Sivu 1/1
R1100xxx etujarrukahva ei palaudu
Lähetetty: Pe Huhti 26, 2024 1:08 pm
Kirjoittaja Harri Hemmilä
R1100RT:stä tällä kertaa kysymys mutta sehän on periaatteessa tekniikaltaan sama ku Gessu.
Elikkä etujarrulla jarrusttamisen jälkeen kahva ei palaudu kokonaan takaisin alkuasentoon eli jarruvalo jää palamaan.
Onko siihen mitään kikkaa millä saa toimimaan vai pitääkö hommata kokonaan uusi?
Re: R1100xxx etujarrukahva ei palaudu
Lähetetty: Pe Huhti 26, 2024 7:33 pm
Kirjoittaja Peltsi
Noissahan on lahonu noita jarruletkuja. Sisältä murenee ja halkeilee. Vaikuttaa kovasti jarrunesteen liikkumiseen. Varmaankin letku irti satulasta ja vähä pumppausti niin selvinnee ettei vaan oo noin vaarallinen vika. Ja varo ettei säiliö tyhjene.
Re: R1100xxx etujarrukahva ei palaudu
Lähetetty: Pe Huhti 26, 2024 8:45 pm
Kirjoittaja Harri Hemmilä
Ens viikolla onkin tarkotus pumpata uudet nesteet järjestelmään, pitää kokeilla että vaikuttaako millään tavalla.
Re: R1100xxx etujarrukahva ei palaudu
Lähetetty: La Huhti 27, 2024 10:35 pm
Kirjoittaja Raimo
Kahvan akseli voi alkaa jumittelemaan, koska siellä on muovipusla ja akselina toimiva pultti jotka voivat ruostua toisiinsa kiinni.
Toki kahvan sylinterikin voi jumitella, ja siihen saa huoltosarjaa bemarilta. Mutta itse katsoisin ekana ettei kahva jumittele mekaanisesti.
Re: R1100xxx etujarrukahva ei palaudu
Lähetetty: Ma Huhti 29, 2024 4:01 pm
Kirjoittaja Harri Hemmilä
Raimo kirjoitti: ↑La Huhti 27, 2024 10:35 pm
Kahvan akseli voi alkaa jumittelemaan, koska siellä on muovipusla ja akselina toimiva pultti jotka voivat ruostua toisiinsa kiinni.
Toki kahvan sylinterikin voi jumitella, ja siihen saa huoltosarjaa bemarilta. Mutta itse katsoisin ekana ettei kahva jumittele mekaanisesti.
Pitääpä tarkistaa se heti kun kerkiää.