Kenda K784 Big Block
Valvoja: Moderaattorit
- mico
- Viestit: 1344
- Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
- Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
- Paikkakunta: Pori
Kenda K784 Big Block
En löytänyt aiempaa aihetta rinkulasta, siis löytyykö kokemusta?
Nopealla haulla ainakin Stormilta löytyy 150/70-18 159€, mutta onko kokeilun arvoinen rengas?
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... ck-tl-70q/
Nopealla haulla ainakin Stormilta löytyy 150/70-18 159€, mutta onko kokeilun arvoinen rengas?
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... ck-tl-70q/
Re: Kenda K784 Big Block
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=643297 ei taida vielä suomen teillä olla kokemusta. "halpoja " muita renkaita suomesta, ei omaa kokemusta firmasta https://mprenkaat-store.com/1507018-c-7 ... 4ehv5kmu71
Viimeksi muokannut talkku, La Touko 05, 2012 2:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- mico
- Viestit: 1344
- Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
- Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
- Paikkakunta: Pori
Re: Kenda K784 Big Block
Eihän tuolla Kendaa ole myynnissä?talkku kirjoitti:http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=643297 ei taida vielä suomen teillä olla kokemusta. "halpoja " renkaita suomesta, ei omaa kokemusta firmasta https://mprenkaat-store.com/1507018-c-7 ... 4ehv5kmu71
- mico
- Viestit: 1344
- Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
- Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
- Paikkakunta: Pori
Re: Kenda K784 Big Block
Aika levee

Molemmat siis 150


Molemmat siis 150

-
Laihopa
- Viestit: 163
- Liittynyt: Ma Heinä 19, 2010 11:43 pm
- Pyörä: KTM 990 ADV RR & KTM 400 EXC
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Kenda K784 Big Block
Tuo Kendan Big Blog oli talven GS alla ja oli hyvä kumi. Aattelin ostaa sellaisen setin kesän pöräyksiin.
Stomin hinta setille on kyl suolanen vs. TKC80 mynetmotosta.
Stomin hinta setille on kyl suolanen vs. TKC80 mynetmotosta.
Lapsena, äitini kielsi kuraleikit...
Re: Kenda K784 Big Block
Stormilla näytti olevan toukokuun kanttistarjouksena "Kenda Big Block renkaat isoihin Enduroihin -20%"
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Re: Kenda K784 Big Block
vertasin myös tuota kendan hintaa muihin malleihin esim: http://www.mc-lifestyle.com/Renkaat/Metzeler/ K 60 Scout (M+S) n 114e, mefo explorer 110e ja tkc 145e.
- mico
- Viestit: 1344
- Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
- Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
- Paikkakunta: Pori
Re: Kenda K784 Big Block
Vertailun vuoksi; Mynetmotossa: Scoutti 94,40€, TKC80 128,81€, Karoo 85,14€, TrailAttack 108,52€. Tilasin tuolta viimeksi Scoutin ja sarjan TrailAttackeja sekä molemmat uudet sisäkumit ja vannenauhat, toimituskulut se 25€ (1-3 rengasta n. 15kg).
Re: Kenda K784 Big Block
Eturenkaana pyörii nyt. Taakse tulee varmaan tällä viikollla. Kuhan se laiska asentaja jota mää käytän niin sais sen laitettua.
Vertailukohtaa ei täsä pyöräsä ole, mutta äkkiä tuntu erittäin nopealta ohjaus tuolla. Hyvä pito asvaltilla ja erittäin mukava soralla ajaa. Kalliithan nuo on ko pirut ja toivos kyllä että takis pyöris vähä kauemmin kun mitä nuo ameriikan poijaat on päässy. Onhan täälä ny kuitenki 30 astetta vähämmän lämpöä kun tuola mistä nuo raportit on kotosi.
Vertailukohtaa ei täsä pyöräsä ole, mutta äkkiä tuntu erittäin nopealta ohjaus tuolla. Hyvä pito asvaltilla ja erittäin mukava soralla ajaa. Kalliithan nuo on ko pirut ja toivos kyllä että takis pyöris vähä kauemmin kun mitä nuo ameriikan poijaat on päässy. Onhan täälä ny kuitenki 30 astetta vähämmän lämpöä kun tuola mistä nuo raportit on kotosi.
Paskapuhetta, mutta uskon.
-
Laihopa
- Viestit: 163
- Liittynyt: Ma Heinä 19, 2010 11:43 pm
- Pyörä: KTM 990 ADV RR & KTM 400 EXC
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Kenda K784 Big Block
vihtis83 kirjoitti:Stormilla näytti olevan toukokuun kanttistarjouksena "Kenda Big Block renkaat isoihin Enduroihin -20%"
Olin jo tilata Mynetmotosta TKC kumeja mut nyt taitaa tää mennä Pirkkalan Stormille ostaan Big Blockeja.
Lapsena, äitini kielsi kuraleikit...
- juhan
- Viestit: 2579
- Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
- Paikkakunta: JKL
Re: Kenda K784 Big Block
Big Block ja BMW 1200 GS raporttia ameriikasta.
Sanoo että sikäläisellä hintatasolla TKC80:een verrattuna 90% ominaisuuksista 75% hinnalla. Soraominaisuudet 120% märkä asvaltti 60%.
Sanoo että sikäläisellä hintatasolla TKC80:een verrattuna 90% ominaisuuksista 75% hinnalla. Soraominaisuudet 120% märkä asvaltti 60%.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Re: Kenda K784 Big Block
Eipä tuo vanteelle laitettuna yhtään leveä ole tuo takanenkaan. Kapeammalta näyttää kun Anakee 2.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Re: Kenda K784 Big Block
Mää en vaan tajua miksi ne ajaa tuollaisilla paineilla tota. Oudolle kuulostaa kun samasa lauseesa moititaan vähäistä kestoa kun kehutaan 25psi paineita ja lämmintä on 40 astetta.
Laitoin ihan samat paineet kun tavallisiin katukumeihin (Anakee/Touränse) ja hops. Takarengas voi olla tosiaan aika mielenkiintonen asentaa ilman rengaskonetta. Se on nimittäin aika jäykkä. Tasapainotus vaati paljon tavaraa vanteelle enkä jaksanu alkaa pyöritteleen kumia eri asentoihin. 100grammaa puntteja.
Pito sepelillä on aika mielenkiintonen. Ei enää pyöri takanen tyhjää tiukkaan tallatulla sepelillä. Ei paha asvaltilla. Vielä ei kyllä uskalla luottaa siihen kauheasti, mutta ei kuitenkaan tunnu samalle kun saman valmistajan K760 joka tuntuu kantatesa niinku tippuis alta pois kokonaan.
Vähän kun kuivus kelit että pääsis pikku turneelle. Muutenhan tuo varmaa tulee ajettua alta pois tuosa työmatkoilla.
Laitoin ihan samat paineet kun tavallisiin katukumeihin (Anakee/Touränse) ja hops. Takarengas voi olla tosiaan aika mielenkiintonen asentaa ilman rengaskonetta. Se on nimittäin aika jäykkä. Tasapainotus vaati paljon tavaraa vanteelle enkä jaksanu alkaa pyöritteleen kumia eri asentoihin. 100grammaa puntteja.
Pito sepelillä on aika mielenkiintonen. Ei enää pyöri takanen tyhjää tiukkaan tallatulla sepelillä. Ei paha asvaltilla. Vielä ei kyllä uskalla luottaa siihen kauheasti, mutta ei kuitenkaan tunnu samalle kun saman valmistajan K760 joka tuntuu kantatesa niinku tippuis alta pois kokonaan.
Vähän kun kuivus kelit että pääsis pikku turneelle. Muutenhan tuo varmaa tulee ajettua alta pois tuosa työmatkoilla.
Paskapuhetta, mutta uskon.
-
jarno78
- Viestit: 1594
- Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
- Paikkakunta: Kellokoski
Re: Kenda K784 Big Block
Minä aattelin sutkin alle just tätä kendaa, kun tuota työ matka ajoa on aikas paljon ja viikonloppuisin pääsee vaan mettään niin eiköhän tuo riitä ja kanttis tarjouksena oli n. 103 euroo
Yksinäinen Susi
Re: Kenda K784 Big Block
mistä näin halpa kenda ??