Mitas

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

MTK
Pyörä: Honda 750 AT

Re: Mitas

Viesti Kirjoittaja MTK »

Jussi_S kirjoitti:Onkos kenellä muutes käyttökokemuksia E-10:stä? Näytti olevan selkeästi pyöreämpi profiililtaan. Ja nappulaltaan matalampi kuin E-09.
Semmoinenkin talliin tänään saapui mutta E-09 meni vielä alle.
E-10 kesti minullakin vain 3000km. Muillakin näköjään kulunut nopeasti.
Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

E-07 alla taas Eestin turnee, nyt vaan 1100 km lisää 2 päällä. Näillä renkailla menty nyt reilu 6000 km ja takana keskellä jäljellä 7 mm kulutuspintaa. Ja seuraavat seurusteluendurorenkaat ovat edelleenkin samanlaiset jos nää joskus loppuu. Timo oli samalla reissulla mun vanhoilla E-07:lla, jotka luovutin Timon käyttöön kun ne ei loppuneet millään ja uudet oli jo hankittu.
- taas kahden mopon taktiikalla -
jka
Pyörä: Canyon

Viesti Kirjoittaja jka »

Kipa kirjoitti:E-07 alla taas Eestin turnee, nyt vaan 1100 km lisää 2 päällä. Näillä renkailla menty nyt reilu 6000 km ja takana keskellä jäljellä 7 mm kulutuspintaa. Ja seuraavat seurusteluendurorenkaat ovat edelleenkin samanlaiset jos nää joskus loppuu. Timo oli samalla reissulla mun vanhoilla E-07:lla, jotka luovutin Timon käyttöön kun ne ei loppuneet millään ja uudet oli jo hankittu.
Mulla oli kanssa alku ajokauden E-07 SE:n alla.Pääsin sekalaisessa ajossa reilun 4t. Takasella alkoi olla hiukan kulmista menoa,etunen ei sanottavammin kulunut.Itselle nämä olivat posiitiivinen yllätys.Sorallakin yllättävän hyvä pito tuon tyylisiksi renkaiksi.
Minkälaisia paineita olet pitänyt kumeissa?
Kipa

jka kirjoitti: Mulla oli kanssa alku ajokauden E-07 SE:n alla.Pääsin sekalaisessa ajossa reilun 4t. Takasella alkoi olla hiukan kulmista menoa,etunen ei sanottavammin kulunut.Itselle nämä olivat posiitiivinen yllätys.Sorallakin yllättävän hyvä pito tuon tyylisiksi renkaiksi.
Minkälaisia paineita olet pitänyt kumeissa?
Edessä 2.0, takana 2.2 baria.
Muddy Waters
Pyörä: KTM+GSA

Viesti Kirjoittaja Muddy Waters »

Jussi_S kirjoitti:Onkos kenellä muutes käyttökokemuksia E-10:stä? Näytti olevan selkeästi pyöreämpi profiililtaan. Ja nappulaltaan matalampi kuin E-09.
Jokos olet E-10 laittanut alle? Jos olet niin Kivetyssä voisin kattella rengasta ja kysellä kokemuksia... :)
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
Jussi_S
Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250

Viesti Kirjoittaja Jussi_S »

Muddy Waters kirjoitti:
Jokos olet E-10 laittanut alle? Jos olet niin Kivetyssä voisin kattella rengasta ja kysellä kokemuksia... :)
Johan tuo Kivetyn jälkeen varmastikin on vaihtokunnossa. Liukkaampi on kuin E-09 soralla, johtuu luonnollisesti isommasta palakoosta. Jos laittaa rengaspaineet kahdelle hengelle+kuormalle ja sit lähteekin yksin soralle, niin liukas on!
Asfaltilla väittäisin hiljaisemmaksi kuin E-09, mutta tuo meteli on itelle toissijaien seikka, niin en oo niin tarkasti asiaa miettinyt.
Itse pidän enempi E-09 renkaasta, makuasioitahan nämä. Hyvin on vienny kuitenkin eteenpäin.
Mutta Kivetyssä lisää!
AT -95
arska73
Pyörä: Varadero 1000

Viesti Kirjoittaja arska73 »

E -07 positiivinen yllätys,jopa paremman olonen ku 09.
MrX
Pyörä: Pegaso

Viesti Kirjoittaja MrX »

Ootko arska ajanu miten soralla? Entä savessa?

Mulla on nyt tkc80 molemmissa päissä, toiste en samaa rahaa renkaista maksa. Olevinaan hyvät pitäis olla mutta ei ne pidä pehmeässä/liukkaalla läheskään niin hyvin kuin odotin. Oliko odotukset sitten mitaksen nappulan jäljiltä liian korkealla, en tiiä mutta sellaiset mulle seuraavaksi tulee jos ei ihmeitä satu.
Salemanteri
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

Mitas C-04?
Onko jollain kokemuksia/tietoa?
Liitteet
Mitas C-04.jpg
kalle j
Pyörä: R100GS ja R1100GS

Viesti Kirjoittaja kalle j »

Meinasin yhden tilata kesemmällä superin alle
Salemanteri kirjoitti:Mitas C-04?
Lisää urkua monitoriin...
Jakke N
Pyörä: EXC450

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

kalle j kirjoitti:Meinasin yhden tilata kesemmällä superin alle
Mistä meinasit tilata? Karun näköinen rengas on tuo :shock:

Peseekö C-02:n :?:
Salemanteri
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

Jakke N kirjoitti:
kalle j kirjoitti:Meinasin yhden tilata kesemmällä superin alle
Mistä meinasit tilata? Karun näköinen rengas on tuo :shock:

Peseekö C-02:n :?:
C-02:seen eroa on toi nappulaväli sulki reunasta eli sivuttaispito vois olla parempi, eipä noista tiedä ku kokeilemalla, mut tarkemmin ku kattoo näyttäis enempi keveemmälle mopolle, ite kans ajattelin SE:n alle mut mut...pitää saada keväällä uksi ajoon niin tietää, veikkaan ettei juuri päälle tonnia kestä...-> 900.

Mitas C-22 kans näyttäisi mielenkiintoiselle, mutta sitä tarjolla vaan 110 leveenä, liika kapee :?
Liitteet
C-22.jpg
Kipa

Sivulla 4 tässä ketjussa kommentit mun ainoasta C-04:sta, tuon jälkeen vain C-02 alla takana.
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 6&start=45
Jakke N
Pyörä: EXC450

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

Hain (siis ostin) tänään toisen vannesetin exc:hen ja huomenissa pitäisi käydä noutamassa Tampereelta C-02 takaseksi ja tilailla Valmerilta eteen C-21.

Tämä kombinaatio toimi minun ajoilla ainakin DR:n alla, joten odotukset korkealla myös exc:ssä :mrgreen:

DR:n mukana meni 3 puoliksi ajettua C-02 takarengasta, kun en malttanut yhtäkään ajaa loppuun :roll:
Edeus
Pyörä: Yamaha TTRE

Viesti Kirjoittaja Edeus »

E-07 pyörinyt itsensä jammun alla jo vaihtokuntoon, takanen varsinkin.
Kilometrejä en ihan tarkkaan ole havainnoinut mutta reilu kuutisen tonnia kestivät.
Pyrin ajamaan hiekalla niin paljon kuin pystyy, että sanosinko 20% pehmosta hiekkatietä, 40% soramaantietä ja loput 40% päälystetyllä.

Päälysteellä oli minun sarja oikeinkin mukava ajella, eikä märälläkään ollut mainittavia pito-ongelmia, saatoin toki olla luonnoltani arempi ja availin kaasua rauhallisesti.
Pisin yhtäjaksoinen pinnoitesiirtymä päivässä oli 550km eikä renkaat menoa haitannut.
Soralla mentiin sitten niin fysiikan kuin valtionkin lakien rajamailla, irtosora saven päällä oli semmonen jota joskus melkein koitti varoa muttei haitannut menoa.
Pehmosempaa hiekkaa pyrin pöllyttämään aina kuin mahdollista.
Etusen kuvion mataluus ja muoto epäilytti alkuun mutta unohtui äkkiä.

Omiin ajoihini, paremmista tietämättä, justiin passelit renkaat ja meinasin seuraavatkin ottaa samanlaiset.
Tilaushetkellä tosin ajatus karkasi ja laitoin 09 tulemaan, pakkohan se on itse todeta että onko ne niin liukkaat kuin väitetään.
Vastaa Viestiin