jamaha XT350 nastarenkaat

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Lario
Viestit: 2
Liittynyt: Su Loka 10, 2010 8:00 am
Pyörä: Cagiva

jamaha XT350 nastarenkaat

Viesti Kirjoittaja Lario »

Mitä nasta / piikkirenkaita olette käyttäneet jamaha XT350-90 takana?
Sen verran ahtaalta näyttää takahaarukka, ettei sinne kummoista rengasta mahdu.
Tämän huomion tein, kun vaihdoin uudet renkaat ja taakse tuli 120/90-18 nappularengas ja melko ahtaalta näytti.

Onko kellään mielessä mahtuva ja hyvä rengas taakse.
Käyttö olisi tavalliset lumipeitteiset tiet ja luonnon jää.