Renkaan koon muuttaminen
Valvoja: Moderaattorit
Renkaan koon muuttaminen
Moro. Sattuisi olemaan 110/80*18 nastaratas, joka pitäisi laittaa 140/80*18 renkaan tilalle. Onkohan tuo kapeamman korkeus liian matala?
- Hsippe
- Viestit: 730
- Liittynyt: Ma Syys 22, 2008 3:42 pm
- Pyörä: Sherco SE250, Suzuki DL1000, Hva TE250
- Paikkakunta: Raasepori
Re: Renkaan koon muuttaminen
Eik se oo hyvä just noin päin?
Ei raavi nastat svingiin ja/tai lokasuojaan...
Ei raavi nastat svingiin ja/tai lokasuojaan...
Re: Renkaan koon muuttaminen
Mietin vain, että halkaisija pienenee viitisen senttiä.
-
Jani M
- Viestit: 2305
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Renkaan koon muuttaminen
Mikä 110 on noin matalalla profiililla? Yleensä ne on 110/100 kokoisia, joka ei juuri poikkea korkeuden osalta 140/80:stä.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Renkaan koon muuttaminen
Sava Rockrider rallinastoilla. Alle meni ja hassulta näyttää. Välitykset muuttuivat passeliksi talviseen ajeluun.

Re: Renkaan koon muuttaminen
Mullaki on 990 AC10 rallinastoilla 120/90-18 . Matala se on, mutta sillei oo väliä. Oon kyllä vähä skenaarioinu tuon vaihtamista johonki jäykempi runkoseen kun tuo mopo painaa ja kuski myös.
Pitäski koppeutua laittaan oikein ilmoitus palstalle tuosta.
Pitäski koppeutua laittaan oikein ilmoitus palstalle tuosta.
Paskapuhetta, mutta uskon.