Nappularengas 110/70-17, mikä?
Valvoja: Moderaattorit
Nappularengas 110/70-17, mikä?
Moi,
Koitan etsiä katupyörää nappularengasta eteen, mutta vähän on vaikeaa.
Alkuperäinen rengaskoko on siis: 110/70-17
Katselin tuollaista Heidenau 120/90 – 17 68T K74 RF TT R -rengasta: https://mprenkaat-store.com/shop/heiden ... -68t-k-74/
Tuo varmaan sopisi vielä vanteelle?
Onko arvon raadilla muita näkemyksiä kunnon nappularenkaista tällaiselle vannekoolle?
Koitan etsiä katupyörää nappularengasta eteen, mutta vähän on vaikeaa.
Alkuperäinen rengaskoko on siis: 110/70-17
Katselin tuollaista Heidenau 120/90 – 17 68T K74 RF TT R -rengasta: https://mprenkaat-store.com/shop/heiden ... -68t-k-74/
Tuo varmaan sopisi vielä vanteelle?
Onko arvon raadilla muita näkemyksiä kunnon nappularenkaista tällaiselle vannekoolle?
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
Re: Nappularengas 110/70-17, mikä?
110/70-17 on vähä kaastava, mutta 120/70-17 alkaa saada vaikka mitä. TKC80 ja Anakee Wild nyt tutuimpina.
120/90-17 on jo hillittömän korkea tuohon alkup. kokoon verrattuna.
120/90-17 on jo hillittömän korkea tuohon alkup. kokoon verrattuna.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Re: Nappularengas 110/70-17, mikä?
Vai olitko hakemasa ihan tuommosta MX nappulaa?
Paskapuhetta, mutta uskon.
Re: Nappularengas 110/70-17, mikä?
Ihan täysveristä crossinappulaa, kun tulee speedway-käyttöön enempi. Ei kait sillä korkeudella niin haittaa ole tollasessa, kunhan ei ota lokariin kiinni?
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
-
Jani M
- Viestit: 2305
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Nappularengas 110/70-17, mikä?
Bridgestone ED12 oli ainakin joskus saatavana 110/100-17 koossa, ja se on täysiverinen crossirengas.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Re: Nappularengas 110/70-17, mikä?
Tajusimpa juuri, että nuo katuvanteilla olevat renkaathan on tubelessit. Tuo Heidenau ei ole, perinteinen kumi. Kai tommoseen katuvanteeseen voi heittää sisäkumin siinä missä muihinkin, sitten vain nappulakumi päälle?
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa