiten.

http://www.symotic.com/racing/index.php?lang=fi
Kylätason kurapyöräilijä.
Vastaa Viestiin