dr-z 400sm etujarrupalat

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

DR-Z 06

dr-z 400sm etujarrupalat

Viesti Kirjoittaja DR-Z 06 »

Terve mitkä on hyvät etujarrupalat,missä ois hyvä jarrutus teho
DR-Z 06

oiskohan EBC SINTTERISET JARRUPALAT hyvät
karmolis
Pyörä: Vespa

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Mulla on just nyt EBC:n punaiset. En mä ainakaan ole huomannut niiden olevan merkittävästi alkuperäisistä poikkeavia.
karmolis
Pyörä: Vespa

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Mä en oo kylläkään radalla noilla ajanut metriäkään tai mitään stoppieita yritellyt et sen puolesta en osaa sanoa mitään. Mut meikäläisen normaalikäytössä siis en oo eroa huomannut.
DR-Z 06

Nyt on kolmea eri paloja kokeiltu parhain pito stopeissa on EBC SINTTERISET JARRUPALAT.katsotaan miten kestää.alkuperäset kesti noin 20 tuntia niitä meni jo kaksisettiä.EBC punaset oli ihan löysät ja huono pito.EBC SINTTERISET Tuntu kahdentunnin ajon jäleen paremalta kuin alkuperäset kerron lisää kun tulee enemmän kokemusta
Mika TA-91
Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250

Viesti Kirjoittaja Mika TA-91 »

DR-Z 06 kirjoitti:Nyt on kolmea eri paloja kokeiltu parhain pito stopeissa on EBC SINTTERISET JARRUPALAT.katsotaan miten kestää.alkuperäset kesti noin 20 tuntia niitä meni jo kaksisettiä.EBC punaset oli ihan löysät ja huono pito.EBC SINTTERISET Tuntu kahdentunnin ajon jäleen paremalta kuin alkuperäset kerron lisää kun tulee enemmän kokemusta
Kuten Tomi jo tuossa aikaisemmin totesikin on Sinteri palojen kanssa syytä tarkkailla levyjyen kulumista, koska suurinta osaa vakio levyjä ei ole suunniteltu toimimaan kovien sinteripalojen kanssa ja olen myös kuullut tarinoita, joissa levyt hävivät yllättävänkin nopeasti.

Terveisin
Mika TA-91
DR-Z 06

Mika TA-91 kirjoitti:
DR-Z 06 kirjoitti:Nyt on kolmea eri paloja kokeiltu parhain pito stopeissa on EBC SINTTERISET JARRUPALAT.katsotaan miten kestää.alkuperäset kesti noin 20 tuntia niitä meni jo kaksisettiä.EBC punaset oli ihan löysät ja huono pito.EBC SINTTERISET Tuntu kahdentunnin ajon jäleen paremalta kuin alkuperäset kerron lisää kun tulee enemmän kokemusta
Kuten Tomi jo tuossa aikaisemmin totesikin on Sinteri palojen kanssa syytä tarkkailla levyjyen kulumista, koska suurinta osaa vakio levyjä ei ole suunniteltu toimimaan kovien sinteripalojen kanssa ja olen myös kuullut tarinoita, joissa levyt hävivät yllättävänkin nopeasti.

Terveisin
Terve pitää tarkkailla kun nopeesti levy kuluu.onko tietoa minkä levy kestäis paremmin.mutta pääasia on että on kunnon jarruteho hyvä tehdä stoppeja
DR-Z 06

onko muuten dr-z 400 etulevy rosteria. kuulema jos käyttää EBC SINTTERISET JARRUPALOJA pitäs olla rosteri jarrulevy mites on
DR-Z 06

TomiKoo kirjoitti:Juu, sintteripalojen kanssa tulisi käyttää rosterilevyä. Se kestää paremmin kulutusta ja palat kuluu enemmän, kuten pitääkin.

Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta Dertsin levy on "ei rosteria", eli jotain tavan ruostuvaa.

Laitan tähän keskuteluun huomenna hyvän linkin, johon törmäsin joskus netissä. On käyty aika kattavasti kaikki asiat läpi ja lisäksi opastetaan sisäänajossa, jota en itse enää väheksy kerran kokeiltuani.
Moi tiedätkö missä myydää rosterilevyjä.
Happi
Pyörä: 690ER, 800XCA

Viesti Kirjoittaja Happi »

On totta, että sintteripalojen kanssa levy kuluu nopeammin kuin normipalojen, mutta kun ajaa hienossa märässä hiekassa normipaloja menee rutkasti. Silloin kannattaa miettiä levyn hintaa verrattuna palojen hintoihin.
Tämähän liittyy tietysti rata-ajoon, jossa ei tehdä stoppeja, eikä jarrunesteet kiehu. Ainoa mikä kiehuu on pää kypärän sisässä.

Happi
Vastaa Viestiin