Domin kansi halki?
Valvoja: Moderaattorit
-
Enska600
- Pyörä: Adv950, Can Am 500
Domin kansi halki?
Edellinen omistaja oli vaihdattanut pakoventtiilin seetin haljennen tilalle. Nyt purkaessani huomasin kuitenkin halkeaman tulpan ja sen korjatun seetin välillä. Seeti kuitenkin on ehjä ja pyörä on toiminut normaalisti eikä paineetkaan ole päässeet "ilmeisesti" karkuun. Seetikin istuu tiukassa kuin mikä, joten? Laittaako kansi paikalleen vai viedäkö korjaukseen? Jos korjaukseen niin mihin ja mitäköhän mahtaa maksaa?
- Pallokala
- Pyörä: NX650, 450MT
Oman Domin kannessa oli kumpikin pakokanava halki tulpanreikään, ties kuinka kauan oli ollutkin? Menoa ei haitannut mikään kunnes toinen pakoseeti tipahti paikoiltaan. "Uusi" kansi (toivottavasti ehjä) seilaa tällä hetkellä jossain kohti Suomea, tuohon 160€ hitsaukseen verrattuna kannen hinta rupesi juuri tuntumaan edulliselta.
Seeti on käsittääkseni kiinni vain sovitteella. Jos kanava halkeaa, saattaa kansi antaa sen verran periksi että seeti irtoaa. Näin minä sen ainakin järkeilin.
Seeti on käsittääkseni kiinni vain sovitteella. Jos kanava halkeaa, saattaa kansi antaa sen verran periksi että seeti irtoaa. Näin minä sen ainakin järkeilin.
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
-
esapirinen
- mikako
- Pyörä: Harleydaavitsonni
MORO !koukero kirjoitti:download.php?id=1931
Kuvassa näkyvä halkeama on täysin identtinen minun kannestani löytyneeseen.... Pitänee hommata turvalukko varastoon