Nyt olen saannut kaikki kasaan ja ehtinyt suorittaa pieni koeajo. Olen saannut Bemarin jarrusatula ja etuakseli sopimaan rakentamalla sovituspala ja holki. KTM:llä on 300 mm jarrulevy jossain malleissa, mutta en olen vielä löytänyt semmonen jarrusatula. Toinen vaihtoehto on ostaa satulankiinnike 320 mm levyillee mikä saa osataa erikseen, siihen sopii Bemarin jarrusatula mutta joutuu valmistaa 320 mm levy. Keulassa on 4,4 N/mm jouseet mikä ovat myös asennettu jossain Adventure malleissa . Ne tuntuvat tietysti pehmeältä mutta ensin minun pitäis lisätä esijännitys Dakarin painon varten ja lyhentää joustoliike hieman, sen jälkeen ne voi olla paljon paremi. Se tuntui hyvältä koeajoissa, ajoin vaan sileällä aluastalla mutta ohjauskulmat ovat kunnossa.
Olisi kiva saada takajousitus päivitetty myös että se vastaa WP keulan mutta tankin moutolun takia se on varmasti mahdotonta käyttää muita kuin BMW:lle tarkoitettu iskaria. Löytyisiko jossain jäykempi jousi alkuperäisiskarille? Jos pyörä olisi ollut hieman uudempi olisin voinut harkitsee uuden Öhlins tai WP ja vaikka maalaa sen oranssin väriin