DR800 -92 - sopivat suuttimet & ilmanputsari ?
Valvoja: Moderaattorit
DR800 -92 - sopivat suuttimet & ilmanputsari ?
Moi,
Mites noi suuttimet - mitkä olis sopivat parhaan mahdollisen hengittävyyden kannalta ?
Äänenvaimennin (härdelli) on vaihdettu paremmin hengittävään (jonkun katupyörän änkkäri) ja ilmanputsari olisi tarkoitus vaihtaa paremmin hengittävään jos sieltä vakiputsari löytyy (en ole vielä kurkannut).
Mitä suosittelette ilmanputsarin osalta ?
Kiitos & terv,
Otto
Mites noi suuttimet - mitkä olis sopivat parhaan mahdollisen hengittävyyden kannalta ?
Äänenvaimennin (härdelli) on vaihdettu paremmin hengittävään (jonkun katupyörän änkkäri) ja ilmanputsari olisi tarkoitus vaihtaa paremmin hengittävään jos sieltä vakiputsari löytyy (en ole vielä kurkannut).
Mitä suosittelette ilmanputsarin osalta ?
Kiitos & terv,
Otto
- 750 tohtori
- Pyörä: 690 enduro
mulla on dr750:ssä 140 pääsuuttimet (dr 350:en dynojet sarjat) ja avarampi pönttö + ite tehty vapaasti virtaileva suodatin. neulat ylimmässä asennossa ja silti kylmillä keleillä meinaa osakaasulla mennä laihalle (nykii). täpöllä toimii hyvin ja tuntuisi saavan riittävästi menovettä. katotaan kuhan vähän lämpee kelit et miten pelaa..
Mulla on tuo alkuperäisen tilalle laitettava K&N. Omassa mopossani johon joku oli aiemmin vaihtanut Laser produron meno parani niin että sen huomasi. Suuttimista ei ole tietoa minkä kokoiset ne on, bensa tuntuu kyllä kelpaavan (7,5-8l). K&N maksaa yli tuplasti sen mitä alkuperäinen paperisuodatin, mutta on pestävä.
- 750 tohtori
- Pyörä: 690 enduro
minä tein suodattimen että poistin alkup.sodattimesta suodatin paperin ja kuumaliiman kanssa liimailin suodatinkankaan alkuperäisen suodattimen runkoon
- Liitteet
-
- 05052008294.jpg
- (379.04 KiB) Tiedosto ladattu 63 kertaa
-
- 05052008293.jpg
- (389.51 KiB) Tiedosto ladattu 79 kertaa