Nappularengas 110/70-17, mikä?

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
pmw
Viestit: 717
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 9:20 pm
Pyörä: XR650R, T7 Extreme
Paikkakunta: Tampere

Nappularengas 110/70-17, mikä?

Viesti Kirjoittaja pmw »

Moi,

Koitan etsiä katupyörää nappularengasta eteen, mutta vähän on vaikeaa.

Alkuperäinen rengaskoko on siis: 110/70-17

Katselin tuollaista Heidenau 120/90 – 17 68T K74 RF TT R -rengasta: https://mprenkaat-store.com/shop/heiden ... -68t-k-74/
Tuo varmaan sopisi vielä vanteelle?

Onko arvon raadilla muita näkemyksiä kunnon nappularenkaista tällaiselle vannekoolle?
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
Peltsi
Viestit: 2802
Liittynyt: To Loka 14, 2004 9:13 pm
Pyörä: Tunturi
Paikkakunta: Oulu

Re: Nappularengas 110/70-17, mikä?

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

110/70-17 on vähä kaastava, mutta 120/70-17 alkaa saada vaikka mitä. TKC80 ja Anakee Wild nyt tutuimpina.

120/90-17 on jo hillittömän korkea tuohon alkup. kokoon verrattuna.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Peltsi
Viestit: 2802
Liittynyt: To Loka 14, 2004 9:13 pm
Pyörä: Tunturi
Paikkakunta: Oulu

Re: Nappularengas 110/70-17, mikä?

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Vai olitko hakemasa ihan tuommosta MX nappulaa?
Paskapuhetta, mutta uskon.
Avatar
pmw
Viestit: 717
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 9:20 pm
Pyörä: XR650R, T7 Extreme
Paikkakunta: Tampere

Re: Nappularengas 110/70-17, mikä?

Viesti Kirjoittaja pmw »

Ihan täysveristä crossinappulaa, kun tulee speedway-käyttöön enempi. Ei kait sillä korkeudella niin haittaa ole tollasessa, kunhan ei ota lokariin kiinni?
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
Peltsi
Viestit: 2802
Liittynyt: To Loka 14, 2004 9:13 pm
Pyörä: Tunturi
Paikkakunta: Oulu

Re: Nappularengas 110/70-17, mikä?

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

No ei varmaan tuossa käytössä.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Jani M
Viestit: 2305
Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
Paikkakunta: Tampere

Re: Nappularengas 110/70-17, mikä?

Viesti Kirjoittaja Jani M »

Bridgestone ED12 oli ainakin joskus saatavana 110/100-17 koossa, ja se on täysiverinen crossirengas.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Avatar
pmw
Viestit: 717
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 9:20 pm
Pyörä: XR650R, T7 Extreme
Paikkakunta: Tampere

Re: Nappularengas 110/70-17, mikä?

Viesti Kirjoittaja pmw »

Tajusimpa juuri, että nuo katuvanteilla olevat renkaathan on tubelessit. Tuo Heidenau ei ole, perinteinen kumi. Kai tommoseen katuvanteeseen voi heittää sisäkumin siinä missä muihinkin, sitten vain nappulakumi päälle?
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
Peltsi
Viestit: 2802
Liittynyt: To Loka 14, 2004 9:13 pm
Pyörä: Tunturi
Paikkakunta: Oulu

Re: Nappularengas 110/70-17, mikä?

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Toki voi.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Vastaa Viestiin