SXC kysymyksiä
Valvoja: Moderaattorit
SXC kysymyksiä
Tuli hankittua oranssii nurkkiin eli -06 sxc ois kysymyksessä ja ois pari kysymystä sähköistä.
Tankin alla olevan runkoputken alapäässä valkoinen soikea tyhjä liitin johon tulee mustakeltainen ja punamusta piuha ,
nopeusmittarin etupuolella taas valkoinen soikea liitin johon tulee
sininen,keltainen ja violetti piuha ja sitten vielä mittarin etupuolella
yksittäinen mustakeltainen piuha. Mitäs mahtavat olla?
Mitenkäs muuten ootte Kotariin navigaattoreita sijoitelleet , mulla ttr1
Tankin alla olevan runkoputken alapäässä valkoinen soikea tyhjä liitin johon tulee mustakeltainen ja punamusta piuha ,
nopeusmittarin etupuolella taas valkoinen soikea liitin johon tulee
sininen,keltainen ja violetti piuha ja sitten vielä mittarin etupuolella
yksittäinen mustakeltainen piuha. Mitäs mahtavat olla?
Mitenkäs muuten ootte Kotariin navigaattoreita sijoitelleet , mulla ttr1
- Vikke
- Pyörä: KTM 990 adv. KTM 450 EXC
Ensin onnittelut oivallisesta valinnasta.
Tuo tankin alla olevasta liittemestä ei ole aavistustakaan (kytkentä kaaviosta varmaan selviäis) joku optio tieten...
Mittarin takana oleva saattas olla semmosta kauko säätö pulikkaa
varten, että vasemman käden peukalolla voi muutella mittarin näkymiä
tai sitten ei ............
Pitäs varmaan isekkin tutustua asiaan paremmin.
Tuo tankin alla olevasta liittemestä ei ole aavistustakaan (kytkentä kaaviosta varmaan selviäis) joku optio tieten...
Mittarin takana oleva saattas olla semmosta kauko säätö pulikkaa
varten, että vasemman käden peukalolla voi muutella mittarin näkymiä
tai sitten ei ............
Pitäs varmaan isekkin tutustua asiaan paremmin.
Exsät:KTM625sxc, Kawasaki KLR600, Yamaha YZ250 WR, Honda XR600, Honda CR250, 2kpl. Kawasaki ZZR 1100, Yamaha FJ1200, Kawasaki GPZ 750, Yamaha RD500 YPVS, Suzuki GT500.
Aaivan. Ei tullut mieleen se kaukosäätöpulikka.
Oon koittanu seurata sähkökaaviosta tätä mysteerii mutta ,kun sähkökaaviossa ei ole noita värejä. Täytyy yrittää vielä kattella. Eihän enää puutu kun se mustakeltanen yksittäinen johto mittarin etupuolella ja se tankin alla olevan runkoputken alapäässä oleva tyhjä liitin.
Olettekos muuten tällänny noita syylärin flektejä mopoihinne? Vois ehkä olla tarpeellinen ainakin kesällä mettässä rymytessä. Yammulla(tt600s) hitaasti kesällä ajaessa hirvitti yli 140asteen öljynlämpötila. Asensin Yammuun öljyn lauhduttimen joka aika paljon autto asiaa.
Oon koittanu seurata sähkökaaviosta tätä mysteerii mutta ,kun sähkökaaviossa ei ole noita värejä. Täytyy yrittää vielä kattella. Eihän enää puutu kun se mustakeltanen yksittäinen johto mittarin etupuolella ja se tankin alla olevan runkoputken alapäässä oleva tyhjä liitin.
Olettekos muuten tällänny noita syylärin flektejä mopoihinne? Vois ehkä olla tarpeellinen ainakin kesällä mettässä rymytessä. Yammulla(tt600s) hitaasti kesällä ajaessa hirvitti yli 140asteen öljynlämpötila. Asensin Yammuun öljyn lauhduttimen joka aika paljon autto asiaa.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Mullakin keitti heti alkuun pari kertaa rymytessä, sitten laitoin flektin ja myös isomman tyhjäkäyntisuuttimen. Kyllä se aika usein hyrähtää vieläkin joten uskon olevan melko tarpeellisen jos ajelee maltillisemmilla (ryömintä) nopeuksilla enemmän/on liian pitkät välitykset jolloin joutuu kytkintä lipsuttelemaan, mikä kuumentaa koneen nopeasti.
antti
No entäs ne flektit?
Kummosias olette laittaneet?
Tarjolla ois exc:n flekti ja ainakin siinä tuntuis olevan samankokoiset syylärit
kun sxc:ssä. Johdoista ei ole aavistustakaan, et täsmääks ne.
voin olla väärässä syylärien kokojen suhteen, ku en ole asiaa sen paremmin tarkastellu.
Vai onks vaan parempi hommata täs"talven " aikana
625 smc:n tuuletin Se varmaan menis heittämällä.
Kummosias olette laittaneet?
Tarjolla ois exc:n flekti ja ainakin siinä tuntuis olevan samankokoiset syylärit
kun sxc:ssä. Johdoista ei ole aavistustakaan, et täsmääks ne.
voin olla väärässä syylärien kokojen suhteen, ku en ole asiaa sen paremmin tarkastellu.
Vai onks vaan parempi hommata täs"talven " aikana
625 smc:n tuuletin Se varmaan menis heittämällä.
Any bike can be taken off road. The question is:
Ei muuta tietoa kuin että ostettu dirtbikestä SXC:n flekti, liekkö sitten samanlainen kuin exc:ssä? Kiinnikkeet kuitenkin suoraan valmiina pyörässä jottei joutunut mitään askartelemaan.
Termostaatin kanssa olikin sitten melkoinen sovittelu, ei tuntunut löytyvän mistään sopivaa, tehtiin lopulta "putkiosista" sovite jotta kierteet sattuivat. Kyseessä piti olla juurikin SXC:n termari!
Johdot vedin kokonaan itse eli akulta suoraan virta (sulakkeen kautta luonnollisesti) ja sitten maadoitus termarin sekä erillisen kytkimen kautta. Kytkin siis termarin rinnalle jolloin voi halutessaan pakko-ohjata puhallinta. Aikaisemmin kyselemäsi johto saattaa olla juurikin tarkoitettu puhaltimelle mutta tiedä tuota, mittaa mitä sieltä tulee ulos ja milloin. Itse pidän siitä että vaikka sammuttaa mopon virta-avaimesta niin puhallin voi silti käydä niinkuin se usein tekeekin.
Termostaatin kanssa olikin sitten melkoinen sovittelu, ei tuntunut löytyvän mistään sopivaa, tehtiin lopulta "putkiosista" sovite jotta kierteet sattuivat. Kyseessä piti olla juurikin SXC:n termari!
Johdot vedin kokonaan itse eli akulta suoraan virta (sulakkeen kautta luonnollisesti) ja sitten maadoitus termarin sekä erillisen kytkimen kautta. Kytkin siis termarin rinnalle jolloin voi halutessaan pakko-ohjata puhallinta. Aikaisemmin kyselemäsi johto saattaa olla juurikin tarkoitettu puhaltimelle mutta tiedä tuota, mittaa mitä sieltä tulee ulos ja milloin. Itse pidän siitä että vaikka sammuttaa mopon virta-avaimesta niin puhallin voi silti käydä niinkuin se usein tekeekin.
antti