Renk vaihtoa Kalajoella?!
Valvoja: Moderaattorit
- Miikhail
- Pyörä: Honda Transalp 650
Renk vaihtoa Kalajoella?!
Terve! Voisko joku paikallisista neuvoa,vasta tänne muuttanutta,että missä kannattas vaihattaa renkaita Transalppiin, Kalajoen/Ylivieskan kylillä?!
-
arska73
- Pyörä: Varadero 1000
Re: Renk vaihtoa Kalajoella?!
Rengas rauta ostoksille ja reenaat ite tota vaihtohommaa. Ei paha, ota varoiks paikkarasia kans. 
- Maarala
- Pyörä: Polle Haukansilmä...
Kyllähän omat raudat ja pari varasisukumia on aina kova sana tubetype-vanteille, mutta voihan sitä ostaa palvelut vaikka Kalajoen Kumikorjaamolta. Tosin ite oon siellä hoitanu satunnaisesti vain kotiloiden renkaanvaihtoja, mutta kyllä siellä noi mönkkäri ja mp-vaihdotkin onnistuu.
- Miikhail
- Pyörä: Honda Transalp 650
Joo sen verran vierestä seuranneena tuota "rossimiesten" renkaanvaihtoo omilla kaluilla,että totesin halavemmaks konstiks viiä pajalle,missä on oikeet työkalut sitä varten
esim.40e on pien hinta siitä,että vääntää tuurillaan vanteet solomuun ja 2-3 sisuskumia puhki
En tiiä muista,mut minä oon laitattanu aina tasapainoon nuo kummatki renkaat,et vaikka ite pihassa kumet väänteliski päälle,niin pitäs käyttää ainaki painossa vielä sit muualla...Eikai siinä muuta,mut ehkä se vähempi vapina ja tärinä auttaa tuon laakeroinnin kestävyyteen???????
En tiiä muista,mut minä oon laitattanu aina tasapainoon nuo kummatki renkaat,et vaikka ite pihassa kumet väänteliski päälle,niin pitäs käyttää ainaki painossa vielä sit muualla...Eikai siinä muuta,mut ehkä se vähempi vapina ja tärinä auttaa tuon laakeroinnin kestävyyteen???????
Tule käymään tässä Kumikorjaamolla niin laitetaan vanteelle ja painoon.
Taitaa kumikorjaamo olla ainut järkevä vaihtoehto kalajoella jos ei ite halua vääntää. Hinta kyllä itteäki kiinnostas?