kedosta tilaaminen ?
Valvoja: Moderaattorit
kedosta tilaaminen ?
Neuvokaa nyt tyhmää
Pitääkö olla joku Visa yms,jos tuolta kedosta jotain tilaa? 
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
Re: kedosta tilaaminen ?
Joo.tippa77 kirjoitti:Neuvokaa nyt tyhmääPitääkö olla joku Visa yms,jos tuolta kedosta jotain tilaa?
Re: kedosta tilaaminen ?
Tilannut tavaraa ja pelaa ihan hyvin.
Kun saat tilausvahvistuksen niin jos on sanat "auf lager" niin ei ole varastossa ja toimitus viivästyy. Paketti on aina saapunut perille. Joskus joutunut odottamaan "eksoottisia" osia kolme viikkoa.
Sain keväällä muuten kedon katalogin paperiversiona. Ei tarvitse pdf juttuja selata.
Kun saat tilausvahvistuksen niin jos on sanat "auf lager" niin ei ole varastossa ja toimitus viivästyy. Paketti on aina saapunut perille. Joskus joutunut odottamaan "eksoottisia" osia kolme viikkoa.
Sain keväällä muuten kedon katalogin paperiversiona. Ei tarvitse pdf juttuja selata.
- SamO'vaari
- Viesti:
Joo kun siinä on se webshop mistä voi laittaa osia ostoskoriin niin se sitte jossain vaiheessa pyytää login tai registration sydeemiä. Siinä kun sitten kirjoittelet henkilökohtaisia tietoja ylös se kyselee jollain sivulla Visa/master tunnuksia. Kerran kun ne sinne naputtaa niin homma on sen jälkeen piis of kakkua..
Rauhassa vaan neppaileen..
Rauhassa vaan neppaileen..
-John. 3:16-

-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
Ainakin nopeampaa eikä ole v....tu yhtään.Toki vain 1kerran kokeilin merkkiliikettä ja viimeisen.Kedo toiminut hyvin useita kertoja.AnttiL kirjoitti:Hyviä ja luotettavia kokemuksia täälläkin, nopeampaa ja luotettavampaa (tuli kerralla oikea osa) kuin suomesta merkkiliikkeestä osien tilaaminen Yamahaan oli !
-
saku57
- Pyörä: KTM 990SM 2008
Hyvinkäältä annetaan myös roppakaupalla puoltoääniä KEDOlle.
Olen tilaillut tavaraa vuosien varrella ko. firmasta varmaan melkein kymmenen kertaa ja palvelu pelaa aina. Ensinnäkin tarviketavarakin on ihan laadukasta ja hinta kohdallaan lähes kaikessa. Toimitus tulee UPSn kuriirilla suoraan kotiin. Eikä ainuttakaan virhetoimitusta tai tarvetta reklamoida jälkikäteen tavarasta.
Viimeksi kun olin seuraavana perjantaiaamuna lähdössä reissuun laitoin edellisenä sunnuntai-iltana ketjusatsi yms. tilauksen sisään kommentein; Tehkää parhaanne mitä normaalitoimitusmaksulla (20€) pystytte... kiire on. Maanantaina kymmeneltä sain jo UPSn seurantanumeron sähköpostiin ja torstaina klo 11 oli paketti kädessä. Siis matkaan uusin värmein.
Myös ongelmien sattuessa puljusta saa asiantuntevaa tukea sähköpostitse sekä saksaksi että englanniksi. Siis mielestäni yksi parhaimmista nettikaupoista
Olen tilaillut tavaraa vuosien varrella ko. firmasta varmaan melkein kymmenen kertaa ja palvelu pelaa aina. Ensinnäkin tarviketavarakin on ihan laadukasta ja hinta kohdallaan lähes kaikessa. Toimitus tulee UPSn kuriirilla suoraan kotiin. Eikä ainuttakaan virhetoimitusta tai tarvetta reklamoida jälkikäteen tavarasta.
Viimeksi kun olin seuraavana perjantaiaamuna lähdössä reissuun laitoin edellisenä sunnuntai-iltana ketjusatsi yms. tilauksen sisään kommentein; Tehkää parhaanne mitä normaalitoimitusmaksulla (20€) pystytte... kiire on. Maanantaina kymmeneltä sain jo UPSn seurantanumeron sähköpostiin ja torstaina klo 11 oli paketti kädessä. Siis matkaan uusin värmein.
Myös ongelmien sattuessa puljusta saa asiantuntevaa tukea sähköpostitse sekä saksaksi että englanniksi. Siis mielestäni yksi parhaimmista nettikaupoista
Kyllä ne puhelimitsekin hommat Kedon kanssa hoituu. Oon ite tilannut kans varmaan 5-6 kertaa sieltä, ja kun joskus netissä tilausta seuratessa on tilaus ollut "backorder" - tilassa, eli niillä oli joku tuote loppu ja odottavat täydennyksiä varastoihinsa, niin oon puhelimitse muuttanu tilaustani pari kertaa. Hienosti on toiminu. Yksi parhaita ellei paras palvelultaan, ja minä oon muualtakin kamaa tilaillu...(CMSNL ainakin on p..stä, kesti ja kesti, eikä s-posteihin vastattu!)
Tilaa vaan Kedolta, voin suositella vilpittömästi.
T:Janne
Tilaa vaan Kedolta, voin suositella vilpittömästi.
T:Janne