XT660R Kyvykkäämmän matkaenduron rakentaminen
Valvoja: Moderaattorit
Re: XT660R Kyvykkäämmän matkaenduron rakentaminen
motokaup.ee ainakin myy Desert Foxin tavaraa ja porukalla näyttää olevan hyvät kokemukset kyseisestä liikkeestä. Itse en ole sieltä tilannut.
Kriegaa olen ostanut onnistuneesti motokaup.eestä, tulee nopeasti ja edullisesti.
Laitoin motokaup.ee:ltä bensapussit tulemaan, jos tällä kertaa tulisi perille asti. 
Olenko ainoa, joka lukee tuon otsikon aina "Kyrväkkäämmän matkaenduron rakentaminen" 
Paijoliin olis huolto edessä,tilasin ooteeärältä tiiviste sarjan ja uudet jouset.pitikö olla pitkä t-avain jollakin 2?millisellä kuusiokololla??miten on meneekö vakio10w öljyllä??
Morje, itellä on viel vakiojousi sisällä ja vaihdoin 15W öljyille jolloin parani vähän. Paska keula kaikinpuolin, olen romantisoinut USD konversiosta tai vähintään jostain simmiventtiilisarjasta, mutten ole saanut aikaiseksi.
Kietaistiin uudet renkaat alle. Eteen valikoitui tällä kertaa anakee wild, takana jatketaan mitaksen enduro trail XT+:lla.
Tein uuden kiinnikkeen laukulle. Viime kesänä ei oikeastaan muita ongelmia ollut kun laukun kanssa ajoergonomia.

Meshiä kokeilin, yleismallinen istuu yllättävän hyvin. Vähän joutuu ehkä askartelemaan niin pysyy mukana muuallakin kun tallissa

Nyt on reilu 10cm enempi tilaa kuskille.

Tuli myös fiktattua pyörä, täydellä tankilla 177kg laukut jne kiinni.
Tein uuden kiinnikkeen laukulle. Viime kesänä ei oikeastaan muita ongelmia ollut kun laukun kanssa ajoergonomia.

Meshiä kokeilin, yleismallinen istuu yllättävän hyvin. Vähän joutuu ehkä askartelemaan niin pysyy mukana muuallakin kun tallissa

Nyt on reilu 10cm enempi tilaa kuskille.

Tuli myös fiktattua pyörä, täydellä tankilla 177kg laukut jne kiinni.